Tele-sports III, VideoPac G7000, Philips V6-8020

Pagina: 1
Acties:
  • 715 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09
Vandaag op de rommelmarkt gekocht, alle 3.

Maar, ik heb een paar vraagjes over ze.

1. "Programmable tele-sports III van Radofin.
Er is geen rechtstreekse verbinding met de TV ofzow. Maar als je een cardrige er bovenin steekt, zit daar nog wel een plaats voor een stekker in. Die stekker heeft echter de zelfde vorm als de stekkers voor de joysticks die erin zitten. Is het een comuter zonder beeldscherm dan????

2. "Videopac computer G7000 van Philips.
Ook hier de vraag: geen tv-aansluiting? ik zie geen enkele poort. Wel 3 uitgangen: 2 joysticks en 1 stekker :)

3. "Home Computer V6 (of VG?) 8020 van Philips.
Wat voor beeldscherm hoort hierbij? Achtyerin zitten 3 aansluitingen: Printer, REC/MAC (tapestreamer, zat er niet bij:( ), MONITOR, TV UHF36 :? . Wat voor stekkers horen hierin?? En voorin nog 2. Er staat bij: Hand Control. Misschien voor een joystick? Ik heb wel een oude joystick (volgends mij voor een Atari :) ), die erin past

Bij de eerste 2 computers heb ik cardriges (fout geschreven?), bij de HomeComputer zit verder niks.

Kan een van jullie me meer info geven over de computers of willen jullie ze graag hebben?
Post hier dan plz.

Alvast bedankt

Verbouwing

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

VET ! :)

Die Philips G7000 heb ik ook gehad, wat een stoer apparaat was dat zeg :) Ik had er geen cartridges voor maar zon printplaatje waar je van die chips op kon douwen en vastklikken en dat geheel kon je in de cartridge-aansluiting douwen. voor zover ik weet hoort daar wel gewoon een tv-aansluiting op te zitten :)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-12-2025
Hadden die Philips computers niet van die insteekvartridges met daarin een tape?

Ik zag hem laatst een keer in een videoclip van een of ander wazig bandje.

Ben helaas de naam vergeten..... :'(

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 20:44 schreef DinoRaptor het volgende:
2. "Videopac computer G7000 van Philips.
Ook hier de vraag: geen tv-aansluiting? ik zie geen enkele poort. Wel 3 uitgangen: 2 joysticks en 1 stekker :)
Ha, geweldig apparaat!

Heeft de jouwe echte aansluitingen? Want ik heb ook een G7000 maar daar hangen de joysticks, de 220V en de TV-kabel gewoon aan. Voor degenen die 'm niet kennen, ik heb er even wat fotos van online gezet
www.qltel.org/videopac.htm .De meest linkse kabel die je uit het apparaat ziet komen is de tv-kabel. Als die er bij jou niet uitkomt is hij wellicht gewoon afgeknipt en kun je de resten daar nog vinden? >:)

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 21:10 schreef Molybdenum het volgende:
Hadden die Philips computers niet van die insteekvartridges met daarin een tape?
Nope, geen tapes, gewoon IC's. In die homecomputer die ze hadden (de P2000) gingen wel kleine bandjes in.

• Mithrandir
Op zaterdag 16 juni 2001 21:35 schreef qltel het volgende:

[..]

Ha, geweldig apparaat!

Heeft de jouwe echte aansluitingen? Want ik heb ook een G7000 maar daar hangen de joysticks, de 220V en de TV-kabel gewoon aan. Voor degenen die 'm niet kennen, ik heb er even wat fotos van online gezet
www.qltel.org/videopac.htm .De meest linkse kabel die je uit het apparaat ziet komen is de tv-kabel. Als die er bij jou niet uitkomt is hij wellicht gewoon afgeknipt en kun je de resten daar nog vinden? >:)
Oeioei, wat ben ik een }:O. Het zijn inderdaad geen uitgangen, maar directe snoertjes eruit, en er zit wel een stekker voor de tv in wat ben ik soms een sukkel :)

Verbouwing

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 11:28 schreef DinoRaptor het volgende:

[..]

Oeioei, wat ben ik een }:O. Het zijn inderdaad geen uitgangen, maar directe snoertjes eruit, en er zit wel een stekker voor de tv in wat ben ik soms een sukkel :)
Ach, je kunt ermee werken, daar gaat 't om. Heb je er leuke spellen bij? Ik heb er een stuk of 20 (o.a. Qbert van de foto;_) en ook een G7000+

• Mithrandir
ik heb ze net geprobeerd, maar mijn tv ziet ze gewoonweg niet!!!

De V6 heeft helemaal geen snoertjes, geen eens elec. die doettut dus helemaal niet :)

De Programable telesports heeft ook geen voeding. 15 v, male is nodig.

De G7000 wordt gewoonweg niet herkent door de tv. Die doettut dus niet. En ik heb er een stuk of 4 spellen voor.

Verbouwing

• Mithrandir
iemand een oplossing daarvoor??? Andere kabels etc??

Verbouwing

Pagina: 1