Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

SimOnly waarbij je de ontvangen SMS-jes online kunt inzien?

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 27-10 14:15
Denk dat het niet kan (heb me suf gezocht), maar is het mogelijk om bij een sim only aanbieder de ontvangen SMSberichten via de website uit te lezen?

De telefoon zal namelijk in iemand anders zijn bezit zijn terwijl ik de SMS-sen moet inzien.
Het is iets te omslachtig om alle SMS-jes telkens door te sturen.

:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF
Aanvullende informatie n.a.v. het slotje:

Het gaat om een telefoonnummer voor een stichting, waarbij de voorzitter gebeld kan worden door leden, terwijl de penningmeester betalingen kan doorvoeren (TAN-codes) zonder dat de voorzitter telkens de SMS-jes hoeft door te sturen.

Om twee aparte SIM-kaarten met abbo ervoor te halen is ietswat geldverkwisting.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF
LordSinclair schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:08:
Ik neem aan dat de login van de ING persoonlijk is. Dan zou je prima je eigen nummer er aan kunnen koppelen. Een gezamenlijke ING login lijkt mij sowieso niet wenselijk.
De bestuurders zijn sowieso gezamenlijk bevoegd, en privé heb ik al een ander ING account gekoppeld (en de penningmeester ook).

The_Wireless_Guy, je kunt dus 1 telefoonnummer gebruiken voor meerdere (zakelijke) accounts?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SalimRMAF
michiel_ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:59:
ING biedt ook TAN-codes aan via een papieren lijst, wellicht is dat een oplossing?

Moet je wel even voor bellen:

[...]

https://www.ing.nl/partic...faqUri=tcm%3A162-60265-16 (punt 14)
Dat klopt, maar de papieren lijst acht men minder veilig (zul je vaak bij de andere bankpapieren voegen).

Gulfstream G650

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True