Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

SimOnly waarbij je de ontvangen SMS-jes online kunt inzien?

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21-09 22:17
Denk dat het niet kan (heb me suf gezocht), maar is het mogelijk om bij een sim only aanbieder de ontvangen SMSberichten via de website uit te lezen?

De telefoon zal namelijk in iemand anders zijn bezit zijn terwijl ik de SMS-sen moet inzien.
Het is iets te omslachtig om alle SMS-jes telkens door te sturen.

:)

Gulfstream G650

• mirno
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:13

mirno

私の名前はMirnoです

Zoiets: https://play.google.com/s....android.smsgateway&hl=nl ? Even snel gegoogled, maar volgens mij worden hierbij de sms'en door gemaild.

我的名字是Mirno

• The Wizard
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-09 07:32

The Wizard

Moderator Mobile
Topic weer open.

[Voor 84% gewijzigd door The Wizard op 04-05-2015 06:39]

6760 kWp, 3 subsystemen (19x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF
Aanvullende informatie n.a.v. het slotje:

Het gaat om een telefoonnummer voor een stichting, waarbij de voorzitter gebeld kan worden door leden, terwijl de penningmeester betalingen kan doorvoeren (TAN-codes) zonder dat de voorzitter telkens de SMS-jes hoeft door te sturen.

Om twee aparte SIM-kaarten met abbo ervoor te halen is ietswat geldverkwisting.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:23

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Ik ben penningmeester van een Oudervereniging van een basisschool en in laat de TAN -codes gewoon op mijn privé mobiele nummer afleveren.

Dat nummer staat 2 x geregistreerd bij de ING, 1x voor privé en 1 x voor de oudervereniging en dat gaat perfect.

Redacteur 4Gmasten.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:09
Ik neem aan dat de login van de ING persoonlijk is. Dan zou je prima je eigen nummer er aan kunnen koppelen. Een gezamenlijke ING login lijkt mij sowieso niet wenselijk.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF
LordSinclair schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:08:
Ik neem aan dat de login van de ING persoonlijk is. Dan zou je prima je eigen nummer er aan kunnen koppelen. Een gezamenlijke ING login lijkt mij sowieso niet wenselijk.
De bestuurders zijn sowieso gezamenlijk bevoegd, en privé heb ik al een ander ING account gekoppeld (en de penningmeester ook).

The_Wireless_Guy, je kunt dus 1 telefoonnummer gebruiken voor meerdere (zakelijke) accounts?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:09
SalimRMAF schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:43:
De bestuurders zijn sowieso gezamenlijk bevoegd, en privé heb ik al een ander ING account gekoppeld (en de penningmeester ook).
Wat ik bedoel is dat de inloggevens en tancodes persoonlijk zijn zoals beschreven in de voorwaarde van de ING:
Houd uw beveiligingscodes geheim
Beveiligingscodes
  • wachtwoord Mijn ING (Zakelijk)
  • mobiele pincode Mobiel Bankieren App
  • pincode creditcard, betaalpas
  • TAN- en PAC-codes Mijn ING (Zakelijk)
  • CVC-code creditcard
  • activeringscode Mijn ING (Zakelijk)
Uw beveiligingscodes zijn persoonlijk: u laat ze nooit aan anderen zien en u vertelt anderen nooit wat uw codes zijn;
En doordat iedereen een persoonlijke inlog heeft (moet hebben) voor 1 rekening kan ook iedereen zijn/haar eigen mobiele nummer gebruiken voor het ontvangen van de TAN codes. En je kan je mobiele nummer prima gebruiken voor meerdere rekeningen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michiel_
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
ING biedt ook TAN-codes aan via een papieren lijst, wellicht is dat een oplossing?

Moet je wel even voor bellen:
Kan ik overstappen van TAN-codes via mobiel naar een papieren TAN-lijst?
Als u TAN-codes via mobiel gebruikt, is het niet mogelijk om via Mijn ING een lijst met TAN-codes aan te vragen. Bel hiervoor 020 22 888 88. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
https://www.ing.nl/partic...faqUri=tcm%3A162-60265-16 (punt 14)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF
michiel_ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:59:
ING biedt ook TAN-codes aan via een papieren lijst, wellicht is dat een oplossing?

Moet je wel even voor bellen:

[...]

https://www.ing.nl/partic...faqUri=tcm%3A162-60265-16 (punt 14)
Dat klopt, maar de papieren lijst acht men minder veilig (zul je vaak bij de andere bankpapieren voegen).

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:54

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
Informeer eens bij een zakelijke MVNO provider.

Ik kan bv smsjes aan mijn telefoonnr laten doorsturen naar een ander nr of laten afleveren als email.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True