Dune: Emperor

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 513 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Als je van C&C ed houdt zal je het wel leuk vinden.

Het is zeer goed te besturen en de camera is ook erg gedaan. Je hebt igv nooit dat je overzicht verliest.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
wat zijn trouwens de Specs voor dat ding. Althans, wat staat er op de doos????

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Ik haal hem zo snel mogelijk op, ik hoop niet dat hij zo tegenvalt als Z: Steel Soldiers

Verwijderd

ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor specs dit spel nodig heeft.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
Op zondag 17 juni 2001 20:33 schreef GolbeZeromus het volgende:
wat zijn trouwens de Specs voor dat ding. Althans, wat staat er op de doos????
p2-400
64mb (128mb is volgens mij toch echt speelbaar minimum)
16mb 3dkaart (heb het met een 8mb agp gespeelt)

natuurlijk draait dit dan alleen op 640*480 met alles op low

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 18:03
Ik heb het hier en het is zeeeeeeeeeeeeeer goed!!!!!! :) :) :) :) :) :) :)

Computer nr 486 denk ik..

Verwijderd

Zeer goed spel. Inderdaad de systeemeisen zijn niet misselijk. 1024 x 768 met alles aan is niet speelbaar onder de 1Ghz en een goede videokaart (gts, radeon of beter)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 21:55 schreef CB het volgende:
Zeer goed spel. Inderdaad de systeemeisen zijn niet misselijk. 1024 x 768 met alles aan is niet speelbaar onder de 1Ghz en een goede videokaart (gts, radeon of beter)
euh dat van die 1ghz is flauwekul, op mijn athlon 800 met 384mb en Geforce2 mx draait ie als een tiet op 1024*768 :P

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Leuk spel, alleen vrij pittig heb ik zo het idee ik vond level 4 al pittig

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zondag 17 juni 2001 22:07 schreef Raikane het volgende:
euh dat van die 1ghz is flauwekul, op mijn athlon 800 met 384mb en Geforce2 mx draait ie als een tiet op 1024*768 :P
Met alles aan? Ik heb hem namelijk ook op een 1ghz (athlon) hem nog niet echt lekker zien draaien op 1024...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2025

CORVETTE

---- American V8 ---

Super spel, en de view zwaar relaxt. Ik heb alles full en bij 1024*768 en dat op duron 900, mx en 256. Loopt goed !

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Verwijderd

T spel vink toch tegenvallen hoor, veel van t zelfde en t verhaal is imho echt slecht.
Bijna elke level is t zelfde, en bovendien zijn de units niet goed uitgebalanceerd, ik speel met de Atreides en t is gewoon altijd t zelfde, paar Minotaurussen maken en knallen maar.

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Ik speel het zelf op een P2-400/256mb/G400 Max/SCSI HD's/W2K,alles op high,en het gaat prima :)

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-02 16:35
Op maandag 18 juni 2001 01:19 schreef MarElo het volgende:

[..]

Ik speel het zelf op een P2-400/256mb/G400 Max/SCSI HD's/W2K,alles op high,en het gaat prima :)
Dan zit je vast nog ergens in het begin waar je aan 4 ventjes genoeg hebt om te winnen...
Ik draai een PIII 733 met 512 MB RAM en Geforce 2 op 1024 bij 768 x 16 schokt hij als ik zwaar aan het hakken ben (op die irritante Tleilaxu gangster en ander gespuis) als een idioot.
Verderz een superspel :)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

[...]
Hier no sweat duron 800(1000), 256 mb en een mx'je 1152 * 864

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Hmm, iemand toevallig de CD Cover hiervan? Ik kan 'em namelijk nergens vinden eigenlijk...

Heb op diverse CD Cover sites gekeken, maar geen resultaat.

Maarreh, ik begrijp dat 'ieder1' het spel eigenlijk wel cool vind... mooooi! Dan staat me dus heel wat te wachten. :)

Verwijderd

't spel draait bij mij als een tierelier (zie specs). Heb alles aan staan op 32-bit.

Ik speel met de Ordos. Hoewel 't spel 3d is, vind ik het (nog) niet echt heel erg bijzonder (vrij veel van hetzelfde). Mijn eerste C&C ervaring was veel heftiger.

Wordt het nog beter?

• Wilde
  • Niet online
Het schijnt dat er weinig verassingen in Emperor zitten, dus ik zou er niet op hopen.. Zelf speel ik als Atreides dus ik weet 't niet

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 18:42

Mike78

Always

Ik vindt het tot nu toe een goed spel, ik ben pas net begonnen, maar ben tevreden :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 10:49
Jullie reacties maken me enthousiast... :)
Ik speel nog steeds regelmatig met veel plezier Dune2000. Gaat het spel wel draaien op mijn bak denken jullie (en ook goed!)?
PIII 450@527
384 MB RAM
TNT Videoplank met 16MB

Verwijderd

Volgens mij draait het goed genoeg op jouw bak... met wat lager detail en resolutie want je 16mb videokaart red het anders niet denk ik

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Eindelijk weer een echt goed spel.
Lekkere graphics, leuk spel en die muziek is echt supercool.
Draait hier op een 1ghz met 128 intern en 32 mb geforce 2mx op 1024xnogwat echt super

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Lordy79
  • Laatst online: 05:07

Lordy79

Vastberaden

graphics 8

muziek 9

interface 8

originaliteit 4

verhaallijn 3 (Ik zie geen verhaallijn maar missies die aan elkaar gepraat zijn)

totale fun 6

Het valt me een beetje tegen. Vooral de verhaallijn dus en ook de missies. Het is tot nu toe te simpel. Met Dune2 zat ik soms 3 uur over een missie te doen en dat was cool. Mijn langste missie tot nu is 18 minuten en ik heb nu ruim 10 missies gedaan denk ik (inclusief verdedigen)

Maar goed... 'ga d'r nog effetjes een paar doen :)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Ik vind hem behoorlijk kont schoppen, ik speel nu de Ordos. De Executrix roelt :)
Ik zou zelfs bijna in de verleiding komen het spel te kopen, maar dat had ik ook met B&W, wat ik maar een week heb gespeeld.

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Op maandag 18 juni 2001 10:36 schreef Atteman het volgende:

[..]

Dan zit je vast nog ergens in het begin waar je aan 4 ventjes genoeg hebt om te winnen...
Ik draai een PIII 733 met 512 MB RAM en Geforce 2 op 1024 bij 768 x 16 schokt hij als ik zwaar aan het hakken ben (op die irritante Tleilaxu gangster en ander gespuis) als een idioot.
Verderz een superspel :)
Ik heb Atreides gister uitgespeeld,en ben nu met Ordos bezig :)
Van schokken heb ik nog geen last gehad.
Moet er wel bij zeggen dat ik verder alle progs afsluit (Winroute,ICQ,KAV,Chello kabel eruit,etc.)
Ik speel het gewoon op 1024x768->16bit<- dat zal het zijn.
Verder heb ik alle details als shadows enzow aan,en waar nodig,staat er "High".
Misschien zie ik nog wat over het hoofd,maar ben er zo wel tevreden mee.

Wat me net wel opviel,is dat als die rare creatures opeens verschijnen aan de zijkant van de map,dat het heel even wat trager gaat,maar als ze er eenmaal allemaal zijn,gaat het wel weer.

Ik mag misschien wel geluk hebben met m'n 3 jaar oude systeempje,maar er komt toch binnenkort verandering in :)

Suc6 met het spel verder ;)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Vraagje:

Ik weet niet hoeveel levels ik gespeeld heb, maar ik heb de sonic tank al een level of 3...

Nu is het irritante dat ik op rotsgebieden allemaal kleine vierkantjes zie in allerlei kleuren, alsof het texturegeheugen van mijn videokaart ziek is.

Vervolgens heb ik quake3 maar even laten lopen en dat ging een uur lang probleemloos.

Ter info:
ASUS A7V133
Tbird 900@1000 (heb ik al teruggeklokt)
384MB RAM
Voodoo 5 5500 AGP

Die Voodoo 5 heb ik nog maar een weekje (had een geforce2 GTS maar ik speel toch geen games meer en kon mijn asus 7700 goed kwijt bla bla) dus daarvan ben ik niet 100% zeker dat ie goed is.

Mijn vraag is dus: heeft iemand anders ook last van die blokjes op rots. Het zijn veel grotere vierkantjes dan pixels en ze zijn dus in veel kleuren (groen, rood, geel o.a.)

Ik zal nog ff 3dmark2001 draaien om te kijken of alles daar nog wel goed eruitziet. En morgen als PC-ke afgekoeld is zal ik ook even controleren. Alvast bedankt!

Verwijderd

nou dit spel kan ik dus wel vergeten :'(
mijn bak:

p2-400 / 128 mb ram / asus geforce

• sharkzor
  • Laatst online: 06-02 16:31
Op dinsdag 19 juni 2001 00:14 schreef rick-80 het volgende:
nou dit spel kan ik dus wel vergeten :'(
mijn bak:

p2-400 / 128 mb ram / asus geforce
moet draaien.
zelfs op school met een p2-400 g200 8mb loopt het. niet super, maar met jouw geforce moet het zeker draaien.

je moet wel bijna alles op low zetten al denk ik dat t&l een hoop zal schelen

• qless
  • Laatst online: 13-02 15:52

qless

...vraag maar...

Op dinsdag 19 juni 2001 00:08 schreef Lordy79 het volgende:
Vraagje:
...
Mijn vraag is dus: heeft iemand anders ook last van die blokjes op rots. Het zijn veel grotere vierkantjes dan pixels en ze zijn dus in veel kleuren (groen, rood, geel o.a.)
..
Ja heb ik ook, alleen meestal rood gekleurde vierkante vakken, ook op het zand!
En gisteren ineens een rare flinke rode gestreepte driehoeken....en toen een blue-screen-of-death...G400.dll onder w2k met G400 max..

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

En wat is naar jullie mening de leukste/interessantste/spannendste partij om te spelen. Atreidis, Harkonen of Ordos?

Zelf speel ik nu met Ordos. Erg leuk, maar weinig inhoud. Je moet gewoon winnen, zegt die Chinese dame altijd >:)

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2025

QyRoZ

Just Q it!

Het is een redelijk leuk spel, maar niet echt vernieuwend. Het draait heel aardig op mijn P3/450 256 Meg RAM TNT1/16 Meg op 800x600 met medium detail (ik zie nauwelijks verschil met hoog detail).

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 19 juni 2001 09:47 schreef qless het volgende:

Ja heb ik ook, alleen meestal rood gekleurde vierkante vakken, ook op het zand!
En gisteren ineens een rare flinke rode gestreepte driehoeken....en toen een blue-screen-of-death...G400.dll onder w2k met G400 max..
Hmmz.. Ik neem vanavond wel even een Geforce MXje mee en kijk eens of het daar niet mee voorkomt. Misschien heeft het iets met T&L te maken? (uiteraard heb ik Hardware T&L uitstaan) Want voodoo5 EN G400 ondersteunen beide geen T&L.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 14:01 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

Hmmz.. Ik neem vanavond wel even een Geforce MXje mee en kijk eens of het daar niet mee voorkomt. Misschien heeft het iets met T&L te maken? (uiteraard heb ik Hardware T&L uitstaan) Want voodoo5 EN G400 ondersteunen beide geen T&L.
Hmz ik heb een G450 en heb nergens last van :? (Draai win2k)

Verwijderd

Ik ga hem nu halen :)

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Ik ga hem ook NU halen, gisteravond even dune 2 opgezocht... was toch schrikken 320 bij 280 resulotie ofzo :)
5 legersvulde het complete beeld...
nu ff naar de shop hoppen

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Hey,

Ik heb hier op een pentium III 500 256 ram voodoo 3 3000 lopen en hier loopt het meestal goed. Ik heb alleen soms dat die zie zomaar vastloopt. Weet iemand wat voor probleem dit zou kunnen zijn. Ik heb alles op high staan en draai een resolutie van 1024x768 x 16.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Op maandag 18 juni 2001 01:17 schreef qball het volgende:
T spel vink toch tegenvallen hoor, veel van t zelfde en t verhaal is imho echt slecht.
Bijna elke level is t zelfde, en bovendien zijn de units niet goed uitgebalanceerd, ik speel met de Atreides en t is gewoon altijd t zelfde, paar Minotaurussen maken en knallen maar.
dat is wel zo, ik speel nu op easy en ik hoef maar 5 minotaurussen te maken om te winnen ofzo, maar weet je wat ook leuk is, devastators van de harkonnen oppakken met advanced carryal en dan tussen je eigen rocketturrets zetten >:)

graphics: 9
verhaal: 4
gameplay: 8

overall een 7/8

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 15:01 schreef Reefer het volgende:
maar weet je wat ook leuk is, devastators van de harkonnen oppakken met advanced carryal en dan tussen je eigen rocketturrets zetten
Cool >:)

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb hem en vind hem wel grappig, maar ik heb hem nog niet intensief gespeeld, van het weekend maar es doen

• IceStorm
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik blijf hem simpel vinden. Ben nu met 4 cobra tanks aan het oprukken tot aan Atreides basis en dat gaat verbazingwekkend simpel. Alleen worden mijn units nu afgeslacht omdat ze niet luisteren maar dat doe ik zo wel :) En somehow kan ie opeens 1024 niet meer aan en gaat ie bokken.. moet ik alles weer lager zetten :'(

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op dinsdag 19 juni 2001 15:00 schreef AA het volgende:
Hey,

Ik heb hier op een pentium III 500 256 ram voodoo 3 3000 lopen en hier loopt het meestal goed. Ik heb alleen soms dat die zie zomaar vastloopt. Weet iemand wat voor probleem dit zou kunnen zijn. Ik heb alles op high staan en draai een resolutie van 1024x768 x 16.
Same here ... loopt soms spontaan vast en freezed het hele systeem (bult herrie dan ook uit mn speakers)

op een TB800 /256 Ram /Asus V7100/t (gf2mx) / Kenwood UCR-421 cd-rom/ Terratec DMX Xfire Soundcard) ..

enige hardware overeenkomsten ?

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

ik kan niet eens campaign spelen aangezien die filmpjes bij mij gewoon vastlopen :(

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 21:39
Ik draai het spel op 1600x1200 zonder problemen (mag ook wel met een Athlon 1.2Ghz + Radeon 64Mb + 384Mb RAM). Verder alles op full en T&L aan. Het enigste probleem zijn de filmpjes....deze slaan vaak over. Misschien dat dit aan mijn "oude" 32 speed CDrom speler ligt. Verder vindt ik het spel toch tegenvallen in vergelijking met Red Alert 2 (vond ik stukken beter).

Ga het spel waarschijnlijk omruilen voor Flashpoint, alleen had ik graag deze Dune willen kopieren voor het geval dat ik eens tijd over heb en het toch eens wil spelen.
Iemand een idee hoe je dit het beste kan kopieren? (Graag mailen, anders wordt deze draad gesloten door de adjes....)

"May The Force Be With You".....oh nee, da's weer een andere game ;)

Verwijderd

op m'n cel 500 bx 384mb gf2mx draait ie perfect
maar op m'n cel 500 lx 64mb savage4 loopt het
spel steeds vast als ik het probeer op te starten. :(

iemand ???

• maxrebo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 14:46

maxrebo

Heb nog niet echt veel gespeeld. Het draait allemaal wel lekker soepel.
Ik mis alleen de multiplayer LAN opties ala RA2 :'(

• qless

qless

...vraag maar...

Op woensdag 20 juni 2001 14:48 schreef TwisteR het volgende:
..
Ga het spel waarschijnlijk omruilen voor Flashpoint, alleen had ik graag deze Dune willen kopieren voor het geval dat ik eens tijd over heb en het toch eens wil spelen.
Iemand een idee hoe je dit het beste kan kopieren? (Graag mailen, anders wordt deze draad gesloten door de adjes....)
..
Ik vind dat niet echt netjes...dan hou je zeker ook jouw code in gebruik, dus degene die jouw orgineel koopt kan niet meer online-gamen... :(

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

ik zie dat heel veel mensen problemen hebben. Bij mij loopt die dus vast na een paar minuten spelen. Heb een PIII800 met 320mb en een viper II z200 kaart. De filpjes lopen erg hakkelig (eerst deden ze het beter?). Iemand ervaring hoe deze problemen op te lossen?

• Zephyer
  • Laatst online: 05-02 15:32
Op dinsdag 19 juni 2001 16:27 schreef IceStorm het volgende:
Ben nu met 4 cobra tanks aan het oprukken tot aan Atreides basis en dat gaat verbazingwekkend simpel. Alleen worden mijn units nu afgeslacht omdat ze niet luisteren maar dat doe ik zo wel
Dat zeggen ze allemaal ;)
Op woensdag 20 juni 2001 15:06 schreef maxrebo het volgende:
Heb nog niet echt veel gespeeld. Het draait allemaal wel lekker soepel.
Ik mis alleen de multiplayer LAN opties ala RA2 :'(
Neeej toch :? :? :?
Kan dat niet......ik wou 'em waarschijnlijk nog deze week kopen om dan o.a. via LAN'etje te gaan spelen..... :(

Hoe kan dat nou ?
Tegenwoordig....dit is errug jammer ;(

ff kijken of ik em nu nog ga kopen.

P.s. Ik heb het idee dat er HEEEEEL VEEEEEL mensen zijn die op de 1 of andere manier ergens problemen met Emperor hebben....
Vol met bugs :?

MW | BF1 Stats

Verwijderd

No problems over here.
Maar een Patch zou wellicht geen kwaad kunnen (betere pentium ondersteuning }) ).

• Zephyer
  • Laatst online: 05-02 15:32
Zou die het bij mij doen ?
Bij een vriend van me installeerd ie niet eens..... hij heeft WIN ME.

Ik geloof dat het daar aan zou liggen.

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Zelf draai ik Win98se. Maar Zephyer bij jou moet ie 't wel doen hoor.

• TwisteR
  • Laatst online: 28-01 21:39
Qles, maak je daar maar niet druk om. Ik speel bijna nooit games on-line (behalve CS) omdat ik hier op een brakke 56k6 verbinding zit.

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03-2025
Draait hier soepeltjes op P3-500, 256mb, geforce op 1280x768 met alles vol open.
Wel stokt ie even als je aan komt zetten met een stuk of 40 tanks, maarja.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Hier doetie het ook wel goed, is eigenlijk voor het eerst dat ik een dune spel speel jaja shame on me.
Maar ff een vraagje, hoort het dat sommige mannetjes en voertuigen een soort flitsen in allerlei kleuren? Ik vind het er nl nogal raar uitzien. En als dit niet hoort waar kan het dan aan liggen?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 17:48 schreef Famoso het volgende:
Hier doetie het ook wel goed, is eigenlijk voor het eerst dat ik een dune spel speel jaja shame on me.
Maar ff een vraagje, hoort het dat sommige mannetjes en voertuigen een soort flitsen in allerlei kleuren? Ik vind het er nl nogal raar uitzien. En als dit niet hoort waar kan het dan aan liggen?
Is normaal, dat zijn cloaked units..

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Loopt als een trein, alleen hapert die bij incoming messages : CD ROM lezen :(

...

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op woensdag 20 juni 2001 21:58 schreef dtjiang het volgende:
Loopt als een trein, alleen hapert die bij incoming messages : CD ROM lezen :(
Ja dat heb ik ook :(

• Doekoeman
Dat heb ik ook.
Is dat niet met de muziek als ie een ander nummer gaat spelen ?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

een vriend van mij zat vast in Dune.Hij geraakte aan de missie van "ga de duke redden van de assassins" en toen hij het level eindigde, vloog hij naar zijn windows
wat moet hij doen?
(hij heeft de ini,txt files uit data\model al gedeleted en er is nogaltijd iets mis)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 00:36 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Met alles aan? Ik heb hem namelijk ook op een 1ghz (athlon) hem nog niet echt lekker zien draaien op 1024...
jongensjongens... pIII800 256 ram en draai op 1024x768 alles aan en t spel blijft vrolijk doordenderen, ook met massale battles.
Nou heb ik natuurlijk wel een 64mb GeForce2...;)

enneeh: Fenomenaal spel. Petje af voor westwood. Alleen de sfx al! smikkelenensmullen. boze vriendin. nergens meer tijd voor hehe

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Ik snap niet waarom het nou zo nodig in 3d moet.

Ik weet niet of jullie wel eens je camerapositie draaien, maar ik iig. nooit.
Hoogstens aan het begin.

De AI is redelijk/erg zout. En de moeilijkheid/balans tussen de units is ook niet echt geweldig.

Wel prettig tijdverdrijf :)

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 13:09 schreef BitBit3r het volgende:
Ik snap niet waarom het nou zo nodig in 3d moet.

Ik weet niet of jullie wel eens je camerapositie draaien, maar ik iig. nooit.
Hoogstens aan het begin.

De AI is redelijk/erg zout. En de moeilijkheid/balans tussen de units is ook niet echt geweldig.

Wel prettig tijdverdrijf :)
Moet je em niet op "EASY" zetten :P
Vind hem redelijk en ik ben denk ik een van de weinig mensen die wel in en uit zoomt en rotate gebruikt....
ben er alleen nog niet achter wanneer je stampers kan bouwen en of je ze uberhaupt wel kan bouwen (ze staan wel in het boekje)

zodat je worms naar de enemy harvesters kan lokken.....

• stunter
  • Laatst online: 22:39
Op maandag 25 juni 2001 13:34 schreef Nosfer@tu het volgende:

ben er alleen nog niet achter wanneer je stampers kan bouwen en of je ze uberhaupt wel kan bouwen (ze staan wel in het boekje)

zodat je worms naar de enemy harvesters kan lokken.....
Heb met de atreides een verbond aangegaan met de fremen. Als je nu het fremen gebouw maakt kan je een ventje maken die wormen lokt en op wormen kan rijden :) .

• Doekoeman
Met een dure Fremen warrior kun je wormen lokken. LAat hemn even op zand zitten, dubbelklikken, en daar gaat ie.

BoefF..........BoeF...........Boef...........

Dan wat bliksem, en je workm is yours.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 13:41 schreef stunter het volgende:

[..]

Heb met de atreides een verbond aangegaan met de fremen. Als je nu het fremen gebouw maakt kan je een ventje maken die wormen lokt en op wormen kan rijden :) .
cool...vanaf welk level is dat...ik zit in level 9 met atreides...

• Kaas
  • Niet online
Heeft er niet toevallig iemand zijn gebruiksaanwijzing gescanned ofzo? Of weet iemand of ie ergens on-line staat?

Verwijderd

Wat is er moeilijk aan Emperor?
btw....hij is de moeite waard om te kopen en dan krijg je gratis een key om online te spelen en gratis een handleiding...en als je em zat bent heb je 4 gratis onderzetters voor eventueel een bierpul.....

Verwijderd

ik heb hem al

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 15:46 schreef coolcipp het volgende:
ik heb hem al
ik ook :)

• qless

qless

...vraag maar...

Op maandag 25 juni 2001 15:41 schreef Nosfer@tu het volgende:
Wat is er moeilijk aan Emperor?
btw....hij is de moeite waard om te kopen en dan krijg je gratis een key om online te spelen en gratis een handleiding...en als je em zat bent heb je 4 gratis onderzetters voor eventueel een bierpul.....
Helemaal mee eens...Had hem al gedown..backuped via een tcp/ip verbinding, maar heb een orgineel gehaald...voor de key/cds en support voor het ontwikkelteam

Verwijderd

De AI van de tegenstander vind ik 7 van de 10 keer wel slecht.

Zeker als je bijvoorbeeld een level opnieuw start, dan bouwt de tegenstander 9 van de 10 keer zijn basis niet geheel op. Alleen een constructionyard, harvestergedoe en barrack.

En in het gebied van de Capital van de Harkonnen op Arrakis (ik speel Atr.) werd ik bijna nooit aangevallen en als ik werd aangevallen waren het soldaten met 1 a' 2 voertuigen.

Maar ik vind het wel een gaaf spel. Zeker die wormmen. Als zo'n worm recht omhoog komt...dat ziet er echt gaaf uit (je ziet wat hij gegeten heeft...so-to-speak)

Weet iemand eigenlijk al wat die Hawk-attack doet van de Atreidies (palace-super-weapon)?

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 13:45 schreef Doekoeman het volgende:
Met een dure Fremen warrior kun je wormen lokken. ...Dan wat bliksem, en je worm is yours.
Wanneer kun je een _dure_ Fremen warrior maken :? . Ik zit nu in chapter 3 van Ordos en kan alleen 'normale' Fremen maken.
Of moet ik ze gewoon op het zand laten bonken?

• qless

qless

...vraag maar...

Hawk attack geeft een holo-gram van een enorme adelaar (ja die van Atreides) die vijandelijke troepen op de vlucht moet gaan jagen...

Verwijderd

Snif alleen die naam Dune al....

Daar is het prille begin van mijn RSI-aandoening begonnen >:)

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

1024 x 768 met alles aan is niet speelbaar onder de 1Ghz en een goede videokaart (gts, radeon of beter)
Bull, ik heb een PIII 733, en draai t spel op 1024 met alle opties aan, draai uitstekend!! [asus v 6800 DL]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Snif alleen die naam Dune al.... vroeger...

Daar is het prille begin van mijn RSI-aandoening begonnen >:)

• stunter
  • Laatst online: 22:39
Op maandag 25 juni 2001 16:37 schreef Squeek het volgende:

Wanneer kun je een _dure_ Fremen warrior maken :? . Ik zit nu in chapter 3 van Ordos en kan alleen 'normale' Fremen maken.
Of moet ik ze gewoon op het zand laten bonken?
Je moet wel de fremen bases upgraden voor dat je ze kan maken. Dan kan je de fedaykin maken. Loop met de unit naar een openvlakte en deploy hem. Na een tijdje zit hij op een worm en kan je de worm besturen.

Het kan ook zijn dat je nog niet vergenoeg bent

Verwijderd

A dat is het dus! Dan komt 't nog.

(overigens draait 't spel op m'n @TB erg goed!)

Verwijderd

En die Hawk attack maakt je units weer sterk. Soort reparatie voor je units. Maar ik vind het echt niks...echt een mietending...maar ja je hebt al fremen dus dat kasteel is dan waardeloos. Gewoon net als in de film Atomics!!!!!!

Verwijderd

[silent mode]
wel 1.16 gig nodig maar wel compleet van hdd :)
[/silent mode]

Edit: waarschuwing wegens warez-link

Verwijderd

Bedankt CB en Qless for de update over die Hawk-attack.

Ach...die Fremen en Sardaukar zijn toch het best. Who needs a super weapon!?
Scheelt weer ruimte en geld door geen palace te bouwen. Kan ik weer een refinery voor bouwen.

Ik zit op de Homeworld van de Harkonnen (laatste level tegen de Harkonnen?), dus ik denk niet dat ik die Fremen kan gaan gebruiken.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 20:00 schreef N3CR0 het volgende:
[silent mode]
[url********[/url] wel 1.16 gig nodig maar wel compleet van hdd :)
[/silent mode]
Warez posten.....volgens mij is dat tegen de regels!!

Foei!! :'(

P.s.: het is 88x2.88MB dus 250MB D/L. Install zelf is iets groter dat klopt (kon het niet laten....)

Verwijderd

hehe

• ProGo
  • Laatst online: 22:26
Emperor draait hier op een celly 333@375, 128mb, tnt2 ultra als een tiet. Op 800*600*32 met alles op medium.

Zeker de atreides is de moeite waard, Michael Dorn :)

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 22:01 schreef ProGo het volgende:
Zeker de atreides is de moeite waard, Michael Dorn :)
Dat van die Michael Dorn vind ik nou echt nep. Ze hadden er een minder bekende acteur voor moeten nemen.

Don't get me wrong...Star Trek vind ik nog wel goed (op DS9 na...pas in de laatste aflevering ging die captain sisko dood, had al veel eerder moeten gebeuren. Die gast kon niet acteren).

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

HenkS

Da_king alias HenkS

klinkt allemaal interessant, maar het zijn dus 4 cd's, hebben ze dit spel niet ook op 1 dvd????

Verwijderd

Wat denk je dat meer wordt verkocht DVD's of CD's? CD's natuurlijk.

Er zijn nu nog veel te veel mensen die geen DVD in hun PC hebben zitten. En een game moet natuurlijk wel geld opleveren.

En ik denk dat we over een tijdje wel een een periode krijgen dat men beide gaat uitgeven (zoals toen met overschakelde van diskettes naar CD's).

Verwijderd

op 4 CD's hoeveel kost die dan? Ik wil hem wel proberen, maar niet voor 120 piek ofzo...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 26 juni 2001 10:18 schreef ftpsurver het volgende:
op 4 CD's hoeveel kost die dan? Ik wil hem wel proberen, maar niet voor 120 piek ofzo...
99 of 89

• HertogJan
  • Laatst online: 29-01 07:49
draait 'ie denk je op mijn PC?

AMD K6-2 450
192MB ram
Viper 770

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 11:01 schreef HertogJan het volgende:
draait 'ie denk je op mijn PC?

AMD K6-2 450
192MB ram
Viper 770
Ja! Je zal waarschijnlijk niet alles op max. kunnen zetten maar 't zal zeker wel lukken.
Min. sys eisen zijn een pII 400 Mhz.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik speel met de Harkonnen maar nu zit ik een beetje vast (ben sowieso geen ster in dit soort spellen)

Nadat die Baron is vermoord door 1 van zijn zoons moet je een partij kiezen (de ene zoon of de andere)
Ik heb voor de niet-moordenaar gekozen en dan moet je je ander verslaan. Maar je krijgt gewoon niet genoeg tijd om een basis te bouwen en genoeg units te krijgen om de aanvallen af te slaan. De eerste 2 of 3 lukt nog wel maar er komt steeds een nieuw leger op je af :(

Iemand tips?

• We Are Borg
  • Laatst online: 14-02 18:23

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 16 juni 2001 19:14 schreef GolbeZeromus het volgende:
Meen je dat nou??? Ik belde vandaag de Dixons er die hadden geen idee waar ik het over had. En dat terwijl die gasten toch meestal die spellen van Westwood hebben!
Toen red alert 2 uitkwam:
Verkoper: Nee joh, die is nog lang niet uit. Winkel ernaast (free record) had hem wel. Dixons |:(

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op dinsdag 26 juni 2001 14:53 schreef Daniel Kegel het volgende:
Maar je krijgt gewoon niet genoeg tijd om een basis te bouwen en genoeg units te krijgen om de aanvallen af te slaan. De eerste 2 of 3 lukt nog wel maar er komt steeds een nieuw leger op je af :(

Iemand tips?
Aan beide kanten 6 flametanks + 6 missile launchers plaatsen ter verdediging. Alvast de map naar beide kanten een beetje verkennen zodat je weet als er iets aankomt.

Ook een paar rockets turrets bouwen. Daar schiet de AI namelijk zijn Death Hand missile op.

Dan 25 air-units bouwen en alle 25 op het paleis afsturen. Paleis gaat plat en you win.

je kunt natuurlijk ook die air units mee laten draaien in de verdeding, zolang je er nog geen 25 hebt. Ik maak altijd 5 groepen van 5 (5 t/m 9)

Succes!

• Kaas
  • Niet online
Nogmaals de vraag of iemand ergens zijn handleiding heeft gescanned en of ie weet waar ik em kan downen? Die van mij heeft de hond namelijk opgegeten :+

Ik zie net dat iemand anders zijn hond ook al een handleiding had opgegeten. Stom beest ;)

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 19:21 schreef Kaas het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand ergens zijn handleiding heeft gescanned en of ie weet waar ik em kan downen? Die van mij heeft de hond namelijk opgegeten :+
Fijn, en da ga je straks zeker zeuren om een cd-key want die staat ook op de manual.

Tip 1: laat je boekjes ergens anders rondslingeren, ergens waar de hond niet bijkan. Je kamer misschien?

Tip 2: Geef je hond wat meer te eten, dan gaat hij ook geen andere dingen zoals papier opeten.

Sorry hoor, maar je komt nogal ongeloofwaardig over.

Ik hoop dat je je bonnetje nog hebt want dan moet je maar ff aankloppen bij westwood om een manual. Je hebt hem toch nodig als je hem een keer gaat formateren.

PS: die tips zijn grapjes in het geval dat je je beledigt voelt.

edit:
dit geldt ook voor die andere persoon

• Kaas
  • Niet online
De key is geen probleem, het enige wat ik vraag is een link van een officiele manual. Als iemand em zelf heeft gescanned zou het helemaal mooi zijn. Ik heb em al uitgespeeld met de Atreides en Harkonnen en hoorde nu pas dat die Kinjal op Worms kan rijden. Om dat soort dingetjes gaat het me.

Ik voelde me trouwens niet beledigd hoor :)
En de vraag naar de cd-key na de manual ligt inderdaad best voor de hand.

• nadd
  • Laatst online: 10-02 23:01
Op zondag 01 juli 2001 19:37 schreef Kaas het volgende:
De key is geen probleem, het enige wat ik vraag is een link van een officiele manual. Als iemand em zelf heeft gescanned zou het helemaal mooi zijn. Ik heb em al uitgespeeld met de Atreides en Harkonnen en hoorde nu pas dat die Kinjal op Worms kan rijden. Om dat soort dingetjes gaat het me.

Ik voelde me trouwens niet beledigd hoor :)
En de vraag naar de cd-key na de manual ligt inderdaad best voor de hand.
Ten eerste als je een handleiding wil koop dan een spel. Ik betaal er ook honder piek voor en ben gewoon student dus niet zeiken over het geld.

Ten tweede Kindjall infanterie op wormen denk het niet, de fedaykin kunnen dit wel

• Kaas
  • Niet online
Okay, je hebt Dune Emperor gekocht, maar de rest van je software op je comp? Die heb je toch ook niet allemaal gekocht of wel? Net als alle films die iedereen toch wel graag op divx wil zien, die worden toch ook niet allemaal in de bioscoop gekeken of op DVD gekocht?

• nadd
  • Laatst online: 10-02 23:01
Op maandag 02 juli 2001 12:19 schreef Kaas het volgende:
Okay, je hebt Dune Emperor gekocht, maar de rest van je software op je comp? Die heb je toch ook niet allemaal gekocht of wel? Net als alle films die iedereen toch wel graag op divx wil zien, die worden toch ook niet allemaal in de bioscoop gekeken of op DVD gekocht?
Alles wat enigszins betaalbaar is heb ik legaal, dus office, win98, etc.
Tuurlijk kijk ik ook divxjes ik ben ook niet heilig. Maar daarnaast koop ik ook dvd's maar alleen als het goede films zijn.
Pagina: 1 2 Laatste