Hallo,
Ik wil graag een game pc kopen, om gta v echt op de allerhoogste instellingen te spelen.
Zelf heb ik echt geen verstand van computers vandaar dat ik het hier vraag.
Ik zat zelf te denken aan de ultra nvidea maar weet niet of die geschikt is.
linkjes naar andere sites zijn in openingstopics niet toegestaan. Zie ook mijn opmerking hieronder.
Of kan ik ergens anders een beter krijgen? wel het liefst met garantie omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gta v op de hoogste instellingen kunnen spellen, dus echt op ze aller aller hoogst. volgens mij ultra?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat nodig is voor de hoogste instellingen, ik denk 6gb video kaart(en)?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidea, denk dat die het beste zijn? heb zelf geen verstand ervan.
Ga je overklokken?
nee
Ik wil graag een game pc kopen, om gta v echt op de allerhoogste instellingen te spelen.
Zelf heb ik echt geen verstand van computers vandaar dat ik het hier vraag.
Ik zat zelf te denken aan de ultra nvidea maar weet niet of die geschikt is.
linkjes naar andere sites zijn in openingstopics niet toegestaan. Zie ook mijn opmerking hieronder.
Of kan ik ergens anders een beter krijgen? wel het liefst met garantie omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gta v op de hoogste instellingen kunnen spellen, dus echt op ze aller aller hoogst. volgens mij ultra?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat nodig is voor de hoogste instellingen, ik denk 6gb video kaart(en)?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidea, denk dat die het beste zijn? heb zelf geen verstand ervan.
Ga je overklokken?
nee
[ Voor 42% gewijzigd door br00ky op 26-04-2015 12:03 ]