Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Afbeelding van het nieuwe logo niet mooi

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:51

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verschillende mensen merkten het al op, maar zag er nog geen specifiek topic over.

Er lijken wat dingetjes mis te zijn met het afbeeldingsbestand van het nieuwe logo. Het logo zelf is natuurlijk super, maar er lijken met het opslaan en plaatsen van het logo wat te mankeren.

1:
Om het zwarte ligt een lichtere gele rand welke daar niet hoort. Lijkt op een resize probleem in het bewerkingsprogramma (photoshop?).

2:
Net als de gele rand is de tekst ook niet mooi scherp. Heeft ook met hetzelfde probleem als met de gele rand te maken vermoed ik.

3:
De plaatsing van het logo wekt de illusie dat de T van het logo ietsjes lager staat dan de tekst. Alleen is dit niet zo na het bekijken op pixelniveau. Komt, denk ik, doordat de t in tweakers ernaast hoger is dan de T in het logo. Het staat wel vreemd.

Kijk hier eens naar ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
waarom een nieuw topic? Er is al Nieuw Tweakers Logo. Mooi/niet mooi? :+

Wel met je eens voor de rest. Hoewel 3 een beetje persoonlijk is denk ik

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:51

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Had niet gezien dat er een topic over het logo was in Lieve Adjes. Maar dat gaat meer over het niet mooi vinden van het logo op zich. Daar heb ik het niet over.

[ Voor 41% gewijzigd door Zerora op 28-04-2015 14:54 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Zerora schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:53:
Had niet gezien dat er een topic over het logo was in Lieve Adjes. Maar dat gaat meer over het niet mooi vinden van het logo op zich. Daar heb ik het niet over.
In ieder geval over de gele rand is wat gezegd:
Ronald8 in "Nieuw Tweakers Logo. Mooi/niet mooi?"
zeef in "Nieuw Tweakers Logo. Mooi/niet mooi?"
En ook over het pixelige:
zeef in "Nieuw Tweakers Logo. Mooi/niet mooi?"
Dus ik denk dat je twee punten beide aangepakt gaan worden. Maar groot gelijk dat je het in een apart topic zet :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.