Hallo,
Graag zou ik het voor elkaar willen krijgen een game-pc voor €580,- bij elkaar te schrapen, wel met een beetje hulp van pro's natuurlijk
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen
. Voor de duidelijkheid ik ben niet iemand die naar graphics kijkt, voor mij is gameplay het allerbelangrijkste (30 fps = goed genoeg).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst ergens rond de €580,- (minder mag natuurlijk ook).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Oude harddisk gewoon voor de documenten etc. en de Cd-rom speler van geen merk zo te zien xD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de nodige componenten nodig om een game pc te bouwen die nog zo'n 4 jaar meegaat. Natuurlijk is dat onmogelijk om te voorspellen (want veranderingen in de game-industrie enzo..), maar gewoon qua schatting. Zelf zat ik te denken aan deze componenten:
Nu zie ik u denken waar is de case?? Nou dat is het hele probleem ik weet niet welke case goed is... waar moet een case voor mij aan voldoen? Goede airflow, uitbreidmogelijkheden, ATX moederbord compatible en hij moet er wel een beetje leuk uitzien (ledjes maakt niet uit).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar merken wel naar nieuwigheid, oftewel ik wil wel alles 1e hands om het zo maar even te zeggen (geen 2e hands dus).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een stabiel systeem.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Bedankt voor alle hulp alvast!
Met Vriendelijke Groet
Wobelaar
Graag zou ik het voor elkaar willen krijgen een game-pc voor €580,- bij elkaar te schrapen, wel met een beetje hulp van pro's natuurlijk
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst ergens rond de €580,- (minder mag natuurlijk ook).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Oude harddisk gewoon voor de documenten etc. en de Cd-rom speler van geen merk zo te zien xD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de nodige componenten nodig om een game pc te bouwen die nog zo'n 4 jaar meegaat. Natuurlijk is dat onmogelijk om te voorspellen (want veranderingen in de game-industrie enzo..), maar gewoon qua schatting. Zelf zat ik te denken aan deze componenten:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 99,80 | € 99,80 |
1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 72,95 | € 72,95 |
1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 182,- | € 182,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 56,49 | € 56,49 |
1 | Corsair VS450 80plus | € 34,90 | € 34,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 500,09 |
Nu zie ik u denken waar is de case?? Nou dat is het hele probleem ik weet niet welke case goed is... waar moet een case voor mij aan voldoen? Goede airflow, uitbreidmogelijkheden, ATX moederbord compatible en hij moet er wel een beetje leuk uitzien (ledjes maakt niet uit).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar merken wel naar nieuwigheid, oftewel ik wil wel alles 1e hands om het zo maar even te zeggen (geen 2e hands dus).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een stabiel systeem.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet
Bedankt voor alle hulp alvast!
Met Vriendelijke Groet
Wobelaar