Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral zware games op kunnen spelen hoeft niet persé op hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
650eur maximaal, en ik wil hem zelf kunnen bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helaas niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een intel core i5-4590
Club3D R9 280 Videokaart
8GB Ram
1TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit als alles maar werkt en kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, een redelijk stille computer zou ik graag willen hebben en niet zo hoge energie verbruik.
Ga je overklokken?
Nee absoluut niet.
After expierence:
Mijn eerste pc en duurde 3,5uur om te maken haha kreeg hem maar niet werkend
blijkt dat ik de powerbtn 2pin gedoe niet had ingeplugd omdat ie ergens in de case rondzwerfde.
Helaas wel veel kabels bij de voeding maar heb netjes alles weggewerkt en pc doet het perfect met idle cpu op 27(!!!!) graden en 45(!!!!) graden tijdens gaming geweldig!
Ik raad dit zeker aan als setup en redelijke game pc
Ik heb veel geleerd van het proces van het bouwen van een PC en volgende keer ga ik dit zeker weer doen en geen merk pc's kopen want dat is echt een waste of money als je zelf ook pc's kan bouwen.
Bedankt voor het helpen met samenstellen van mijn pc tweakers!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er vooral zware games op kunnen spelen hoeft niet persé op hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
650eur maximaal, en ik wil hem zelf kunnen bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helaas niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een intel core i5-4590
Club3D R9 280 Videokaart
8GB Ram
1TB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit als alles maar werkt en kwaliteit is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, een redelijk stille computer zou ik graag willen hebben en niet zo hoge energie verbruik.
Ga je overklokken?
Nee absoluut niet.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
1 | ASRock H81M-HDS | € 46,50 | € 46,50 |
1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 180,95 | € 180,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Antec VPF Series 450W | € 44,10 | € 44,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 592,45 |
After expierence:
Mijn eerste pc en duurde 3,5uur om te maken haha kreeg hem maar niet werkend

Helaas wel veel kabels bij de voeding maar heb netjes alles weggewerkt en pc doet het perfect met idle cpu op 27(!!!!) graden en 45(!!!!) graden tijdens gaming geweldig!
Ik raad dit zeker aan als setup en redelijke game pc

Ik heb veel geleerd van het proces van het bouwen van een PC en volgende keer ga ik dit zeker weer doen en geen merk pc's kopen want dat is echt een waste of money als je zelf ook pc's kan bouwen.
Bedankt voor het helpen met samenstellen van mijn pc tweakers!
[Voor 99% gewijzigd door svensonic1 op 07-05-2015 23:31. Reden: after expierence]