Toon posts:

Desktop kopen prijsklasse 500-600 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)? Ik gebruik hem voornamelijk voor studie en film kijken ook zou het fijn zijn als ik nieuwe spellen op kan spelen zoals skyrim en GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten? 500-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? op dit moment bevalt de hp 500-402 redelijk. Alleen bevalt de grafische kaart niet, ben bang dat ik bijvoorbeeld gta niet kan spelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Ik zou graag een complete pc kopen en niet onderdelen apart. Ik hoop dat ik geholpen kan worden naar de beste desktop in deze prijsklasse.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 23:41 ]

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-03 13:55

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Verwijderd

Topicstarter
Ooh ik zie dat ik hier zelf een systeem moet samenstellen.
Is er niet ergens in dit forum waar ik na toe kan gaan bij het kopen van een compleet systeem te kopen?
Scherm etc hoeven er niet bij te zitten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 23:52 ]

• vincent120420
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-01 19:48
Voor 600E kan je geen PC halen van de Aldi of Dell etc. die GTA V aankan.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:07

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

Dit topic is gesloten.