Ik ben een actieve modder, en het valt me op dat er constant +2/+3 voor reactie's worden gegeven die dat absoluut niet zijn.
Nou is er een tijd geleden al onze wegingen (x1/x2/x4/x6) weggehaald en kan men als men een standaard mod is alleen maar x2 geven. Als je als eerste een reactie op +2 op +3 zet dan krijg je booster punten zodat je weging een x6 word.
Ik wil graag voorstellen dat boosterpunten niet meer gegeven worden zodat er normale mod actie's komen op de diverse reacties's. Ik geef toe het is handig om soms een score op juiste niveau te zetten. Maar de hoeveelheid ongewenste +2 of +3 loopt de spuitgaten uit. Soms zo erg dat alleen een PowerMod die nog op juiste score kan zetten.
Voor diverse voorbeelden zie het mismod topic in TMF .
Mochten jullie wat recentelijke mismods die +3 of +2 staan:
Mlazurro in 'nieuws: Google en ARM werken aan snellere ART-compiler' Geen +3
calvinturbo in 'nieuws: Google en ARM werken aan snellere ART-compiler' Geen +2
SuperDre in 'nieuws: Google en ARM werken aan snellere ART-compiler' Geen +2
Nou is er een tijd geleden al onze wegingen (x1/x2/x4/x6) weggehaald en kan men als men een standaard mod is alleen maar x2 geven. Als je als eerste een reactie op +2 op +3 zet dan krijg je booster punten zodat je weging een x6 word.
Ik wil graag voorstellen dat boosterpunten niet meer gegeven worden zodat er normale mod actie's komen op de diverse reacties's. Ik geef toe het is handig om soms een score op juiste niveau te zetten. Maar de hoeveelheid ongewenste +2 of +3 loopt de spuitgaten uit. Soms zo erg dat alleen een PowerMod die nog op juiste score kan zetten.
Voor diverse voorbeelden zie het mismod topic in TMF .
Mochten jullie wat recentelijke mismods die +3 of +2 staan:
Mlazurro in 'nieuws: Google en ARM werken aan snellere ART-compiler' Geen +3
calvinturbo in 'nieuws: Google en ARM werken aan snellere ART-compiler' Geen +2
SuperDre in 'nieuws: Google en ARM werken aan snellere ART-compiler' Geen +2