Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een desktop die vooral gebruikt gaat worden voor het archiveren en bewerken van foto's/films vanuit mijn GoPro Hero 4 Silver en de meer simpele fototoestellen. Daarnaast het gebruikelijke surf, mail en tekstverwerking activiteiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximale bedrag van 1000,- euro, maar met onderstaande wenslijst ga ik daar overheen. Ik zal waarschijnlijk keuzes moeten maken of ik 1 of 2 schermen wil.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Via mijn werk ben ik al in het bezit van een: Dell Latitude E5540 laptop. Deze zou ik graag via een dockingstation willen koppelen aan een desktop en als het kan, 2 schermen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Betreft de Hardware componenten ben ik niet zo up-to-date, maar waarschijnlijk heb ik minimaal een i5 processor nodig, 8GB DDR3, en minimaal een 1TB harde schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vanwege de Dell laptop, heb ik tot nu toe alleen naar Dell Desktops gekeken. Zie wenslijst.
Echter sta ik open voor alternatieven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder geen eisen.
Hierbij de Dockingstation waar aan ik zat te denken:
Dell Docking Station
Ik ben op zoek naar een desktop die vooral gebruikt gaat worden voor het archiveren en bewerken van foto's/films vanuit mijn GoPro Hero 4 Silver en de meer simpele fototoestellen. Daarnaast het gebruikelijke surf, mail en tekstverwerking activiteiten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximale bedrag van 1000,- euro, maar met onderstaande wenslijst ga ik daar overheen. Ik zal waarschijnlijk keuzes moeten maken of ik 1 of 2 schermen wil.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Via mijn werk ben ik al in het bezit van een: Dell Latitude E5540 laptop. Deze zou ik graag via een dockingstation willen koppelen aan een desktop en als het kan, 2 schermen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Betreft de Hardware componenten ben ik niet zo up-to-date, maar waarschijnlijk heb ik minimaal een i5 processor nodig, 8GB DDR3, en minimaal een 1TB harde schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vanwege de Dell laptop, heb ik tot nu toe alleen naar Dell Desktops gekeken. Zie wenslijst.
Echter sta ik open voor alternatieven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Verder geen eisen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 217,95 | € 217,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 217,95 | € 217,95 |
| 1 | Dell KM714 | € 38,61 | € 38,61 |
| 1 | Dell TP713 | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Dell Inspiron 3847 (3847-6157) | € 490,27 | € 490,27 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1003,68 - exclusief Dockingstation | |
Hierbij de Dockingstation waar aan ik zat te denken:
Dell Docking Station