Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Allereerst wil ik melden dat ik na jaren informatie van jullie geweldige forums te hebben mogen opzuigen voor allerlei doeleinden, nu eindelijk zelf maar eens lid ben geworden! Ik wil jullie daarom ook allereerst bedanken voor alle onderzoeken en informatie-verstrekkingen waar ik de laatste (al snel 15 jaar) van heb mogen genieten!
Nu is het volgende: Ik heb recentelijk een oude Siemens-Nixdorf Scenic Pro Net multimedia-box gekregen van iemand voor mijn hobby (oude PC's nieuw leven inblazen). Echter zit hier dus niet de originele multi-kabel meer bij (tv-in/-out, audio-in/out en tv-scart).

Ik heb de 3 threads die over deze multimediaboxen op dit forum bestaan van begin tot eind doorgelezen, jongens wat een informatie! Helaas wel allemaal inmiddels ontzettend gedateerd, maar ja...wat wil je ook!
Is er nog iemand die zo'n kabel heeft, en voor mij een pin-out wil posten? Ik moet het helaas met een budget van 0,0 doen, dus zal er zelf één moeten gaan maken. Uiteraard doe ik dit met alle liefde, want dat is tenslotte waar mijn hobby om draait! Schroeven, combineren, solderen, bakken, grillen, programmeren, testen...noem het maar op. Dus...als er IEMAND is die voor mij een bedradingsschema heeft voor dit oude bessie en die met mij wil delen, dan zou je mij héél blij maken!

Met vriendelijke groet,

Stephan Hubers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:30

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:18:
Overigens bevonden de vorige threads over dit apparaat zich in het Tweaking -> Elektronica-forum.
Lijkt me ook een betere plek voor jouw topic. Hierbij een move'je die kant op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks br00ky....grappige is: heb net tussen een andere lading onderdelen alle ontbrekende kabels en handleidingen en software teruggevonden! :D Dus deze kan dicht, of er moet animo zijn om meer info hierover te delen onder de harde kern alhier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Jemig, blast from the past zijn die krengen!

Lullig gezegd, en dat zeg ik als recycle-fan en reparateur: weg met die oude dingen en pak desnoods een Raspberry Pi2. Met het stroomverbruik verdien je hem binnen een jaar al terug!

(en laten we wel wezen, in 2003, toen die dingen massaal gedumpt werden (hele rolcontainers vol gingen weg toen ik nog bij Siemens/Teleplan op de mobieltjesreparatieafdeling werkte), waren ze al te traag om iets leuks mee te doen.)

[ Voor 33% gewijzigd door sebastius op 29-04-2015 19:45 ]