Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil ga gamen, meer multiplayer fps.(CSGO, en wil GTA V, Fifa 15 en de nieuwere AAA games spelen JC3 etc.)
Dit kan ik nu allemaal nog niet spelen met mijn huidige systeem buiten csgo
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen €900~€1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb genoeg opslag wat ik kan meenemen (heb ook een schijf liggen sata-600 & SSD) vanuit mijn oude computer inclusief monitor toetsenbord muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten van de PC, Randapparatuur is bijzaak.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, graag top of the line.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing :
Mijn behuizing is een CM Storm Scout, Ik weet niet of de nieuw hardware erin kunnen, Maar heel tevreden over de kast ben ik niet om eerlijk te zijn, laat namelijk veel stof door. Dus als het budget het toelaat wil ik graag een kast met een goed kabel management en goede koel prestaties(geluid maakt niet uit)
GPU :
Top of the line nu, ik weet dat er in de najaar nieuwe kaarten gaan uitkomen ik zit ook te kijken naar mogelijkheden in sli maar dat is later als 4K de huidige standaard wordt.
Moederbord :
Graag een moederbord die over aantal jaren mee kan dan doel ik 5~6 jaar(als dat mogelijk is). zodat ik in de toekomst kan upgraden.
(dus moet veel mogelijkheden opzitten)
Opslag :
Ik heb een WD 1TB sata-600 schijf & Samsung 850 EVO 500GB liggen, dus die kan ik mooi meenemen.
Voeding :
Niet echt een voorkeur naar merk maar wel een voorkeur voor 80+ gold of 80+ platinum.
Ga je overklokken?
Ja, niet nu maar wel in de toekomst als ik nu met de huidige kloksnelheid mee kan met de huidige games dan laat ik het zo maar als in de toekomst er wat meer van mijn cpu wordt gevraagd ga ik wel overklokken.
Wenslijst heb ik niet zo maar als jullie dat prefereren zal ik eens even kijken wat ik kan maken.
Alvast Bedankt,
Ik wil ga gamen, meer multiplayer fps.(CSGO, en wil GTA V, Fifa 15 en de nieuwere AAA games spelen JC3 etc.)
Dit kan ik nu allemaal nog niet spelen met mijn huidige systeem buiten csgo
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen €900~€1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb genoeg opslag wat ik kan meenemen (heb ook een schijf liggen sata-600 & SSD) vanuit mijn oude computer inclusief monitor toetsenbord muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten van de PC, Randapparatuur is bijzaak.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, graag top of the line.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behuizing :
Mijn behuizing is een CM Storm Scout, Ik weet niet of de nieuw hardware erin kunnen, Maar heel tevreden over de kast ben ik niet om eerlijk te zijn, laat namelijk veel stof door. Dus als het budget het toelaat wil ik graag een kast met een goed kabel management en goede koel prestaties(geluid maakt niet uit)
GPU :
Top of the line nu, ik weet dat er in de najaar nieuwe kaarten gaan uitkomen ik zit ook te kijken naar mogelijkheden in sli maar dat is later als 4K de huidige standaard wordt.
Moederbord :
Graag een moederbord die over aantal jaren mee kan dan doel ik 5~6 jaar(als dat mogelijk is). zodat ik in de toekomst kan upgraden.
(dus moet veel mogelijkheden opzitten)
Opslag :
Ik heb een WD 1TB sata-600 schijf & Samsung 850 EVO 500GB liggen, dus die kan ik mooi meenemen.
Voeding :
Niet echt een voorkeur naar merk maar wel een voorkeur voor 80+ gold of 80+ platinum.
Ga je overklokken?
Ja, niet nu maar wel in de toekomst als ik nu met de huidige kloksnelheid mee kan met de huidige games dan laat ik het zo maar als in de toekomst er wat meer van mijn cpu wordt gevraagd ga ik wel overklokken.
Wenslijst heb ik niet zo maar als jullie dat prefereren zal ik eens even kijken wat ik kan maken.
Alvast Bedankt,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 243,- | € 243,- |
| 1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 374,95 | € 374,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Cooler Master V750 Semi-Modular | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 976,85 | |
[ Voor 36% gewijzigd door V1RT op 03-05-2015 16:01 ]