• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Arfman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:03:
Ziet er leuk uit, maar ik wil eerst meer informatie voordat ik enthousiast wordt :)
Ik sluit mij hier bij aan :)

Meer informatie is erg handig.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 13:07

Impry

Rallymedia.nl

Maar als het net zo goed is als Dirt Rally dan zit het wel snor! Ik ben er nu blij mee!

[ Voor 9% gewijzigd door Impry op 26-09-2018 12:16 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Best wel matige trailer imho qua muziek, cameravoering etc...

Maar ik ben allang blij dat Dirt een echt vervolg krijgt. :)

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:31
Wat mij betreft mogen ze ook gewoon de stage-generator van Dirt 4 in Dirt Rally stoppen met een update, dan stop ik nog wel een paar honderd uur extra in Dirt Rally :+

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Heel blij, maar speel meerdere keren per week nog deel 1, en vind deze goed en uitdagend genoeg. Pikes Peak met alle autos zou leuk zijn, en de klassementsproeven van deel 1 ook in 2.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:27

Arfman

Drome!

Impry schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:16:
Maar als het net zo goed is als Dirt Rally dan zit het wel snor! Ik ben er nu blij mee!
Eens, maar dan moet het wel VR ondersteuning hebben. Aangezien Dirt 4 en F1 2018 geen VR ondersteuning hebben, en ik op de DR2.0 website ook geen enkel Oculus/Vive logo zie, ben ik bang dat wij VR gebruikers weer achter het net vissen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:23
Arfman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:24:
[...]

Eens, maar dan moet het wel VR ondersteuning hebben. Aangezien Dirt 4 en F1 2018 geen VR ondersteuning hebben, en ik op de DR2.0 website ook geen enkel Oculus/Vive logo zie, ben ik bang dat wij VR gebruikers weer achter het net vissen.
Zonder VR sla ik het spel over. Voor F1 wil ik nog een uitzondering maken, maar het voelt wel als een handicap. Heb er ook weinig hoop op.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 13:33
Mooi dat er een deel twee komt helaas jammer dat het rally crossen er weer in zit ... dat trekt mij gewoon helemaal niet

geef mij maar mooie en lange routes om te rijden en klaar

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Beakzz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:27:
[...]

Zonder VR sla ik het spel over. Voor F1 wil ik nog een uitzondering maken, maar het voelt wel als een handicap. Heb er ook weinig hoop op.
Ik kan niet eens een uitzondering maken, dit is mijn simrig: :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LoX85GG.jpg

VR or bust! ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Beakzz
Arfman schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:25:
[...]

Ik kan niet eens een uitzondering maken, dit is mijn simrig: :P

[Afbeelding]

VR or bust! ;)
Hoe doe je dat? Geen monitor, toetsenbord en muis? Zelfs met Vr moet ik nog best vaak even op de monitor kijken. Discord, crewchief, instellingen van het stuur, windsim enz. Of speel je enkel Iracing en staat die helemaal ingesteld? Zie bij AC al grote problemen aangezien het menu niet op je bril te zien is?

Of doe je alles via virtual desktop?

• Arfman

Arfman

Drome!

Beakzz schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:13:
[...]

Hoe doe je dat? Geen monitor, toetsenbord en muis? Zelfs met Vr moet ik nog best vaak even op de monitor kijken. Discord, crewchief, instellingen van het stuur, windsim enz. Of speel je enkel Iracing en staat die helemaal ingesteld? Zie bij AC al grote problemen aangezien het menu niet op je bril te zien is?

Of doe je alles via virtual desktop?
Ik heb een klein toetsenbord met touchpad naast de rig liggen voor de essentiële zaken. Alles wat ik op moet starten doe ik achter m'n bureau (VoiceAttack, Sim Commander, Teamspeak) en dan ga ik zitten. Ik speel inderdaad vrijwel alleen maar iRacing en heel af en toe rFactor 2, beide games kunnen prima met VR overweg (zoals het hoort).

• Stig-Lennart
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23-05 16:26
ook ik zat te hopen op vr support, maar helaas is die hoop nu al de grond in geboord:

https://www.usgamer.net/a...has-no-vr-support-planned

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb een reactie achtergelaten op de DR 2.0 blog. Zoals iemand zo mooi op reddit zei: I will ask, but I won't beg.

Ik heb gevraagd, als het antwoord nee is is de kous af en hou ik het geld lekker in m'n zak.

• Beakzz
Arfman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:51:
Ik heb een reactie achtergelaten op de DR 2.0 blog. Zoals iemand zo mooi op reddit zei: I will ask, but I won't beg.

Ik heb gevraagd, als het antwoord nee is is de kous af en hou ik het geld lekker in m'n zak.
Heb me ook maar aangesloten :) Normaal neem ik de moeite er niet voor, maar bij dit spel wil ik er zelfs extra geld voor neer leggen.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 23:28

Damian

Insane Obtrusion

Meh, nu al een afknapper met maar een paar locaties van de stages :(

• 6 REALISTISCHE RALLYLOCATIES - Stuur je wagen door de verbluffende omgevingen van Nieuw-Zeeland, Argentinië, Spanje, Polen, Australië en de VS.

Zoals ze geen WRC licentie hebben zal het nooit wat worden :( De laatste WRC game, 7 volgens mij, was echt om te huilen.

Ik haal zo vaak Dirt Rally nog uit de kast om eens lekker met een BMW over de proeven van ADAC WRC Germany te knallen. Dat is tenminste herkenbaar als echte proef.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Beakzz
Damian schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:33:

• 6 REALISTISCHE RALLYLOCATIES - Stuur je wagen door de verbluffende omgevingen van Nieuw-Zeeland, Argentinië, Spanje, Polen, Australië en de VS.

Zoals ze geen WRC licentie hebben zal het nooit wat worden :( De laatste WRC game, 7 volgens mij, was echt om te huilen.

Ik haal zo vaak Dirt Rally nog uit de kast om eens lekker met een BMW over de proeven van ADAC WRC Germany te knallen. Dat is tenminste herkenbaar als echte proef.
Het voordeel wat ik heb met rally is dat ik het nooit kijk. Dus als het een kronkelig, hobbelig en smal weggetje is door de natuur dan heeft het mijn goedkeuring al te pakken :+ Kan me voorstellen als je echt into de sport bent dat het een tegenvaller is.

• Myliobatis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 18:23

Eigenlijk zou ik veel vaker de WRC verslagen moeten kijken ;)
Eigenlijk heb ik er me nooit aan gestoord dat er geen echte rally stages in veel rally games zitten.
Mijn eerste rally game was V-Rally, daarna veel Rallisport Challenge 2, mindere mate Colin McRae Rally, nu Dirt Rally.

Hoewel ik WRC dus niet echt volg, zou een goede game met WRC licentie wel mooi zijn. Door recensies heb ik WRC games nooit geprobeerd.
Aan de andere kant, echte rally stages zijn wel wat langer dan 3 - 20 minuten ;)
Beakzz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:33:
[...]

Het voordeel wat ik heb met rally is dat ik het nooit kijk. Dus als het een kronkelig, hobbelig en smal weggetje is door de natuur dan heeft het mijn goedkeuring al te pakken :+ Kan me voorstellen als je echt into de sport bent dat het een tegenvaller is.
Dus voor mij ook precies dat :)

[ Voor 15% gewijzigd door Myliobatis op 27-09-2018 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Het mooie van echte proeven uit het WRC is dat je niet te maken hebt met weggetjes die bedacht zijn door een paar programmeurs. Hierdoor heb je veel meer afwisseling, een relatief lang recht stuk, haakse bochten omdat elke weg kruisingen heeft, hoogteverschil, etc..
Je kunt dit allemaal na maken maar dat merk je toch!

Voor zover ik weet waren het Mobil 1 Rally Championship 2000, Richard Burns Rally en Dirt Rally die echte proeven gebruikt hebben. Stuk voor stuk toppers!

Maar bovenstaande quote snap ik niet direct. Met uitzondering van de VS zijn het stuk voor stuk klassiekers in de WRC historie. Polen heeft de minste edities gehad, zit komend jaar waarschijnlijk ook niet meer in de kalender ivm veiligheidsissues. Maar die proeven zijn echt onvoorstelbaar gaaf, wat mij betreft de mooiste van de laatste jaren! (alhoewel Finland heel dichtbij komt)

Ik lees dus niets over dat ze geen echte proeven gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 23:28

Damian

Insane Obtrusion

Impry schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:50:
Het mooie van echte proeven uit het WRC is dat je niet te maken hebt met weggetjes die bedacht zijn door een paar programmeurs. Hierdoor heb je veel meer afwisseling, een relatief lang recht stuk, haakse bochten omdat elke weg kruisingen heeft, hoogteverschil, etc..
Je kunt dit allemaal na maken maar dat merk je toch!

Voor zover ik weet waren het Mobil 1 Rally Championship 2000, Richard Burns Rally en Dirt Rally die echte proeven gebruikt hebben. Stuk voor stuk toppers!

[...]

Maar bovenstaande quote snap ik niet direct. Met uitzondering van de VS zijn het stuk voor stuk klassiekers in de WRC historie. Polen heeft de minste edities gehad, zit komend jaar waarschijnlijk ook niet meer in de kalender ivm veiligheidsissues. Maar die proeven zijn echt onvoorstelbaar gaaf, wat mij betreft de mooiste van de laatste jaren! (alhoewel Finland heel dichtbij komt)

Ik lees dus niets over dat ze geen echte proeven gaan gebruiken.
Waar zie jij Wales, Duitsland, Monte Carlo, Finland en staan? Die mis ik echt wel in deze game...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Oh, je bedoelt dat je bekende landen mist. Tja. Dirt Rally had ook maar 6 landen. Als er maar voldoende afwisseling is.
De Wales en Monte Carlo achtige proeven ken ik onderhand wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Arfman schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:51:

Beg a little? :)

https://www.change.org/p/...options_more.fake_control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gedaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:29
PSVR support.. Dat was bij Dirt Rally 1 echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

DE hoogtepunten voor mij uit deze video :

Bandenkeuze en bandenslijtage.
Veranderende ondergrond per startvolgorde :
1-5 glibberig
5-10 perfekt
11-150 spoorvorming

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Vanavond 1 uur Deluxe release. Heb er zin in. Zaterdag leuke setje ophalen. Nu maar even met controller spelen. :9

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik koop het wel als de VR support er in wordt gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:45
Arfman schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:54:
Ik koop het wel als de VR support er in wordt gepatched.
Volgens de geruchten gebeurd dat in de zomer.
ik ga hem ook kopen, heb Dirt 1 grijs gespeeld. Wel wacht ik totdat de DLC's ook bekend zijn. Met een beetje mazzel is de prijs dan al wat gedaald en hebben ze een goede deal.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-06 08:52
Ivysaur schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:44:
Vanavond 1 uur Deluxe release. Heb er zin in. Zaterdag leuke setje ophalen. Nu maar even met controller spelen. :9
En was hij een beetje goed te spelen?
Heel redidit staat vol met server time outs e.d.

Wel stom dat je een constante internetverbinding (met racenet) voor de carreer mode moet hebben.

Kijk er alsnog wel onwijs naar uit
apollo13 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:51:
[...]

Volgens de geruchten gebeurd dat in de zomer.
ik ga hem ook kopen, heb Dirt 1 grijs gespeeld. Wel wacht ik totdat de DLC's ook bekend zijn. Met een beetje mazzel is de prijs dan al wat gedaald en hebben ze een goede deal.
eerste DLC's zijn al bekend

http://blog.codemasters.c...0b4dU83CNVmCN3j_d-bgfvz0I

een aantal auto's en remasters van Monte Carlo, Sweden en Duitsland.

Dus je kan bijna aannemen dat season 2 DLC Wales, Griekenland en Finland worden.

season 3 is nog niks over bekend of die uberhaupt komt.
Lijkt me wel leuk als er ook nog een totaal nieuw land bijkomt. Mexico lijkt mij wel tof.

Maar codemasters kennende...... hebben ze niet een al te goedde naam op dit gebied.

Hoop dat de launch een beetje soepeler gaat verlopen. Als de sales goed zijn is er meer hoop.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 21:50
Gisteren de game gekocht (deluxe versie) via CDkeys.com voor 48,- euro.

https://www.cdkeys.com/pc...0-deluxe-edition-steam-pc

Vanmorgen vroeg even snel opgestart, maar niet echt gereden. Ik heb voornamelijk bezig geweest om alle systemen werkende te krijgen. Dat is gelukt, SFX100 Motion, SC4 simvibe AccuForce + GS-4 en windsim, maar bij een nieuwe game is dat altijd wel extra werk.

Vanavond gaan we los.

Heb er zin.

De DLC is voornamelijk reboot van DR1, maar je kunt wel je eigen championships maken en dan een mix en match van de verschillende stages doen. Eerlijk gezegd kunnen ze niet genoeg oude stages toevoegen. Voor alle Dirt2 en Dirt3 stages zou ik ook graag bij willen betalen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-06 22:13
Momenteel aan het downloaden, heul benieuwd! :9~

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-06 12:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Game heel even gespeeld net, laatste paar maanden weinig racegames gespeeld... dan toch weer pittig om in te komen :D. Game draait een stuk zwaarder als Dirt Rally (1) (1440p met 1080 Ti = 60 - 100 fps op ultra).

Moet nog echt met de stuur settings etc spelen voordat het echt lekker aanvoelt.

8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 22-02-2019 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:38
Speelt iemand 'm op Xbox One X met controller? Hoe speelt het?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:45
Rivanov schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:06:
Voor zover ik weet wordt dat lastig. De oude Dirt was niet echt lekker met een controller of keyboard, het is te doen, makkelijk is anders.
Het is dan ook een sim, een stuurtje is wel aan te raden.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:12

SomerenV

It's something!

Even een vraagje aan degenen hier die hem al gespeeld hebben. Ik heb wat gameplayvideo's op Youtube gezien en ik heb echt héél erg het idee dat Dirt Rally 2.0 er een stuk minder goed uit ziet dan de eerste Dirt Rally. Vooral de belichting lijkt heel erg 'nep' te zijn zeg maar. Iemand hier die kan zeggen of dat een beetje klopt of niet?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
Het speelt met controller in ieder geval een pak fijner dan Dirt Rally 1. Zoals een racegame zou moeten voelen zeg maar met controller, al is het vooral toch niet te snel gaan in het begin en vooral leren.
Qua graphics en geluid helemaal niks te klagen, behalve 's nachts misschien als er flitsen van fototoestellen afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:38
SomerenV schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:35:
Even een vraagje aan degenen hier die hem al gespeeld hebben. Ik heb wat gameplayvideo's op Youtube gezien en ik heb echt héél erg het idee dat Dirt Rally 2.0 er een stuk minder goed uit ziet dan de eerste Dirt Rally. Vooral de belichting lijkt heel erg 'nep' te zijn zeg maar. Iemand hier die kan zeggen of dat een beetje klopt of niet?
Hoor alleen maar dat de graphics juist fantastisch zijn. Met name de belichting. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
SomerenV schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:35:
Het ziet er wel iets meer cartoonachtig uit dan DR1. Begrijp me niet verkeerd, het is en blijft een mooie game, maar ik begrijp wel het commentaar.

Het is al weer even geleden dat ik op de monitor gespeeld heb, ben normaal een VR rijder, maar Dirt Rally is toch wel weer gaaf hoor.

Ik moest wel overschakelen naar de "hood view" om een goed gevoel van snelheid te hebben, maar toen ik daar eenmaal uit was _/-\o_ _/-\o_

De motion brengt een extra "fear factor" met zich mee, je wilt gewoon echt niet bewust crashen of zowieso iets raken aan de zijkant. ( niet dat dat lukt natuurlijk :) )

Ik gebruik de FFB van SC4 en die gewoon gelijk goed. Voelt exact hetzelfde aan als Dirt Rally met SC4 FFB en dat is wel lekker.

Natuurlijk de carriere in de snelste auto gestart en dat ging natuurlijk niet goed.

Wat ik alleen niet snap, dat ik meen toch ergens gezien te hebben dat je de AI tegenstand en het realisme van de schade kunt veranderen, dat kan ik nu nergens meer vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Rivanov schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:06:
PC met xbox controller, gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Met controller prima te spelen. Met stuur momenteel niet, want mist erg veel feedback ivm een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Sorry jongens, maar met de controller speel je ECHT een heel andere game als met een stuur, shifter en motion.

Zie hier de video van Sim racing Girl

Rally Cross is ook weer gaaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Hoe is jullie ervaring met racenet disconnects?
Heb het zelf in 6.5. uur maar 1 keer meegemaakt. Daardoor wel een daily challange niet gehaald.

Ze schijnen nu weer dingen te hebben verbeterd.
Ter compensatie krijgt iedereen 1.000.000 ingame credits: https://twitter.com/dirtgame/status/1099968636381548544
(staat ongeveer gelijk aan 2x career op open niveau)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Wel een aantal keren disconnects gehad of dat het connecten met racenet erg lang duurt. Snap niet zo goed waarom na elke save de game moet conecten met racenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Had zelfs gisteren in Dirt Rally 1 last om te connecten naar RaceNet. Ze zijn dus zelfs te gierog om voor DR2.0 een andere/nieuwe server te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Van alle issues met DR2 vind ik de FFB en de steering wheel synchronisatie wel de ergste.

Hier in het Engels uitleg over de stuurwiel synchronisatie:

-----
Steering wheel synching issue

Calibrate your wheel in the menu using the full 900 degrees of your G29. Press the X button to confirm. O back takes you back without the calibration values!!!

In the input options set the Soft lock to ON. This should give you resistance in your G29 when you reach full lock in the car. The rally cars in game do not have 900 but somewhere around 540 degrees.

Next is the saturation option for you steering. If you set it to 100 then the game should use the 900 degrees and with the soft lock option it should stop at the car's steering lock.

Unfortunately, it depends on the car you choose. For some cars it works, for others you will feel that saturation = 100 makes the car feel floaty, you have to steer too much to get the car to turn.
Solution: set the saturation to 60 (60% 0f 900 degrees = 540 degrees). This results in you physical steering wheel making the exact motion as the on screen wheel.

It can also go wrong the other way around. If you have set saturation = 60 and you find your car being too twitch to drive and the wheel on screen turns faster than your physical wheel the the solution is to set the saturation back to 100 again. his results in you physical steering wheel making the exact motion as the on screen wheel.

This solves the problem. But it you have to do it every time you get into a car. In Dirt Rally 1 this was done automagically.
-----

Jammer dat deze prima dingen in DR zo fout zijn in DR2. Racenet lijkt stabiel en snel vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

DR1 had ook altijd al problemen met het stuur welke niet overeen kwam met je fysieke stuur. Jammer dat die problemen nog steeds niet opgelost zijn. Begint er steeds meer op te lijken dat dit een budgetbak aankoop wordt, als hij ooit voor 2 tientjes aangeboden wordt (na de VR patch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Arfman schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:47:
DR1 had ook altijd al problemen met het stuur welke niet overeen kwam met je fysieke stuur. Jammer dat die problemen nog steeds niet opgelost zijn. Begint er steeds meer op te lijken dat dit een budgetbak aankoop wordt, als hij ooit voor 2 tientjes aangeboden wordt (na de VR patch).
Lol. Heb nu 8 uur gespeeld en hij bevalt me best. Beetje een mix tussen Dirt Rally en Dirt 4. Handling vind ik wat toegankelijker dan Dirt Rally. Graphics op de PS4 zijn okee maar niet super.

Om het een budgetbak-aankoop te noemen is echt een beetje overdreven.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ontzettende_Jan schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:51:
Om het een budgetbak-aankoop te noemen is echt een beetje overdreven.
Mwah. Wat is er van lees zijn er ontzettend veel problemen met FFB, er is geen VR ondersteuning, het aantal stages is beperkt, de DLC die er komt zijn voornamelijk hergebruikte DR1 stages en de irritante bugs uit DR1 (zoals het niet correct meedraaiende stuurwiel, ontzettend afleidend in VR waardoor ik tegen mijn principes in op Hood Cam moet spelen) zitten er ook nog steeds in.

Ergo: budgetbakaankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

:D

Dirt Rally was eindelijk weer eens een écht rallyspel met realistische physics en levensechte proeven.
Nu komt Dirt Rally 2.0, op dezelfde manier opgebouwd. 6 nieuwe rally’s, een busseltje nieuwe auto’s en mooie nieuwe features zoals bandenslijtage.
Daar word ik als rallyliefhebber echt heel blij van! Hopelijk ga ik de 129 uur speelplezier van Dirt Rally 1 hier ook halen.

Dat er op het begin wat bugs zijn is niet verwonderlijk, past ook wel een beetje bij Codemasters. Bij Dirt Rally 1 is het uiteindelijk allemaal goed gekomen.
Dus beetje vertrouwen mag wel ;)
En anders zijn er genoeg circuitspellen waar je je lol op kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Racenet was een drama de afgelopen dagen. FFB is haast dood. Als ze dit vandaag niet verhelpen dan gaat het niet goed komen met al die negatieve recensies.

Ben zelf tevreden met de phsycis. Grafisch oogt het prima.

Menu en altijd online minder mijn ding.

Vandaag is D-day voor Codies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Impry schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:35:
Dat er op het begin wat bugs zijn is niet verwonderlijk, past ook wel een beetje bij Codemasters. Bij Dirt Rally 1 is het uiteindelijk allemaal goed gekomen.
Hoe vervelend ik het ook vind, juist dat is dus niet zo, vandaar dat ik zo kritisch ben.

Naast de dingen die ik al noemde zijn er nog steeds performanceproblemen met VR (lijkt alsof de tijd soms vertraagd wordt voor een paar seconden terwijl je rijdt, erg goed te merken als je naar de omgeving kijkt tenzij je alles op Low zet, terwijl de PC lang niet 100% belast wordt).

Mijn Fanatec shifter wordt nog steeds niet gedetecteerd sinds ik een AF stuur heb. Geen reactie op mail/forum/twitter.

De controls worden niet opgeslagen in 90% van de tijd. Als ze wel worden opgeslagen en je drukt per ongeluk op het introschermpje op je toetsenbord zijn al je bindings weg, wat er dus op neerkomt dat je eigenlijk altijd voordat je het spel start alles opnieuw moet instellen.

Dan zijn er uit m'n hoofd bij zeker 40% van alle stages in het spel foutieve pacenotes. De beruchte Right 4 aan het eind van een Griekse proef, 100 meter voor de finish die eigenlijk een Right 1 moet zijn bijvoorbeeld. Er is geen mogelijkheid om deze aan te passen voor zover ik weet.

Ik snak naar een gaaf nieuw rallyspel en ik blijf DR2.0 in de gaten houden maar ik ben absoluut kritisch en ben klaar met uitgevers die denken dat ze toch wel binnenlopen (EA, CM, etc.) dus ik hou de hand nog even op de knip ook omdat ik DR2.0 nog helemaal niet kan spelen omdat mijn rig VR only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ik denk er sterk aan om m te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Arfman schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:49:
Dan zijn er uit m'n hoofd bij zeker 40% van alle stages in het spel foutieve pacenotes. De beruchte Right 4 aan het eind van een Griekse proef, 100 meter voor de finish die eigenlijk een Right 1 moet zijn bijvoorbeeld.
Een menselijke co-driver maakt ook fouten. Vind dit eigenlijk wel een charme van het spel. Alles helemaal goed
zou het dan weer misschien te klinisch maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan

Ja dit ziet er inderdaad niet uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Vergeleken met de echte auto, bestuurd door niemand minder dan Sébastien Loeb, lijkt de auto in Dirt wel 400 kg lichter met drie keer zoveel downforce. Nog steeds lijkt de stuuruitslag en de daadwerkelijke reactie van de auto nergens op.

Toen Dirt Rally uitkwam, waren er geen verwachtingen en daarom was dit rijgedrag nog best acceptabel, zeker omdat er tussentijds nog een grote verandering in de physics kwam (van v1 naar v2). Sindsdien lijkt het erop dat er vrijwel niets meer aan is veranderd en de bekende exploits nog steeds kunnen worden gebruikt om onrealistische snelheden te halen. Jammer.

Na het fiasco van Dirt 4 daarom besloten om toch maar de kat uit de boom te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
;) onrealistisch snel dit!

Maar serieus. Als je twijfelt over aankoop dan is het beter om wat simracers op youtube te checken die ook Dirt Rally gespeeld hebben dan op Reddit of de reviews van de commerciele publicaties af te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 11:30
Wat mij vooral opvalt uit de video's die ik tot nu toe gezien heb, incl. Jimmy Broadbent, is dat de auto's totaal geen vering lijken te hebben. Er is amper deinen, inveren, uitveren, geen body roll etc.

Ik ga de kat nog even uit de boom kijken maar ik denk dat ik gewoon DR1 weer eens ga opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Hmm vind dat ze weight transfer wel goed gedaan hebben, bij rally cross is dat best tof. Alleen mis je dan wel weer extra ffb-ondersteuning. Zelfs als ik alles op max zet (PS4 - G29) is de feedback heel zwak,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Wat ik het minste vind, is het aantal rally stages... Het is hetzelfde domme gedoe als in DR1. Er zijn 6 landen met elk slechts 2 stages die ze onderverdeeld hebben in elk 6 stages (van A naar B, van B naar A en dan ook nog hetzelfde over elke twee helften = 6 stages). Dus je rijdt constant over dezelfde wegen. Wat ik dan ook helemaal flauw vind, is dat ze A naar B een totaal andere naam hebben gegeven dan B naar A (terwijl het dezelfde weg is) en wat helemáál flauw is, is dat ze de previews van de stages zo nu en dan wat draaien zodat ze toch wat anders lijken... :X 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Klopt helemaal @J van E ik begin al bekende bochten, chicanes enz tegen te komen.

De game is echt wel zijn geld waard, maar er word wel heel veel content (zelfs die van DR1) gerecycled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoM
Ik heb het probleem van de stuurwiel synchronizatie opgelost door de soft lock OFF te zetten en de saturation op 60. Mijn 900 graden G25 heeft nu dezelfde rotatie als de auto in de game. Elke auto.

Geen idee wat dat softlock moet doen, maar ik zet 'm uit.

Ik vind weight transfer net heerlijk. Moet je de 240Z op gravel proberen. Echt lekker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Ome Ernst schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:00:
[...]

Een menselijke co-driver maakt ook fouten. Vind dit eigenlijk wel een charme van het spel. Alles helemaal goed zou het dan weer misschien te klinisch maken.
Heb zelf 15 jaar in het rechterkuipje gezeten en de laatste jaren op heel hoog niveau. Je mag/kan eigenlijk geen fouten maken. De beruchte 4=1 situatie in DR1 kan je het leven kosten IRL.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

diknmuis schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:03:
Je mag/kan eigenlijk geen fouten maken. De beruchte 4=1 situatie in DR1 kan je het leven kosten IRL.
Absoluut. Maar dat ze gemaakt worden is een feit. Kan even niet meer op de naam komen, maar dacht dat een aantal jaren geleden een WRC rijder afscheid van zijn co-driver nam omdat hij, een aantal fouten achter elkaar had gemaakt. Met die snelheden moet je blind op elkaar kunnen vertrouwen. Mooie video trouwens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Hoop dat ze voor vrijdag de ffb bug verhelpen want dit is huilen zo.

• Ontzettende_Jan
MarcoM schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:16:
Ik heb het probleem van de stuurwiel synchronizatie opgelost door de soft lock OFF te zetten en de saturation op 60. Mijn 900 graden G25 heeft nu dezelfde rotatie als de auto in de game. Elke auto.

Ik vind weight transfer net heerlijk. Moet je de 240Z op gravel proberen. Echt lekker.
Vanavond even testen, bedankt voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
MarcoM schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:16:

Softlock zou er technisch gezien juist voor moeten zorgen dat je wiel niet verder draait dan de auto waar je in rijd. Dus als je een 900 graden wiel hebt, maar je softwarematig in een 540 graden auto rijd zou hij moeten blokkeren. Het is echter een 'soft lock'' dus hij wordt even wat zwaarder maar je kan hem er wel doorheen drukken.

Wat voor heel veel mensen de force feedback verbeterd is door in de driver van je stuur 540 graden aan te houden. Ik heb zelf deze settings overgenomen. https://www.reddit.com/r/...ng_wheel_in_game_setting/

niet te zwaar wel fijn.

Daarvoor heb ik ook de settings van deze stoner geprobeerd.
die zijn wat zwaarder maar opzich ook prima.

YouTube: Dirt Rally 2.0 | My BEST Steering Wheel Settings | Logitech G27/G29/...

Bij een aantal thrusmaster wielen schijnt de ini file aanpassen ook te werken.
Daar schijnt deze weer goed voor te werken.
YouTube: DIRT RALLY 2.0 - FFB GUIDE SETTINGS AND FIX

(voor logitech vond ik dit te sterk)
Wel echt een super komische gast trouwens.

------------

Nog even een totaal andere tip, zet TSAA uit op PC. geeft echt een enorm veel scherper beeld

• MarcoM
@BobbLeeSwaggr Ik vermoedde al zoiets van die softlock. Alleen verprutst het zijn eigen werking.

Met Softlock OFF en saturation op 60% voelt het prima. Oh en dat is gelijk aan jouw 540 graden :)

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:52
Voorlopig niet een must buy als ik het zo lees hier?

• MarcoM
stijn014 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:16:
Jawel hoor!

Hier is mijn filmpje over de setting up van de G25:

Je moet de steering saturation instellen NA de calibratie. De calibratie gooit dit standaard weer op 100

• Beakzz
Lekker afwachten. De Dirt (rally) serie is altijd weer zo in een sale te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
MarcoM schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:34:
[...]

Jawel hoor!

Hier is mijn filmpje over de setting up van de G25:

[YouTube: G25 in Dirt Rally 2.0]

Je moet de steering saturation instellen NA de calibratie. De calibratie gooit dit standaard weer op 100
Thanks. Ik heb een G29 en mij is de optie tot calibreren niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
@Ontzettende_Jan mij ook niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Had vandaag wel een relatief goedde carreer stage in Argentinië, Group A ben ik nu mee bezig.
Die moest ik toen daarna even in de time trails proberen.

Top 10 global tijd gereden :D
Ben er zelf wel trots op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Hier ook. Speel nog dagelijks versie 1 en daar kan ik me prima mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Inmiddels een paar uur gereden na 130 uur Dirt Rally 1.0.
Uiterst vermakelijk! Maar het is zeker een stuk moeilijk dan Dirt 1. Denk dat de smalle proeven er het nodige mee te doen hebben.
En de career mode starten met de Porsche was ook niet het beste idee haha, wat heb ik afgezien in Polen. Spanje was al een stuk vermakelijker, mooi links remmen en pendelen van de ene naar de andere bocht.

Hier gaan weer heel wat uurtjes in zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 18-06 09:53
Klopt het dat je niet online met een vriend kunt racen?

In rallycross zit je in andere poules dan je vrienden.

Als dit zo is gaat ie gelijk op MP.
Ik wil graag met een vriend rallycross kunnen doen tegelijk.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Impry schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:36:
Inmiddels een paar uur gereden na 130 uur Dirt Rally 1.0.
Uiterst vermakelijk! Maar het is zeker een stuk moeilijk dan Dirt 1. Denk dat de smalle proeven er het nodige mee te doen hebben.
En de career mode starten met de Porsche was ook niet het beste idee haha, wat heb ik afgezien in Polen. Spanje was al een stuk vermakelijker, mooi links remmen en pendelen van de ene naar de andere bocht.

Hier gaan weer heel wat uurtjes in zitten!
Ik heb juist het idee dat ik hem wat makkelijker vind dan Dirt 1. (maar ben ook niet in de Porsche begonnen ;)
Vooral de berm is veel milder dan bij dirt 1. Als je in deel 1 een centimeter buiten de baan raakte had je gelijk wel een steen boom of iets ander geraakt waardoor je auto zich in een baan rond de aarde bracht.

Ik had voor de grap deel 1 nog even opgestart en dan merk je toch wel verschil. De gravel ondergrond voelt toch echt wel beter in 2. Maar het asfalt juist weer beter in 1. Ook lijken de auto's net wat beter geperfectioneerd. Jammer is natuurlijk wel de de FFB in deel 1 in nog wel beter is vooral door de engine en suspension vibration heb ik het idee. Maar met de juiste settings is het wel te doen in deel 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ben momenteel weer met RBR bezig tot Codies DR2 eens in orde maakt. NGP 6 is ook net uit, dus ja. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
Ivysaur schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:37:
Ben momenteel weer met RBR bezig tot Codies DR2 eens in orde maakt. NGP 6 is ook net uit, dus ja. <3
RBR is Richard Burns Rally, maar NGP 6? geen idee welke (race)game je hiermee bedoeld.
Maar ben wel benieuwd als die net uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
  • Laatst online: 10:29
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:25:
[...]

RBR is Richard Burns Rally, maar NGP 6? geen idee welke (race)game je hiermee bedoeld.
Maar ben wel benieuwd als die net uit is.
(N)ext (G)eneration (P)hysics voor RBR.

Zie ook hier.

[ Voor 12% gewijzigd door FightingAce op 05-03-2019 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:07
Is DR speelbaar zonder handbrake? Ik heb een TS 300 en V1 pedalen. Voldoende om een beetje realistisch te kunnen rijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-03-2022
Ja, bij alleen FWD heb je wel veel voordeel aan een handrem, bij RWD is het overbodig en bij 4 wielaandrijving is het ook niet echt nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Zonder handrem kan wel, maar is verre van ideaal.
Je kunt wel gewoon een knopje op het stuur toewijzen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FightingAce
Heb je eventueel nog een joystick ergens staan? Die kan je daarvoor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Speel het al een tijdje niet meer. Van de week weer gekloot met RBR, maar dat er ook weer afgetyft. Nu maar weer rFactor 2 spelen en wachten tot DR2 wordt aangepakt. Als DR2 knudde blijft dan maar alle achievements halen en mijn tweedehands knullige setje maar weer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 18:23
Beakzz schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:46:
[...]

Lekker afwachten. De Dirt (rally) serie is altijd weer zo in een sale te vinden :)
Ik heb nog te weinig uren in Dirt Rally 1 zitten, daar eerst eens mee verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
AequitasII schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:58:
Is DR speelbaar zonder handbrake? Ik heb een TS 300 en V1 pedalen. Voldoende om een beetje realistisch te kunnen rijden?
Het is prima te doen zonder.
Wat wel een verschil is tussen DR 1 en DR 2 is dat in deel 1 de handbrake analoog is.
In deel 2 is hij voorlopig nog digitaal (max aan / max uit dus) een knopje op je stuur geeft dan ook geen nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BobbLeeSwaggr schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:00:
[...]

Wat wel een verschil is tussen DR 1 en DR 2 is dat in deel 1 de handbrake analoog is.
In deel 2 is hij voorlopig nog digitaal (max aan / max uit dus) een knopje op je stuur geeft dan ook geen nadeel.
|:( :F

Voor zover ik nog twijfelde, lekker laten liggen dus. Heb ik me al die tijd voor niks zo druk gemaakt om VR ondersteuning :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Arfman schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:57:
[...]

|:( :F

Voor zover ik nog twijfelde, lekker laten liggen dus. Heb ik me al die tijd voor niks zo druk gemaakt om VR ondersteuning :')
Nog afgezien van het feit dat je content uit deel 1 nu nog een keer mag kopen als DLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 20:34
AequitasII schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:58:
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:00:
[...]

Ik heb ook een T300, met 3 pedalen en een H shifter. Sinds ik de H shifter gebruik, heb ik de rechter flipper ingesteld als handrem, die is wat gemakkelijker te vinden dan een knop op het stuur.

Ik heb nog wel een arduno-zelfmaak-handrem voor de liefhebber (analoog). Gezien DR2 geen analoge handrem ondersteund en ik hem niet goed kwijt kan op mn playseat zit hij me eigenlijk een beetje in de weg.

[ Voor 9% gewijzigd door kid1988 op 29-04-2019 16:03 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een vraagje over dirt rally 2.0 (misschien geldt het zelfde voor DR1) De tyre wear lijkt maar 2 stappen te hebben.
Of ze zijn nieuw..
Of ze zijn Done..

Zijn er nog andere stappen tussenin? Het lijkt erop dat alle banden gewoon van nieuw naar done gaan na 1 gereden rally. Of deze nou 4km of 14km is maakt niet uit. Ook merkt ik niet echt verschil met soft/medium/hard tyres. In alle gevallen gaan ze van nieuw naar done in 1 race lijkt het. Kan iemand hier meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Vraagje aan iedereen.... Waarom is dit topic dood en is er geen diry rally 2.0 topic? Zijn er geen tweakers meer die hier behoefte ana hebben? DR2.0 is nog helemaal niet oud en ik zie geen actief topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
j0ppie schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:29:
Vraagje aan iedereen.... Waarom is dit topic dood en is er geen diry rally 2.0 topic? Zijn er geen tweakers meer die hier behoefte ana hebben? DR2.0 is nog helemaal niet oud en ik zie geen actief topic....
Nou. Codies heeft zich bij release met DR 2.0 in de voeten geschoten wat mij betreft. En nu maanden later van alles proberen te verhelpen. Hebben hun lesje wel goed geleerd. Speel het af en toe nog met een controller. In september van plan weer een sim rig te halen. SImlabs + CSL elite, maar niet voor Dirt Rally 2.0 . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ivysaur schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:33:
[...]

Nou. Codies heeft zich bij release met DR 2.0 in de voeten geschoten wat mij betreft. En nu maanden later van alles proberen te verhelpen. Hebben hun lesje wel goed geleerd. Speel het af en toe nog met een controller. In september van plan weer een sim rig te halen. SImlabs + CSL elite, maar niet voor Dirt Rally 2.0 . :+
Ik ben geen diehard sim racer maar waar zitten volgens jou de grootste DR2.0 problemen dan? Ik zag dat DR2.0 nog steeds de meest gespeelde rally sim is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@j0ppie

Tja, bij release:

- FFB
- Regendruppels erg dik
- Lichtinval
- Audio die uitvalt
- Soort rare aura bij vegetatie tijdens regen enzovoort
- Always online
- Carriere die zich herstarte ivm errors, enzovoort.
- Manual + Clutch & Sequential optie weg
- en nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
@Ivysaur

Aah oke, dat is nu volgensmij wel prima. Jammer om te zien dat er geen actieve tweakers community meer is bij een serieuze rally game op dit moment. Misschien dat WTC 8 daar verandering in breng tmaar ik betwijfel het. Denk toch dat DR2.0 voorlopig de rally sim to go is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:46
Ik speelde het dagelijks, vanwege oa vakantie al een paar weken niet aangeraakt. Maar ik ga het binnenkort weer oppakken. Zonde dat het niet zo leeft, zeker nu met "clubs" zou het mooi zijn in een actief groepje.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

j0ppie schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:42:
@Ivysaur

Aah oke, dat is nu volgensmij wel prima. Jammer om te zien dat er geen actieve tweakers community meer is bij een serieuze rally game op dit moment. Misschien dat WTC 8 daar verandering in breng tmaar ik betwijfel het. Denk toch dat DR2.0 voorlopig de rally sim to go is.
Ik wacht op de vr versie. :) Nadat ik 1 in vr gespeeld heb ben ik verpest. Absoluut geen behoefte om het nog "plat" te spelen. Wmb ook het enige genre waar vr echt goed voor is. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste