Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Doorgeleid naar spam-site 2

Pagina: 1
Acties:

• rené67
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-03-2019
Hallo Mede tweakers,

Sinds een dag heb ik ontdekt dat ik bij het openen van mijn berichten op de tweakers-site en ben ingelogd wordt doorgeleid naar "maak ook kans op een tegoedbon van de; (aldi, shell of wat dan ook) " als je hem wil wegklikken word je ook nog gevraagd de navigatie te bevestigen "wilt u echt de site verlaten? "
Heeft iemand hier ervaring mee, of is de tweakers site nu zelf besmet met dit geouwehoer? :?
Graag jullie reactie.
Mvg. Reind67

AMD Ryzen 2200G ,Gigabyte B450M DS3H, GeForce GTX 1050X 2G

• Standeman
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 26-09 17:08

Standeman

Moderator Witgoed

Prutser 1e klasse

Hoi, welkom op GoT.

Ik gok dat je één of andere plugin / malware hebt in je browser. Ik denk dat je topic dan ook het beste past in Beveiliging & Virussen Ik heb je topic daar naar toe verplaatst.

move SM --> BV

[Voor 26% gewijzigd door Standeman op 30-04-2015 11:54]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het lijkt me goed om dan duidelijk te maken wat de situatie is: besturingssysteem (alles geupdatet?) en welke browser (ook geupdatet?) Gaat het ook fout met andere browsers?

Laat ook naast je reguliere virusscanner even de bekende scanners lopen. Bijv Malwarebytes. Zijn er verdachte processen / bestanden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Oxygen Updater Administrator

Neem anders hier een kijkje. Dit is precies hetzelfde als wat jij hebt. In dat topic staan ook genoeg oplossingen die je zou kunnen proberen.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• rené67
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-03-2019
Beste Medetweakers,

Bedankt voor jullie reacties en vragen tot zover, ik zal even wat uitleg geven.

Ik gebruik zelf Windows 7 pro 64bit met auto- update
Virusbeveiliging: Bullguard met auto update en mailware bytes vandaag nog gratis..
Ik gebruik vooral Chrome als browser, heb het zelf geprobeerd met Win.explorer (11) om tweakers te openen, in te loggen en mail te kijken daar gebeurde het net niet . Maar bij Chrome nu eveneens niet.
Mailware bytes kwam zonder bedreigingen..
HitMan Pro kwam met een cookie "double-click.net" en verder eigenlijk ook niks.
Heb dat gebeuren met die (ongewenste) kadobonnen ook regelmatig in de mail als "ongewenst" en die gaan vanzelf weer weg.
Nog tips?
Mvg.Reind67

[Voor 73% gewijzigd door rené67 op 30-04-2015 14:59. Reden: Bericht aangepast ivm verplaatsen...]

AMD Ryzen 2200G ,Gigabyte B450M DS3H, GeForce GTX 1050X 2G

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het topic is al verplaatst naar Beveiliging & Virussen dus ga gerust hier verder :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Oxygen Updater Administrator

rené67 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:45:
Beste Medetweakers,

Bedankt voor jullie reacties en vragen tot zover, ik zal even wat uitleg geven.

Ik gebruik zelf Windows 7 pro 64bit met auto- update
Virusbeveiliging: Bullguard met auto update en mailware bytes vandaag nog gratis..
Ik gebruik vooral Chrome als browser, heb het zelf geprobeerd met Win.explorer (11) om tweakers te openen, in te loggen en mail te kijken daar gebeurde het net niet . Maar bij Chrome nu eveneens niet.
Mailware bytes kwam zonder bedreigingen..
HitMan Pro kwam met een cookie "double-click.net" en verder eigenlijk ook niks.
Heb dat gebeuren met die (ongewenste) kadobonnen ook regelmatig in de mail als "ongewenst" en die gaan vanzelf weer weg.
Nog tips?
Mvg.Reind67
Ja, neem even hier een kijkje. Daar staan allemaal oplossingen die je kunt uitproberen ;). Is ook zowat als ik het van andere ga kopiëren :P. Link: doorgeleid naar (spam)websites

Scroll dan wat naar beneden, en daar vind je een aantal oplossingen die je kunt proberen :).

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• oheng
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 30-08 15:43
Ook voor jou geldt:

Kun je Chrome updaten? Ik vermoed van niet, en dat updates uitgeschakeld zijn in de registry, om precies te zijn hier: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\
Die hele Google key en alle subkeys kunnen weg.

Gaan we kijken naar de extensies:
C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions
Vergelijk de extensies daar met je lijst in Chrome (je kunt extensies herkennen aan het versie nummer)
Gooi daar alles uit wat je niet herkent als zijnde 100% goedaardig.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True