Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Probleem resolven hostname na installatie ajenti

Pagina: 1
Acties:

• Anima-t3d
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 24-07-2015
Ik heb een dedicated kimsufi server voornamelijk om het te leren en wat websites op te hosten. Ik heb ongeveer een jaar debian en ispconfig3 gedraaid en dat ging goed voor normale websites. Echter wou ik ook node/mongodb draaien om hier weer verder in te leren.
Daarom dat ik Ajenti geïnstalleerd heb, echter wil mijn domeinnaam niet meer resolven. Browser blijft de boodschap geven server niet gevonden als ik de domeinnaam ingeef (controle paneel werkt gewoon).

Doe ik iets verkeerd? Nameservers zijn nog hetzelfde. Ik heb ze ook al toegevoegd in Ajenti, maar ook dat werkt niet. Ook al een paar keer opnieuw geïnstalleerd. Ik heb ook geen tutorial gevonden hoe je een website kan toevoegen (heb die van wordpress e.d. die op de website staan wel doorgenomen, maar die zijn ook maar vaag. Of ik doe het wel goed, maar werkt er toch iets anders niet)

Deze reactie is als nieuw topic afgesplits van Virtualmin and virtual hosts...een compleet rommeltje

[Voor 6% gewijzigd door Question Mark op 02-05-2015 10:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anima-t3d
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 24-07-2015
Ik wil eigenlijk een soort controlepaneel hebben om makkelijk websites aan te maken (db, email, domeinen, ftp) en wil ook graag node.js/mongoDB draaien. Daarom dat ik bij Ajenti uitgekomen ben, maar als je een ander voorstel hebt, wil ik dat wel overwegen.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True