Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

klacht behandeling door vodafone

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

• 071anja
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-04-2015
ik heb diverse keren gebeld met vodafone omdat ik over de maanden febr. en mrt. geen gespecificeerde factuur met btw heb gekregen. Dit is volgens zeggen ook niet meer mogelijk. Klacht tot 3x toe gemeld via my Vodafone nrs gekregen maar....klacht niet terug te vonden in my vodafone terwijl dit wel zou moeten. nog div. keren gebeld. Ben zo klaar met Vodafone word gewoon niet behandeld als klant terwijl ik al jaren bij vodafone zit. Schofterig!!! Nu loopt één vd abonnementen nog tot aug. 2016 maar kan hier alleen vanaf als ik deze afkoop. JA dan bel je wel ineens weer klant. Na alles wat ze fout gedaan hebben wil ik bij deze horken gewoon weg. Niks afkopen gewoon laten gaan. Ze kunnen hun telefoon zelfs nog terug krijgen. Maar niet aan de ene klant me wel als klanten (gevangenen) en aan de ander kant niet als klant(behaneld nog minder dan stront) zien. Wat kan ik doen tegen dit schofterig gedrag

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dit is niet het juiste subforum, past beter in Telecomproviders (voor verzoek om te verplaatsen kun je de rapporteerlink bovenaan gebruiken) , en er is al een topic over dit onderwerp ;)

Vodafone gewijzigde factuur: geen btw specificatie meer

[Voor 29% gewijzigd door Raven op 23-04-2015 16:39]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 27-09 09:46

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True