Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral Simulatiegames als sims 3 en 4, euro truck simulator 2, cities skylines en misschien GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is 500 euro exclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb een totaal budget van ongeveer 650 ik ben van plan ongeveer 450 aan de game pc uit te geven en de rest aan de randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De spellen die ik speel zijn volgens mij (op gta na) niet heel intensief voor de pc. Ik weet ook niet precies welke onderdelen passen bij de spellen die ik speel.
Dit is wat ik had gevonden:
knip, linkjes naar andere sites zijn niet toegestaan.
Zou dit goed genoeg zijn om mijn games op medium of high settings te spelen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc met stille koeling. de spellen hoef ik niet per se op ultra te spelen maar op medium en high zou wel fijn zijn.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral Simulatiegames als sims 3 en 4, euro truck simulator 2, cities skylines en misschien GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is 500 euro exclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb een totaal budget van ongeveer 650 ik ben van plan ongeveer 450 aan de game pc uit te geven en de rest aan de randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De spellen die ik speel zijn volgens mij (op gta na) niet heel intensief voor de pc. Ik weet ook niet precies welke onderdelen passen bij de spellen die ik speel.
Dit is wat ik had gevonden:
knip, linkjes naar andere sites zijn niet toegestaan.
Zou dit goed genoeg zijn om mijn games op medium of high settings te spelen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een pc met stille koeling. de spellen hoef ik niet per se op ultra te spelen maar op medium en high zou wel fijn zijn.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan
[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 24-04-2015 17:49 ]