Verwijderd
Wat denk je dat meer wordt verkocht DVD's of CD's? CD's natuurlijk.
Er zijn nu nog veel te veel mensen die geen DVD in hun PC hebben zitten. En een game moet natuurlijk wel geld opleveren.
En ik denk dat we over een tijdje wel een een periode krijgen dat men beide gaat uitgeven (zoals toen met overschakelde van diskettes naar CD's).
Er zijn nu nog veel te veel mensen die geen DVD in hun PC hebben zitten. En een game moet natuurlijk wel geld opleveren.
En ik denk dat we over een tijdje wel een een periode krijgen dat men beide gaat uitgeven (zoals toen met overschakelde van diskettes naar CD's).
99 of 89Op dinsdag 26 juni 2001 10:18 schreef ftpsurver het volgende:
op 4 CD's hoeveel kost die dan? Ik wil hem wel proberen, maar niet voor 120 piek ofzo...
draait 'ie denk je op mijn PC?
AMD K6-2 450
192MB ram
Viper 770
AMD K6-2 450
192MB ram
Viper 770
Verwijderd
Ja! Je zal waarschijnlijk niet alles op max. kunnen zetten maar 't zal zeker wel lukken.Op dinsdag 26 juni 2001 11:01 schreef HertogJan het volgende:
draait 'ie denk je op mijn PC?
AMD K6-2 450
192MB ram
Viper 770
Min. sys eisen zijn een pII 400 Mhz.
Ik speel met de Harkonnen maar nu zit ik een beetje vast (ben sowieso geen ster in dit soort spellen)
Nadat die Baron is vermoord door 1 van zijn zoons moet je een partij kiezen (de ene zoon of de andere)
Ik heb voor de niet-moordenaar gekozen en dan moet je je ander verslaan. Maar je krijgt gewoon niet genoeg tijd om een basis te bouwen en genoeg units te krijgen om de aanvallen af te slaan. De eerste 2 of 3 lukt nog wel maar er komt steeds een nieuw leger op je af
Iemand tips?
Nadat die Baron is vermoord door 1 van zijn zoons moet je een partij kiezen (de ene zoon of de andere)
Ik heb voor de niet-moordenaar gekozen en dan moet je je ander verslaan. Maar je krijgt gewoon niet genoeg tijd om een basis te bouwen en genoeg units te krijgen om de aanvallen af te slaan. De eerste 2 of 3 lukt nog wel maar er komt steeds een nieuw leger op je af
Iemand tips?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14-02 18:23
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Toen red alert 2 uitkwam:Op zaterdag 16 juni 2001 19:14 schreef GolbeZeromus het volgende:
Meen je dat nou??? Ik belde vandaag de Dixons er die hadden geen idee waar ik het over had. En dat terwijl die gasten toch meestal die spellen van Westwood hebben!
Verkoper: Nee joh, die is nog lang niet uit. Winkel ernaast (free record) had hem wel. Dixons
Aan beide kanten 6 flametanks + 6 missile launchers plaatsen ter verdediging. Alvast de map naar beide kanten een beetje verkennen zodat je weet als er iets aankomt.Op dinsdag 26 juni 2001 14:53 schreef Daniel Kegel het volgende:
Maar je krijgt gewoon niet genoeg tijd om een basis te bouwen en genoeg units te krijgen om de aanvallen af te slaan. De eerste 2 of 3 lukt nog wel maar er komt steeds een nieuw leger op je af
Iemand tips?
Ook een paar rockets turrets bouwen. Daar schiet de AI namelijk zijn Death Hand missile op.
Dan 25 air-units bouwen en alle 25 op het paleis afsturen. Paleis gaat plat en you win.
je kunt natuurlijk ook die air units mee laten draaien in de verdeding, zolang je er nog geen 25 hebt. Ik maak altijd 5 groepen van 5 (5 t/m 9)
Succes!
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Nogmaals de vraag of iemand ergens zijn handleiding heeft gescanned en of ie weet waar ik em kan downen? Die van mij heeft de hond namelijk opgegeten 
Ik zie net dat iemand anders zijn hond ook al een handleiding had opgegeten. Stom beest
Ik zie net dat iemand anders zijn hond ook al een handleiding had opgegeten. Stom beest
Verwijderd
Fijn, en da ga je straks zeker zeuren om een cd-key want die staat ook op de manual.Op zondag 01 juli 2001 19:21 schreef Kaas het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand ergens zijn handleiding heeft gescanned en of ie weet waar ik em kan downen? Die van mij heeft de hond namelijk opgegeten
Tip 1: laat je boekjes ergens anders rondslingeren, ergens waar de hond niet bijkan. Je kamer misschien?
Tip 2: Geef je hond wat meer te eten, dan gaat hij ook geen andere dingen zoals papier opeten.
Sorry hoor, maar je komt nogal ongeloofwaardig over.
Ik hoop dat je je bonnetje nog hebt want dan moet je maar ff aankloppen bij westwood om een manual. Je hebt hem toch nodig als je hem een keer gaat formateren.
PS: die tips zijn grapjes in het geval dat je je beledigt voelt.
edit:
dit geldt ook voor die andere persoon
dit geldt ook voor die andere persoon
De key is geen probleem, het enige wat ik vraag is een link van een officiele manual. Als iemand em zelf heeft gescanned zou het helemaal mooi zijn. Ik heb em al uitgespeeld met de Atreides en Harkonnen en hoorde nu pas dat die Kinjal op Worms kan rijden. Om dat soort dingetjes gaat het me.
Ik voelde me trouwens niet beledigd hoor
En de vraag naar de cd-key na de manual ligt inderdaad best voor de hand.
Ten eerste als je een handleiding wil koop dan een spel. Ik betaal er ook honder piek voor en ben gewoon student dus niet zeiken over het geld.Op zondag 01 juli 2001 19:37 schreef Kaas het volgende:
De key is geen probleem, het enige wat ik vraag is een link van een officiele manual. Als iemand em zelf heeft gescanned zou het helemaal mooi zijn. Ik heb em al uitgespeeld met de Atreides en Harkonnen en hoorde nu pas dat die Kinjal op Worms kan rijden. Om dat soort dingetjes gaat het me.
Ten tweede Kindjall infanterie op wormen denk het niet, de fedaykin kunnen dit wel
Okay, je hebt Dune Emperor gekocht, maar de rest van je software op je comp? Die heb je toch ook niet allemaal gekocht of wel? Net als alle films die iedereen toch wel graag op divx wil zien, die worden toch ook niet allemaal in de bioscoop gekeken of op DVD gekocht?
Alles wat enigszins betaalbaar is heb ik legaal, dus office, win98, etc.Op maandag 02 juli 2001 12:19 schreef Kaas het volgende:
Okay, je hebt Dune Emperor gekocht, maar de rest van je software op je comp? Die heb je toch ook niet allemaal gekocht of wel? Net als alle films die iedereen toch wel graag op divx wil zien, die worden toch ook niet allemaal in de bioscoop gekeken of op DVD gekocht?
Tuurlijk kijk ik ook divxjes ik ben ook niet heilig. Maar daarnaast koop ik ook dvd's maar alleen als het goede films zijn.