[user reviews] inklapbaar changelog

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Nog een idee van TouchTumbleweed waar ik mezelf goed in kan vinden, maar wat ze op de verkeerde plek had gepost op GoT:

Een inklapbaar changelog bij gebruikersreviews, of wat minder specifiek; gewoon een optioneel tekstveld bij gebruikersreviews dat in de uiteindelijke weergave inklapbaar is dat je bijvoorbeeld zou kunnen gebruiken voor de changelog.

Ik weet zelf nog wel met m'n reviews van de Dell U2711 en HP 8540p dat ik op een gegeven moment echt extreem lange changelogs had. Onder andere naar aanleiding van reacties onder de review had ik namelijk steeds meer dingen getest aan die producten (had ze zelf gekocht en kon dus onbeperkt testen). Daarnaast waren er rond die tijd ook meerdere functies toegevoegd aan gebruikersreviews, waaronder de anchor en jump-tags voor een inhoudsopgave, waar ik graag gebruik van wilde maken.

Na een tijdje zat ik dus met een changelog van meer dan 40 bullets bij die reviews en toen heb ik maar besloten om ze helemaal weg te laten, omdat je het nergens mooi in die review kon verwerken. Een inklapbaar tekstveld zou daar ideaal voor geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchTumbleweed
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door TouchTumbleweed op 02-05-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

+1 voor de optie tot inklapbare/optionele elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

Deze omschrijving lijkt voor mij sterk op het inklappen van quotes:
Feedback: lange quotes automatisch inklappen

Het gebruik van 2 codes voor nagenoeg dezelfde functionaliteit lijkt me niet ideaal.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:58
Goed idee, lijkt mij zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Kiswum schreef op zondag 03 mei 2015 @ 11:01:
Deze omschrijving lijkt voor mij sterk op het inklappen van quotes:
Feedback: lange quotes automatisch inklappen

Het gebruik van 2 codes voor nagenoeg dezelfde functionaliteit lijkt me niet ideaal.
Het idee is wel zeer vergelijkbaar, maar volgens mij zit er behoorlijk veel verschil tussen het forum en de frontpage qua code, dus weet niet of het dan wel op dezelfde manier opgelost kan worden.
Pagina: 1