Ervaring Webshop Beste365.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.206 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dheijnekamp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-09 19:49
Hoi Tweakers,

Heeft iemand ervaring met de webshop www.beste365.nl? Daar is de Sony Xperia Z3 Compact nu het voordeligste te bestellen, er is echter maar 1 review op tweakers over de shop te vinden. Daarnaast vind ik ook geen enkele gebruikerservaring als ik naar de shop google en zie ik weinig activiteit op de social media pagina's van de shop. Wel lijkt de webwinkel aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk.

Op dit moment durf ik een bestelling plaatsen niet aan. Wellicht dat iemand me kan vertellen of het een legitieme shop is?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:27
Ik zou het inderdaad ook niet aandurven, aangezien ik geen waarborg keurmerk zie. En meestal als je al 20 jaar een webshop hebt dat je zo'n keurmerk hebt :P
Met ruim 20 jaar ervaring is Beste 365 door de jaren heen uitgegroeid tot een betrouwbare en deskundige partner op gebied van Telecom en ICT oplossingen voor zowel de zakelijke als particuliere klant.
En ze zetten op elke pagina een 06-nummer en dan bij service:
Werkt uw apparaat niet naar behoren? Onze technische dienst staat voor u klaar. Per mail zijn ze bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 15:00
Wel raar een 06 die je niet voor contact met service kan gebruiken. :P

Ik zou gewoon naar een andere gaan.

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik quote uit het SF Beleid:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview.
Dit is iets wat je zelf zult moeten uitzoeken, maar ik zoals hierboven aangegeven kun je beter heel voorzichtig zijn :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.