Door de aanschaf van een surface 3 houd ik de volgende laptop over:
\[TU/e laptop 2008/2009] HP Compaq 8510w
Toendertijd een dure laptop met goede specs en heb er veel plezier aan beleefd. Hij functioneert nog goed op 1 puntje na hij weigert zichzelf naar boven te klokken zolang ik throttlestop niet gebruik. Verder is de accu helemaal op en functioneert die zelfs niet langer dan 5 min meer.
Wat kan ik met die laptop nog doen want verkopen zal nog geen €100 opleveren denk ik.
Nu zie ik de volgende opties:
1. Aan een nichtje geven en voor haar een ssd in laten bouwen en een nieuwe accu halen. Dan is hij nog snel genoeg voor officetaken. De vraag is echter of zij er mee om kan gaan om throttlestop te gebruiken.
2. Laptop uit elkaar halen en:
-HDD naar mij desktop brengen
-Netwerkkaart installeren in de laptop van mijn ouders. (Is dat uberhaupt mogelijk? Er zit daar nu zo'n slechte asus kaart in.)
- DVD-drive bewaren
- Wat kan ik met de rest van de hardware doen (het goede scherm etc.)?
3. Een mod projectje doen maar ik zou niet weten wat.
Optie 1. Klinkt leuk maar ik denk dat daar een hoop gezeur van gaat komen.
Heeft iemand andere ideeën?
\[TU/e laptop 2008/2009] HP Compaq 8510w
Toendertijd een dure laptop met goede specs en heb er veel plezier aan beleefd. Hij functioneert nog goed op 1 puntje na hij weigert zichzelf naar boven te klokken zolang ik throttlestop niet gebruik. Verder is de accu helemaal op en functioneert die zelfs niet langer dan 5 min meer.
Wat kan ik met die laptop nog doen want verkopen zal nog geen €100 opleveren denk ik.
Nu zie ik de volgende opties:
1. Aan een nichtje geven en voor haar een ssd in laten bouwen en een nieuwe accu halen. Dan is hij nog snel genoeg voor officetaken. De vraag is echter of zij er mee om kan gaan om throttlestop te gebruiken.
2. Laptop uit elkaar halen en:
-HDD naar mij desktop brengen
-Netwerkkaart installeren in de laptop van mijn ouders. (Is dat uberhaupt mogelijk? Er zit daar nu zo'n slechte asus kaart in.)
- DVD-drive bewaren
- Wat kan ik met de rest van de hardware doen (het goede scherm etc.)?
3. Een mod projectje doen maar ik zou niet weten wat.
Optie 1. Klinkt leuk maar ik denk dat daar een hoop gezeur van gaat komen.
Heeft iemand andere ideeën?
ik zie ik zie wat jij niet ziet