Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Gillepils
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-09 15:53
Ik zoek een?
audioset

Wat is je budget?
Een 300€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik om muziek te streamen vanop de NAS, de vrouw om CD'tes in af te spelen. Het is voor een leefruimte van 64m2. De tv komt in een andere ruimte.

De bedoeling is om over enkele jaren een multizone audiosysteem te installeren. Wanneer we dit systeem of componenten ervan daarin kunnen integreren, mag het eventueel ook iets meer kosten, als het om op termijn te vervangen is niet. Een compact systeem en speakers die in de lucht hangen zijn gewenst.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben de sony cmtx7cdb eens gaan bekijken, maar dat geluid heeft nogal een metalige klank.

• Vermeulen
  • Registratie: april 2010
  • Niet online
En dat alles in één apparaat, en voor dat geld? Dan ga je geen veel betere klank redden. Wat heb je aan bestaande audio apparatuur? Streamen en cd's afspelen, 2 mooie Yamaha's:
http://www.besthomecinema...-audio.html?price=300-400 Maar die alleen al gaan je minimaal € 379,- kosten. Misschien een versterker en speakers op V&A erbij opsnorren?

• Gillepils
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22-09 15:53
Is er iets van mini/midi sets dat degelijke muziek geeft?

Ik heb wel nog een oudere versterker van kenwood staan en 2 speakers van bose (als die niet te groot zijn om niet te opzichtig op te stellen)

Edit: nog een vraag daarbij. In de toekomst zou ik een multiroom audiosysteem hebben, dat in de technische ruimte staat opgesteld. is het haalbaar om een CD-speler in de leefruimte te zetten en op de versterker in de technische ruimte 10m verder aan te sluiten? Via welke type kabel gebeurt dit dan?

[Voor 42% gewijzigd door Gillepils op 23-04-2015 15:30]

• Vermeulen
  • Registratie: april 2010
  • Niet online
Ja, kijk hier eens. Ook met internet radio, streaming misschien ook nog wel.
http://hificorner.nl/hifi/compacte-hifi/micro

Edit: Als je naar functionaliteit kijkt die jij wil, dan komen de Yamaha's MCR 750 en 755 niets tekort, zelfs + Bluray speler! Alleen € 399,- tot € 415,- heb eigenlijk geen idee hoe die micro setjes klinken. Toch aan te raden zoiets te gaan luisteren.

Recent een topic over langere signaal kabels: RCA kabel verlengen tot 40 a 50 meter Die weten meer!

[Voor 61% gewijzigd door Vermeulen op 23-04-2015 16:24]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True