Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-05 12:37
Hallo,

Ik ben van de week een paar uur aan de single player bezig geweest,
Vandaag had ik mijn pc geformateerd inverband met problemen met software
nou ben ik mijn offline savegame kwijt maar in Social club staat mijn stats voor offline der nog...

http://prntscr.com/6wneye

Hoe moet ik dat terug krijgen weet iemand dat ?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoezo, je PC geformatteerd? Je hebt daarvoor toch wel een kopie gemaakt van de belangrijke data, zoals je profieldirectory? Heb je sowieso geen backups?

Ik weet niet of GTA5 de saves in de cloud opslaat, ken het spel verder niet, maar ik lees hier dat de saves opgeslagen zouden worden in je %USERPROFILE%\Documents\Rockstar Games\GTA V\Profiles<user-id>\ -directory. Die had je dus op z'n minst moeten backuppen. Maar als je slim bent zorg je altijd dat je een backup hebt van %USERPROFILE% en submappen (%USERPROFILE%\appdata\local en *\localLow daargelaten).

Hoop dus dat je een backup hebt, anders verdien je een pak op je broek :+

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
Ik heb alleen een backup van steam (Gta/CsGo) gemaakt voorderest niks belangerijks...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
overnieuw beginnen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26

Pykow

Angelo OTR

Yep daar is niks meer aan te doen ;)

Ik ga binnenkort ook mijn PC opnieuw installeren (mijn SSD is vol en krijg hem niet meer leeg, allerlij cleans erop los gelaten)
windows 8 heeft een simpele knop om alles weg te gooien en opnieuw te beginnen.

Je moet altijd in de Documenten map kijken (zoals hierboven eerder vemeld), heel veel games zetten daar de savefiles of settings neer.
als ik Battlefield bijvoorbeeld backup, dan neem ik ook al mijn settings mee die in de Documenten folder staat.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
Pykow schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:16:
Yep daar is niks meer aan te doen ;)

Ik ga binnenkort ook mijn PC opnieuw installeren (mijn SSD is vol en krijg hem niet meer leeg, allerlij cleans erop los gelaten)
windows 8 heeft een simpele knop om alles weg te gooien en opnieuw te beginnen.

Je moet altijd in de Documenten map kijken (zoals hierboven eerder vemeld), heel veel games zetten daar de savefiles of settings neer.
als ik Battlefield bijvoorbeeld backup, dan neem ik ook al mijn settings mee die in de Documenten folder staat.
Met origin of online spellen maak ik geen backup behalve dan een game met 30+gigs meer... backup disk formateeren en paste voorderest neem ik niks over van mijn disk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kcetin1994 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:58:
Ik heb alleen een backup van steam (Gta/CsGo) gemaakt voorderest niks belangerijks...:(
Uit de program files? Juist daar staat erg weinig zinnigs in. Misschien wat mods maar verder niks. Ik stuur je maar even naar Thematopic: Backuppen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1