Begin december kreeg ik van Vodafone een sms dat zij binnenkort de factuur zouden wijzigen en dat daarbij o.m. de specificatie van de btw zou verdwijnen. Je kon middels reply aangeven of de de btw op de factuur wilde behouden. Daarop kreeg ik de bevestiging: "Je zult in de toekomst je rekening blijven ontvangen met btw-specificatie." Als dat sinds februari niet meer het geval is maar eens in de chat geklommen. En inderdaad: "Vervelend! Ik zie inderdaad dat je facturen nog zonder btw vermelding aangemaakt worden. Ik vrees dat er iets mis is gegaan met het aangeven dat je ze nog altijd inclusief btw wil ontvangen. Ik raad je aan om dit formulier in te vullen" Begin maart formulier opgestuurd, maar nog steeds geen btw op factuur eind maart
Verder mis ik de specificatie van je verbruik. Dat was t/m januari altijd keurig vermeld en in een nette pdf te downloaden.
Mijn punt is dat ik de telefoon ook zakelijk gebruik en de Belastingdienst van mij een gespecificeerde btw factuur verlangt. Overigens ben je in NL verplicht om btw te vermelden op je factuur, dus ik snap niet dat ze daar zo maar, middels opt-in, vanaf kunnen stappen
Zijn er mede-Tweakers die met hetzelfde probleem kampen? En een oplossing hebben? Op het VF forum lees ik alleen maar mensen die opstappen om die reden, maar dat was ik nog net niet van plan.
Verder mis ik de specificatie van je verbruik. Dat was t/m januari altijd keurig vermeld en in een nette pdf te downloaden.
Mijn punt is dat ik de telefoon ook zakelijk gebruik en de Belastingdienst van mij een gespecificeerde btw factuur verlangt. Overigens ben je in NL verplicht om btw te vermelden op je factuur, dus ik snap niet dat ze daar zo maar, middels opt-in, vanaf kunnen stappen

Zijn er mede-Tweakers die met hetzelfde probleem kampen? En een oplossing hebben? Op het VF forum lees ik alleen maar mensen die opstappen om die reden, maar dat was ik nog net niet van plan.