Ik zoek een?
Moederbord en CPU voor een Intel systeem. Ik weet niet goed of ik nou moet gaan voor een i5 of een i7. Ik heb op dit moment een AMD systeem met een FX-8350 en een GTX 760.
Nou wil ik graag de overstap maken van AMD naar Intel omdat met bepaalde games nog beter op mijn laptop kan spelen (Intel i7, 850M) dan mijn pc. Denk hierbij aan Arma III.
Oftewel, ik heb een nieuw moederbord en een CPU nodig.
Ik heb hier en daar rond gekeken over het verschil tussen i5 en i7 maar omdat ik nog nooit een Intel PC heb gehad heb ik toch dat mensen met wat meer verstand me kunnen helpen.
Op dit moment heb ik het volgende op het oog:
ASRock Fatal1ty H97
Intel Core i7 4790K
Dit samen voor een bedrag van €468,80
Wat is je budget?
Rond de 500 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier komt nog een GTX 760 bij die ik momenteel gebruik in mijn AMD systeem in combinatie met een FX-8350. Processor wordt gekoeld met een Scythe Mugen 4 die eventueel overgeplaatst kan worden naar het nieuwe systeem.
Games die ik graag op zo hoog mogelijke instellingen speel (graphics whore)
- GTA V
- Arma 3
Moederbord en CPU voor een Intel systeem. Ik weet niet goed of ik nou moet gaan voor een i5 of een i7. Ik heb op dit moment een AMD systeem met een FX-8350 en een GTX 760.
Nou wil ik graag de overstap maken van AMD naar Intel omdat met bepaalde games nog beter op mijn laptop kan spelen (Intel i7, 850M) dan mijn pc. Denk hierbij aan Arma III.
Oftewel, ik heb een nieuw moederbord en een CPU nodig.
Ik heb hier en daar rond gekeken over het verschil tussen i5 en i7 maar omdat ik nog nooit een Intel PC heb gehad heb ik toch dat mensen met wat meer verstand me kunnen helpen.
Op dit moment heb ik het volgende op het oog:
ASRock Fatal1ty H97
Intel Core i7 4790K
Dit samen voor een bedrag van €468,80
Wat is je budget?
Rond de 500 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hier komt nog een GTX 760 bij die ik momenteel gebruik in mijn AMD systeem in combinatie met een FX-8350. Processor wordt gekoeld met een Scythe Mugen 4 die eventueel overgeplaatst kan worden naar het nieuwe systeem.
Games die ik graag op zo hoog mogelijke instellingen speel (graphics whore)
- GTA V
- Arma 3
[ Voor 4% gewijzigd door elsingaa93 op 18-04-2015 23:34 ]