Toon posts:

Bestelling Megekko

Pagina: 1
Acties:
  • 1.678 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Vanmiddag heb ik de spullen van mijn build ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1633840) besteld bij Megekko en Azerty. Van Azerty kreeg ik meteen na het bestellen een bevestigings e-mail en order nummer. Bij Megekko werd ik na de iDeal betaling slechts doorgestuurd naar een pagina waar stond dat mijn bestelling in behandeling is genomen en er een bevestigings mail binnen vijf minuten in mijn inbox aan zou komen. Helaas, na een paar uur wachten, nogsteeds geen email van Megekko.

Hierna dacht ik, laat ik eens in proberen te loggen op megekko.nl, om te kijken of daar mijn bestelling ergens te vinden was. Omdat ik zonder account had besteld, moest ik een account aanmaken. Blijkbaar was er al automatisch een account aangemaakt met het email adres waarmee ik besteld heb. Om hiermee in te kunnen loggen moest ik een wachtwoord reset doen. Even email invullen en hoppa, er zou een mailtje binnen komen om een wachtwoord te (re)setten.

Maar je raad het al, ook die mail is nooit binnen gekomen. Ten einde raad heb ik een mail gestuurd naar info@megekko.nl, waar ik de situatie rustig heb uitgelegd. Op de website stond dat er binnen twee uur een response zou komen. Dat was om 15.00 vandaag..

Omdat het zondag is kan ik me voorstellen dat ik geen onmiddelijke personlijke reactie krijg, maar helemaal geen mails van megekko vind ik te raar voor woorden, zelfs geen automatische mails (die ik wel zou verwachten van zo'n webshop). Het gebruikte mailadres is van hotmail.nl (outlook). En ja, de spamfolder heb ik ook gecheckt :'(

Mijn vraag is nu, moet ik stappen ondernemen, of gewoon wat meer geduld hebben tot maandag, of na bevrijdingsdag? Het gaat hier namelijk om een grote som geld (~900€ bij Megekko) die al wel is afgeschreven met iDeal.

Groeten,
Stofzuiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Wat denk je zelf? Even wachten tot maandag lijkt me sowieso een goed plan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47
Op de website stond dat er binnen twee uur een response zou komen. Dat was om 15.00 vandaag..

Omdat het zondag is kan ik me voorstellen dat ik geen onmiddelijke personlijke reactie krijg, maar helemaal geen mails van megekko vind ik te raar voor woorden, zelfs geen automatische mails (die ik wel zou verwachten van zo'n webshop).
maar wij zullen op werkdagen binnen kantooruren altijd binnen 2 uur proberen te reageren op je vraag.
Zondag is geen werkdag, dus dat is helemaal niet zo gek.

Gewoon morgenochtend even afwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 03-05-2015 19:16 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Hahn, ja maar het resetten van je wachtwoord, is daar tussenkomst van een persoon voor nodig? Dat gaat hopelijk toch geautomatiseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Een wachtwoord-reset-mail gaat automatisch ja, maar misschien dat de mailserver eruit ligt of iets dergelijks.

Gezien de reviews die Megekko krijgt in de Pricewatch moet het wel goedkomen, geen reden voor paniek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien is er storing, misschien komt het later, geen reden tot panisch gedrag. Megekko is een prima zaak, dus even afwachten tot morgen en bel ze.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Fietsbel schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:19:
Misschien is er storing, misschien komt het later, geen reden tot panisch gedrag. Megekko is een prima zaak, dus even afwachten tot morgen en bel ze.
Ik wou ook voorstellen om ze te bellen, maar ik kan niet zo snel een telefoonnummer op hun site vinden :P Wat ik dan wel weer een slechte zaak vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Hahn @Fietsbel, bedankt voor de reacties. Het eerste wat ik dus ook probeerde was om achter een telefoonnummer te komen. Dat blijkt dus niet te bestaan. Ook op de sociale media blijkt Megekko niet aanwezig te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Telefoonnummer
(0165) 123 456
Hahn schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:20:
[...]

Ik wou ook voorstellen om ze te bellen, maar ik kan niet zo snel een telefoonnummer op hun site vinden :P Wat ik dan wel weer een slechte zaak vind.
Mee eens!

[ Voor 82% gewijzigd door Fietsbel op 03-05-2015 19:22 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Fietsbel schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:21:
Telefoonnummer
(0165) 123 456
123456, geloof je het zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hahn schreef op zondag 03 mei 2015 @ 19:22:
[...]

123456, geloof je het zelf :D
:+ nee, maar meer kon ik zelf ook niet vinden :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Hallo en welkom op dit forum. Lees even onze regels door alvorens je topics aan begint te maken. Dat voorkomt dat topics zoals deze gesloten worden. Let ook even op je manier van posten. Afsluiten met een groet zoals je gewend bent in een mail hoeft allemaal niet op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.