Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Open source oplossingen voor een vakanthuis website?

Pagina: 1
Acties:

• MasterTweaker
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06-09 11:18
Ik ben bezig om een website op te zetten voor een vakantiehuisje. Op de website moet ook een boekingssysteem komen waarmee gebruikers via een kalender kunnen aangeven van wanneer tot wanneer ze het huisje willen huren.

Echter nu vraag ik mij af of het mogelijk is een dergelijke website geheel open-source op te zetten zonder betaalde componenten. Weet iemand een goed open source boekingsysteem (het liefst geschreven in PHP), dat makkelijk geintegreerd kan worden in een Wordpress website?

Wat zijn de mogelijkheden om dit zo goedkoop en snel mogelijk op te zetten? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? :)

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:00

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als MasterTweaker heb je natuurlijk ook je eigen huiswerk al gedaan. Wat had je zelf al gevonden?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• MasterTweaker
NMe schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:16:
Als MasterTweaker heb je natuurlijk ook je eigen huiswerk al gedaan. Wat had je zelf al gevonden?
Ik was er al bang voor. ;)

Maar ik zat dus te denken om de website te bouwen met Wordpress en dan een open-source PHP boekingssysteem in te bouwen. Is dit een goed idee of zijn er betere opties?

Nu ben ik dus op zoek naar een dergelijk open-source boekingssysteem voor Wordpress. Weet iemand een goede optie?

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

https://www.google.nl/sea...UTF-8&hl=nl&client=safari

Of was dit te moeilijk voor je?
Ik vraag me af of je dan de aangewezen persoon bent om dit te doen als je zoiets bazaals als zoeken op Google niet kan.

[Voor 31% gewijzigd door Sircuri op 21-04-2015 19:27]

Signature van nature

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:21

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

• MasterTweaker
Thnx, volgens mij staat in dit topic de informatie die ik zoek. :)
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True