Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iphone 5c; een koopje of no go

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views

• YDeciever
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 02-04 20:00
Beste Tweakers!

Pasgeleden heeft mijn mobiel de geest gegeven.
Ik ben nu aan het kijken voor een nieuwe!

Zelf heb ik al een ipad mini. De volgende stap om een iphone aan te schaffen is dus niet ver weg.
Echter zit je gauw met de prijs voor een iphone. Dan lijkt de 5c een goede optie!

Wat denken jullie hiervan?
Er zitten namelijk wat nadeeltjes aan de 5c.
In een tweaker review werd het eerst nog aangeprijst als een mobiel die het geld niet waard was.
[url]http://http://tweakers.net/reviews/3226/apple-iphone-5c-niet-genoeg-waar-voor-je-geld.html[/url]

Hopelijk kunnen jullie mij hierin advies geven!

Groetjes,
YDeciever

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:00

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

Kijk gewoon in onderstaand topic, meer dan genoeg ervaringen te vinden over de 5C. :)

[iPhone 5c] Ervaringen en Discussie

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• joepert
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online
Ik heb er net een gekocht voor mijn moeder (75 jaar...). ik heb zelf een iphone 6 en moet zeggen dat ik niet erg veel verschil merkte in snelheid en dergelijke als ik de basale apps gebruik. Ik heb weinig verstand van andere merken, maar weet wel dat als je een iphone wil, de 5c de goedkoopste optie is met enige levensduur. Nadeel: alleen de 8GB versie is ruim verkrijgbaar voor een redelijke prijs (vandaag bij Mediamarkt bijvoorbeeld voor 322 euro) en dat is voor mijn bejaarde moeder misschien prima, maar voor een heleboel mensen natuurlijk niet.
Vandaag is toevallig een Groupon actie waarbij je de 5s refurbished goedkoop kan krijgen. Voor een paar tientjes meer dan een 5c 8GB heb je dan al een 5s 16GB versie. Met het voordeel van Touch-ID, wat ik zelf echt enorm handig vind.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In het ervaringen topic is wel het nodig aan informatie te vinden. Daarnaast passen dit soort topics wellicht beter in Mobile Aankoopadviesforum. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True