Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil er fatsoenlijk mee kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ben een voorstander van een intel i7k
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i7k, nvidea 970 4 gb, een hdd 1tb en ssd 120gb ook een msi moederbord met 6 geluid inputs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel en nvidea
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken?
ik ben een voorstander van intel want het is fijn en werkt goed geen voorstander van elk amd systeem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee ik heb geen eisen als er meer een ssd hdd en 12 gb ram in zit
Ga je overklokken?
weet ik niet optie wil ik wel graag
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
ik wel dat alles super snel en goed werkt
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil er fatsoenlijk mee kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ben een voorstander van een intel i7k
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i7k, nvidea 970 4 gb, een hdd 1tb en ssd 120gb ook een msi moederbord met 6 geluid inputs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
intel en nvidea
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken?
ik ben een voorstander van intel want het is fijn en werkt goed geen voorstander van elk amd systeem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee ik heb geen eisen als er meer een ssd hdd en 12 gb ram in zit
Ga je overklokken?
weet ik niet optie wil ik wel graag
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
ik wel dat alles super snel en goed werkt