Wijziging User Review - [blue22] [cyberking]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue22
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:01
Beste,

Een tijdje terug heb ik een iPad 1 aangeboden op V&A. Na een tijdje heeft user cyberking een reactie gestuurd waarmee hij interesse toonde en een bod. Ik heb hem vervolgens hem een tegenbod gedaan, omdat de iPad ook verzonden moest worden. Vervolgens kwam er een vraag over de staat van de batterij. Ik wist dit niet zo goed (de iPad was niet door mij gebruikt) en moest dit even gaat uitzoeken. Echter heb ik dat door drukte even laten liggen, en ben dit later uit het oog verloren. Er was op dat moment geen akkoord gegeven door cyberking, er was geen deal. Ik ben het bericht en de vraag echter vergeten door drukte en omdat ik veel reacties had gekregen, en had de verkoop helemaal laten liggen. Een tijdje later was er een kennis die de iPad toen heeft overgenomen, dit heb ik toen gedaan omdat ik er verder weinig tijd meer voor had.

Natuurlijk weet ik dat dit niet helemaal netjes is, ik had een berichtje terug moeten sturen. Maar ik heb geen deal gesloten met cyberking, mijn tegenbod is niet direct geaccepteerd. Ik heb excuses gestuurd voor het nalatig zijn van antwoorden, want dat was fout van mij. Nu heeft cyberking een negatieve beoordeling geplaatst. Hier ben ik het niet mee eens, om de volgende redenen:
- Er is geen deal gesloten, en er is geen transactie geweest
- Aflevering is ook negatief beoordeeld, terwijl dit al helemaal niet heeft plaatsgevonden.

Ik heb cyberking een tijd geleden al een bericht gestuurd maar geen reactie gekregen. Cyberking is ook op de hoogte gesteld van dit topic.
Bij deze dus het verzoek de negatieve beoordeling te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue22
Twee weken later, nog steeds geen response van cyberking. Wellicht kan een moderator nu naar mijn verzoek kijken?

[ Voor 45% gewijzigd door blue22 op 08-05-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue22
Nog steeds geen reactie, mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blue22 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:22:
Nog steeds geen reactie, mods?
How to - V&A feedback laten aanpassen De tegenpartij moet ook toestemming geven voor de verwijdering van de negatieve beoordeling.

"De tegenpartij heeft 2 weken om te reageren. Weigert de tegenpartij mee te werken, passen we de review eenzijdig aan. Als de tegenpartij in die twee weken niet op tweakers.net inlogt, dan krijgt hij nog twee weken verlenging.
•Topics zonder akkoord van beide partijen worden niet in behandeling genomen. "

Wellicht is de persoon al een paar weken niet op Tweakers.net geweest...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue22
De tegenpartij (cyberking) is volgens mij al sinds 7 april niet meer op Tweakers online geweest. Dit topic is nu al ruim 4 weken oud..

[ Voor 24% gewijzigd door blue22 op 21-05-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:12
De tegenpartij heeft 2 weken om te reageren. Weigert de tegenpartij mee te werken, passen we de review eenzijdig aan. Als de tegenpartij in die twee weken niet op tweakers.net inlogt, dan krijgt hij nog twee weken verlenging.
Dat is dan ook wel een belangrijk stukje uit de how-to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeaah !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue22
Ah super, bedankt allemaal!!
Pagina: 1

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.