Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers app Android

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

• Cosmo_nl
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 17-02 17:21
Tweakers heeft de maker van de Tweakers app gedwongen om de fijne Tweakers app uit de Play Store te sluiten wegens schending van de copyright.

Ik vind dit wel jammer, hij werkte erg fijn.
Zal er nog een keer een nieuwe komen?

[Voor 14% gewijzigd door Cosmo_nl op 29-04-2015 18:55]

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 28-09 15:58
Cosmo_nl schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:51:
Tweakers heeft de maker van de Tweakers app gedwongen om de fijne Tweakers app te sluiten wegens schending van de copyright.

Ik vind dit wel jammer, hij werkte erg fijn.
Wat is je doel?
Als je je mening hieromtrent wil ventileren, be my guest, maar dan mag je volgende keer wel de moeite doen om een nette TS te maken ipv je hersenscheet er neer te plempen.

OT: jammer, maar begrijpelijk (die app scheelt hun pageviews en dus advertentieinkomsten). De FLATER van het logo vind ik bedroevender.
Ik weet nog dat ik een zeer succesvolle poll en topic had bij de uitrol van T.net 7.0 volgens mij en hoewel de irritatie toen ook diep zat, vind ik dit logo zorgwekkender dan toen 7.0. (was achteraf toch vooral de angst voor iets nieuws en persoonlijke voorkeuren waar het logo 100% 8)7 is)

[Voor 31% gewijzigd door eL_Jay op 29-04-2015 18:57]

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 28-09 01:00

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor wat betreft de officiële apps van Tweakers en de reden waarom die niet meer bestaan kun je een kijkje nemen in Einde tweakers app. Het discontinueren van die apps is niet over één nacht ijs gegaan en daar zijn gewoon goede redenen voor. Er is nu met de responsive website ook een alternatief voor dat prima werkt.

Dat wil niet zeggen dat nieuwe apps in de toekomst uitgesloten zijn. Losse apps voor nieuws, de Pricewatch, enz. zijn bijvoorbeeld denkbaar. Maar dat kun je beter bespreken in Mooie Features of desnoods in Lieve Adjes, niet hier in een forum over telefoons. ;)

Ik weet als vrijwilliger niet precies wat de overweging voor het verwijderen is geweest, maar dat is waarschijnlijk niet alleen het gebrek aan inkomsten uit banners geweest. Het is bij dergelijke beslissingen ook vaak een geval van het beschermen van je eigen merk. Tweakers kan de kwaliteit van die app niet garanderen, en als die app later malware zou installeren dan staat Tweakers geheel buiten haar eigen schuld ineens ook in een kwaad daglicht. En dan heb ik het nog niet over het beschermen van de eigen merknaam en beeldmerken; als je dat gedoogt kun je later lastiger je rechten opeisen in andere zaken.

@eL_Jay: ik begrijp niet hoe de discussie over het nieuwe logo hier ook maar zijdelings gerelateerd is. Ik stel voor dat je daar het topic in LA voor opzoekt.

Dit topic doe ik in elk geval dicht omdat het in deze vorm niet echt discussiewaardig is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True