Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

lekkende waterkoeling gekregen van webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23-09 21:03
Zonder nog verdere toevoeging wat zijn mijn rechten

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16:50
Een klein verhaaltje zou niet erg zijn...

• TafkaT
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13:06
Gebruikt product ontvangen wat nieuw behoort te zijn is normaal eenvoudig terugsturen en alle kosten claimen. Nu heb je het zelf al gebruikt, dus daardoor vrijwel onmogelijk om dit te bewijzen.
Terugsturen voor onderzoek is in dit geval voor eigen rekening (zal meestal zo in de algemene voorwaarden staan).
Wilde dit net al posten, maar slotje. En nu ws ook :)

• Kaalus
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Kan volgens mij ook prima in SF dit ;)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

In SF is lekkende waterkoeling gekregen al gesloten, dit is niet de bedoeling.

Begin nu eens met je eerst te verdiepen in de garantieafhandeling, er zijn meer dan genoeg topics hierover. En dan geen warrig verhaal of alleen foto's :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True