Ik heb al van alles gedaan maar krijg t niet van de laptop. Alle virusscanners, anti spyware, ad aware, terug naar herstelpunt maar niets werkt. Ik gebruik google chrome 64 bit, windows 7.
Iemand?
Iemand?
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Format c: is een slecht advies: de TS leert daar vrijwel niets van. Niet hoe het zo gekomen is, en niet hoe dit op te lossen.Fiber schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:52:
Als niets helpt: Format C en schone installatie doen. (Wel eerst je data etc. veilig stellen...)
[ Voor 7% gewijzigd door GerardVanAfoort op 06-04-2015 20:40 ]
De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out
Ik begrijp de reactie van Fiber T wel; de topicstart zegt dat "alles" is geprobeerd, zonder te zeggen wat dat is. Dan resteert slechts "niets" om aan tips te geven.oheng schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:19:
Format c: is een slecht advies: de TS leert daar vrijwel niets van. Niet hoe het zo gekomen is, en niet hoe dit op te lossen.
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 06-04-2015 22:12 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Even om dit aan te vullen, vink in Chrome bij het "extensions" tabje de checkbox 'developers mode' aan. Zo kun je gelijk zien waar de extensie zich bevind en kun je hem daar verwijderen zodat hij ook niet meer terug komt.oheng schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:19:
[...]
Format c: is een slecht advies: de TS leert daar vrijwel niets van. Niet hoe het zo gekomen is, en niet hoe dit op te lossen.
TS: check je extensies, die lijst hoort vrijwel leeg te zijn
Daarna: moet je Chrome proberen te updaten.
En daarna draai je dit programma:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Hoe ziet het er nu uit?
Misschien diegene maar even quoten? Sommige mensen die vergeten te kijken omdat ze denken dat ze ook een bericht krijgen als mensen hem/haar niet hebben ge-quote. Dat kan je wel instellen volgens mij.MarElo schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:05:
Ingrid023 is al weer een week geleden geregistreerd hier, maar laat niets meer van zich horen.
Hopelijk komt ze nog even vertellen of het opgelost is, en wat het was.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ach dat gebeurt vaker hè, je geeft ze een handvol tips, ze kruipen de computer in. En we hebben er nooit meer iets van gehoord. Zouden ze van de North- of Southbridge zijn afgevallen en verdronken zijn?MarElo schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:52:
Ik heb haar een DM gestuurd, of ze in dit topic wil reageren.
Meer kan ik niet doen.
De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out
bekijk bij je netwerk adapter instellingen eens of er ook een handmatige DNS server is ingevuld!Fer0x schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:27:
Mijn vriendin heeft exact hetzelfde, vrijwel elke virusscanner, anti malware, etc gebruikt.. niets gevonden. Host file is schoon, extenties verwijderen hielp ook niet, browsers ( FF & Chrome ) opnieuw installeren niet, etc. De pop-ups verschijnen zeer random en zijn nooit 2x dezelfde site. Vaak wordt de spam-site als 2e window geopend, maar soms ook alleen de spam site ipv de geklikte link. In Firefox lijkt adblock edge het wel te blokkeren, maar in Chrome met Adblock Pro niet..
Factory restore enige optie?
[ Voor 7% gewijzigd door furian88 op 29-04-2015 08:57 ]
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Chrome al helemaal (compleet) verwijderd en opnieuw geinstalleerd?Fer0x schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:39:
Helaas, DNS, proxy en host (daar keek ik als eerste) zijn allen schoon/leeg.. Vreemde is dat Firefox dit probleem nu niet meer heeft, alleen Chrome.. IE wordt niet gebruikt.
Ja. Uninstall -> reboot -> install. Maar kan zijn dat er misschien iets is achtergebleven in de registry zoals oheng al aangeeft? Daar heb ik niet naar gekeken... hardnekkig gevalletje van spam-ware dit..Anonymoussaurus schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:53:
[...]
Chrome al helemaal (compleet) verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Heb je ook de programdata en appdata compleet verwijderd? Het is van belang dat geen enkel bestand zich meer bevind van Google Chrome. Anders even registerfouten verwijderen na het COMPLEET verwijderen van Chrome (dit kan met CCleaner).Fer0x schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:12:
[...]
Ja. Uninstall -> reboot -> install. Maar kan zijn dat er misschien iets is achtergebleven in de registry zoals oheng al aangeeft? Daar heb ik niet naar gekeken... hardnekkig gevalletje van spam-ware dit..
Geloof me, ik maak dit aan de lopende band mee met onbeveiligde Windows machines.Fer0x schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:12:
[...]
Ja. Uninstall -> reboot -> install. Maar kan zijn dat er misschien iets is achtergebleven in de registry zoals oheng al aangeeft? Daar heb ik niet naar gekeken... hardnekkig gevalletje van spam-ware dit..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq