Toon posts:

[film] Batman v Superman, Dawn Of Justice 2016

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:12
Okee, niemand doet het...so....

Batman versus Superman!

Eindelijk is er een teaser.
YouTube: Batman v Superman: Dawn of Justice - Official Teaser Trailer [HD]

Cast:
Henry Cavill Clark Kent / Superman
Ben Affleck Bruce Wayne / Batman
Amy Adams Lois Lane
Gal Gadot Wonder Woman
Jesse Eisenberg Lex Luthor
Jason Momoa Arthur Curry / Aquaman
Jeremy Irons Alfred Pennyworth

Wie heeft er zin in!

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:44
Ik word totaal niet enthousiast van deze trailer: een hoop gepraat, maar nog steeds redelijk onduidelijk wat het achterliggende idee is. Daarnaast zal een 'eerlijk' gevecht tussen Superman en Batman erg snel over zijn; het sterke aan de Superman films is juist de positie van zijn alter ego, qua 'vechten' is Batman kansloos. Maar goed: paar brokjes Kryptoniet erbij en Batman maakt ineens een kans...

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:51
Dat heb ik ook een beetje. Waarom zouden ze tegen elkaar moeten vechten? Batman zou als geen ander moeten weten dat het hebben van een alter ego en het zijn van een superheld voor- en nadelen met zich meebrengt. Je zult altijd mensen hebben die van je willen profiteren, of je willen zwartmaken. Ik ben niet echt bekend met alle comics en de verschillende verhaallijnen, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat één van de twee - laat staan allebei - zou zijn overgelopen naar "het kwaad". Niettemin houd ik van superheldenfilms, dus ga ik deze zeker wel kijken. Ik hoop wel dat hij beter wordt dan de laatste Batman, want die sprak mij totaal niet aan.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Man of Steel was al een grote teleurstelling, maar van wat we tot nu toe gezien hebben lijkt dit een nog grotere teleurstelling te worden.
Wat me ook ontzettend stoort is dat het tegenwoordig heel normaal lijkt om de code van Batman gewoon uit het raam te gooien, hier zien we ook de Batwing zonder pardon meerdere mensen vermoorden -O-
Wat is er gebeurt met het feit dat Batman NOOIT mensen vermoord, tenzij het ECHT niet anders kan :/

Het hele gebeuren is veel te donker, in Man of Steel was het al heel moeilijk om iets te vinden om emoties aan te hangen.. tot zo ver kan ik ook niet meer opbrengen dan "meh".
Tot nu toe ben ik ook niet van plan om hem in de bios te gaan kijken, dit lijkt me meer iets voor thuis op de bank op een middag waar ik niets anders te doen heb. Jammer, maar DC blijft net als voorgaande jaren de plank weer mis te slaan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Jorgen
En dat terwijl DC dus best toffe superhelden heeft, waaronder bekende helden als Superman, Batman & Robin, Arrow, The Flash en wellicht wat minder bekende personages als Supergirl, Green Lantern, Aquaman en Wonder Woman. (Waarbij ik de film over Green Lantern ook niet leuk vond.)

Op de één of andere manier pakt Marvel het veel beter aan. En dat terwijl de rechten van Marvels superhelden bij veel verschillende partijen liggen. Het lukt Marvel zelfs om helden die voor veel mensen onbekend zijn - neem bijv. de Guardians of the Galaxy en Ant-Man - toch aan het grote publiek te slijten. En natuurlijk maakt Marvel ook zijn fouten. De Hulk-films die de afgelopen jaren zijn verschenen, waren ook niet allemaal om over naar huis te schrijven. Hetzelfde geldt voor die van Spiderman.

Enfin, ik heb best zin in een film over Batman en Superman, maar ik moet eerst maar eens zien wat het wordt.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59

McBoom

Broem

Jorgen schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:15:
De Hulk-films die de afgelopen jaren zijn verschenen, waren ook niet allemaal om over naar huis te schrijven.
Alleen The Incredible Hulk was van Marvel, Hulk niet. Nu moet ik zeggen dat ik Hulk een tikkeltje beter vond dan TIH, maar dat had hoofdzakelijk te maken met de casting van Edward Norton als Bruce Banner. Goede acteur, maar ik vond 'm niet geschikt. Dan zitten ze met Mark Ruffalo op de betere weg.
Hetzelfde geldt voor die van Spiderman.
De (tot nu toe uitgebrachte) Spider-Man films zijn van Sony, niet van Marvel Studios en daarom ook geen deel van de MCU. Maar daar komt verandering in :)

OT:
Ik ben niet specifiek een Marvel-fan, maar zij hebben hun zaakjes veel beter op orde. En dat terwijl DC de (film)rechten van al hun karakters in eigen beheer hebben. Batman v Superman vind ik wat paniekerig over komen. Ze hebben het succes van The Avengers gezien met een veelal van superhelden en moeten gedacht hebben 'dat kunnen wij ook'. Maar ik ben bang dat het zo niet werkt. Marvel heeft nagedacht over hun weg naar een film van de grootte van The Avengers. De personages hebben hun eigen films gehad, dus een introductie was niet nodig. In BvS zien ze ineens Batman. We hebben de Nolan-films gehad en er is ineens een andere Batman die helemaal niets met de Baleman te maken heeft, in plaats daarvan krijgen ze in een Batfleck of Batdevil te zien. Daarnaast vind ik Affleck helemaal niet de acteur om Batman te spelen. En dan heb ik het nog niet eens over Wonderwoman. Ik weet niet of iemand de bikiniscene in TFTF5 voor de geest kan halen, maar ze is niet echt de vrouw waarbij ik aan een Amazone moet denken.

Kortom: ik denk dat de film te geforceerd, te krampachtig en te donker gaat worden. Zal de film dan gaan floppen? Nee, financieel niet, maar ik denk dat het artistiek een treinwrak gaat worden.

The ramblings of an idiot

• Jorgen
Ik weet dat Marvel niet al zijn films in eigen beheer heeft. Het zijn m.i. ook juist de niet-in-eigen-beheer-Marvel-films die toch minder scoren bij mij.

DC doet het als je het mij vraagt goed met Arrow en The Flash. (Ben aan het begin van seizoen 2 van Arrow en heb 3 afleveringen van The Flash gezien.) Ze kunnen dus zeker wel iets leuks neerzetten waarbij crossovers wel een goede uitwerking hebben. Gotham is trouwens ook een goede serie met DC-karakters die het goed doet, daarom ben ik ook wel benieuwd naar deze film. Ik kijk echter "als vanzelf" meer uit naar een film uit het MCU, dan uit het DCU.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-06 22:13
Bij Marvel zit er een groot plan achter de films. Ze zijn al jaren voordat de film uitkomt bezig met hoe de film in het MCU past. Nog voordat het het script af is of de hoofdrollen gecast zijn.
Zo zijn ze bv al jaren bezig met vervangers van de huidige Avengers zodat deze de positie kunnen overnemen wanneer de acteurs ermee stoppen. Zodat ze niet het personage hoeven te recasten.

Bij de DC films heb ik niet het gevoel dat er een groot plan achter zit. Alle films (behalve de Dark Knight trilogie) voelen aan als los zand.
Volgens sommige geruchten is dit omdat er bij WB een grote concurrentie strijd is en er dus te veel kapiteins aan het roer zijn bij elke DC film. Waardoor het vrij moeilijk is om een lijn door alle films te laten lopen.

Waar Disney bij Marvel juist een kleine groep mensen die goed kan samen werken de volledige controle gegeven heeft en het vanuit Disney vooral is: wat kunnen we voor jullie doen?

Ook staat WB niet als een groep achter het hele film gebeuren waardoor ze nogal twijfelend overkomen.
WB was nooit van plan om een groot DC film universum te hebben. Ze hadden hun series en daar hadden ze succes mee, af en toe een film en dat was het.
Maar nadat ze zagen hoeveel geld Marvel binnen harkte met hun films zijn ze er blind voor gegaan zonder echt een plan te hebben.
Ze komen met een top trilogie en dan opeens met een lachwekkend slechte Green Lantern film. Zoveel overduidelijk slechte keuzes in die film. Ik zou echt graag willen weten wie bepaalde keuzes gemaakt heeft bij die film, vooral bij dat budget.

Deze film was geloof ik oorspronkelijk geplanned als Justice League film maar na het floppen van Green Lantern en wat andere tegenvallers werd hij omgevormd naar Batman v Superman. Later zijn ze hier weer op terug gekomen en word er toch gewerkt aan een JL film en word Batman v Superman gebruikt als voorloper.

Hierdoor zouden Wonder Woman en Aquaman niet meer zijn dan leuke cameo's, als opening richting de WM en JL films.

Dat is ook de reden waarom de release datums van alle aangekondigde DC films zo ver weg zijn.
Als Batman v Superman niet voldoet aan de verwachtingen van de studio dan zal er flink gestreept worden in de toekomst plannen.

• Jorgen
Misschien is dan het beste wat DC kan doen, (bijna) helemaal opnieuw beginnen. Eventueel The Dark Knight serie in de officiële canon houden, aangevuld met de 3 huidige series; Gotham, The Flash en Arrow. Dat zijn volgens mij prima punten om vanaf verder te werken. Van daaraf kan er zonder al te veel problemen een cameo gepland worden van een andere DC-held(in).

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11-2021
Deadsy schreef op zondag 19 april 2015 @ 00:44:
Dat is ook de reden waarom de release datums van alle aangekondigde DC films zo ver weg zijn.
Als Batman v Superman niet voldoet aan de verwachtingen van de studio dan zal er flink gestreept worden in de toekomst plannen.
Dan zou je hetzelfde kunnen zeggen voor Marvel films ;) Die staan ook tot 2020 al ingepland, mogelijk zelfs nog tot daarna.

Ik ben het wel met je eens dat DC te onbezonnen het succes van Marvel probeert te volgen. "Oh Marvel lukt het wel, dus ons moet het ook lukken". Het zou DC best kunnen lukken om tot een goede DCU te komen, gezien de best interessante karakters. Zelfs van de minder bekende karakters kunnen prima films gemaakt worden, zie het eerder aangehaalde voorbeeld van Guardians of the Galaxy voor Marvel. Maar als Man of Steel de eerste film zou moeten zijn in DCU, dan hebben ze mij nog niet enthousiast gekregen, terwijl ik vanaf Iron Man 1 enthousiast alles in de gaten hou van MCU. En helaas, ook de trailer van Superman vs Batman laat mij koud. Henry Cavil vond ik nog wel aardig gecast, maar Ben Affleck als Batman? Nope! Ook Gal Gadot als Wonder Woman zie ik absoluut niet voor me. Dan hadden ze wat mij betreft nog beter Gina Carano kunnen casten.

Ach, uiteindelijk zal ik de film gewoon in de bios gaan kijken (lange leve Pathe unlimited), maar zijn mijn verwachtingen erg laag. Neen, dan kijk ik toch echt veel en veel meer uit naar The Avengers 2 komende week :D

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Cobb
DC heeft nog best lang hun eigen ding gedaan (Dark Knight Trilogy, Superman Returns, GL) en alleen TDK trilogy was daarvan een succes. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze meer de Marvel kant opgaan met een teamup.
Anyway, ik vond Watchmen ook een heel erg goeie superhelden film en aangezien we nu de zelfde regiseur hebben en vergelijkbare characters hebben (de Watchmen karakters zijn gebruikt ipv de grote drie) zie ik niet in waarom BvS niet zal slagen.

En iedereen gaat ervan uit dat ze gaan vechten, maar wellicht maken ze zich op voor een ander gevecht in die scene.

[Voor 10% gewijzigd door Cobb op 19-04-2015 10:21]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• McBoom

McBoom

Broem

Cobb schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:06:
DC heeft nog best lang hun eigen ding gedaan (Dark Knight Trilogy, Superman Returns, GL) en alleen TDK trilogy was daarvan een succes. Ik kan het ze niet kwalijk nemen dat ze meer de Marvel kant opgaan met een teamup.
Alleen doen ze het in de omgekeerde volgorde. 'We gooien een heleboel karakters in de film en dan zien we wel waar het schip strandt'. Tenminste, zo komt het op mij over. Als WW en Aquaman nauwelijks screentime krijgen heb ik het gevoel dat ze er aan de haren bijgesleept worden.
Anyway, ik vond Watchmen ook een heel erg goeie superhelden film en aangezien we nu de zelfde regiseur hebben en vergelijkbare characters hebben (de Watchmen karakters zijn gebruikt ipv de grote drie) zie ik niet in waarom BvS niet zal slagen.
Voor Watchmen stond natuurlijk het verhaal al behoorlijk vast. Daarvoor hebben ze aardig trouw de (meesterlijke) comic gevolgd.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Er staat "v", niet "vs", maakt dat nog iets uit?

Te koop....

• McBoom

McBoom

Broem

Ja, want het is Batman v Superman ;)

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
Ik ben wel benieuwd naar de film. Ben ervan overtuigd dat er goede films te maken zijn rond de DC helden. De animated movies volg ik met veel plezier. Laten ook zien welke richting ze op kunnen en hoe Superman en Batman wel of niet samen werken. Wikipedia: DC Universe Animated Original Movies

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Tja, slim om het net even anders te doen....komt weer lekker discussie en speculatie van los.

Snyder stated that having the "v" in the title instead of "vs." was a way "to keep it from being a straight 'versus' movie, even in the most subtle way."

bron

The problem with Snyder's reasoning is that of course "V" still means "Versus." It's just an abbreviation that is used primarily for legal cases and nothing else. So despite Snyder's ridiculous effort "to keep it from being a straight 'versus' movie", he's still making a movie titled Batman Versus Superman, he's just done it in the most awkward way possible. Snyder isn't being "subtle" here, he's being patently incorrect.

bron

Leuke photoshop die bij dit bericht staat :)

Te koop....

• McBoom

McBoom

Broem

Millert schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:14:
Ik ben wel benieuwd naar de film. Ben ervan overtuigd dat er goede films te maken zijn rond de DC helden. De animated movies volg ik met veel plezier. Laten ook zien welke richting ze op kunnen en hoe Superman en Batman wel of niet samen werken. Wikipedia: DC Universe Animated Original Movies
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik meer geniet van de animatiefilms van Batman dan de live-action films. Vooral Batman: Year One vond ik een pareltje.

• Mik!
McBoom schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:54:
[...]
Alleen doen ze het in de omgekeerde volgorde. 'We gooien een heleboel karakters in de film en dan zien we wel waar het schip strandt'. Tenminste, zo komt het op mij over. Als WW en Aquaman nauwelijks screentime krijgen heb ik het gevoel dat ze er aan de haren bijgesleept worden.
Voor nu misschien, maar zowel WW als Aquaman krijgen hun eigen stand alone film. Maar Marvel heeft dat ook niet heel veel anders gedaan. Black Widow maakt haar opwachting in Iron Man 2 met een relatief kleine rol en die rol wordt ook steeds groter. In Captain America 3 zal ze weer een grotere rol hebben dan ze nu heeft en het zal me niets verbazen als ze een stand alone gaat krijgen.

Superman en Batman hebben beiden al genoeg origin movies gehad, die behoeven geen introductie meer. Als ze dit als introductie gebruiken van WW en Aquaman dan is het, wat mij betreft, best een goede keuze.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Toen ik de trailer zag kon ik alleen maar lachen eigenlijk! Hoe hilarisch gaat deze film worden?! Ik ga hem zeker kijken om eens goed te lachen. De actie zal ongetwijfeld prima zijn maar Ben Affleck als Batman? Tja.

Misschien zit het verschil hem er ook in dat (ter illustratie) Iron Man nu al tig films dezelfde Robert Downey Jr. is, terwijl Superman en Batman continu andere acteurs zijn. Dat schept niet echt een band als je veel films wilt maken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Cobb
Ik denk zelf dat WW en Aquaman maar een kleine rol hebben, misschien maar alleen een cameo rolletje als setup naar JL.
McBoom schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:54:
[...]

Voor Watchmen stond natuurlijk het verhaal al behoorlijk vast. Daarvoor hebben ze aardig trouw de (meesterlijke) comic gevolgd.
Ik heb het idee dat ze hier ook grotendeels TDK Returns gaan volgen van Frank Miller met wat andere storylines erin verwoven.

En met Mik! Batman en Superman zijn iconisch die hebben inmiddels genoeg introductie gehad. Batman 89 was ook niet echt een origine film en toch een kassucces.

Hetzelfde geld ook voor de Joker in Suicide Squad.

Gewoon gaan.

[Voor 39% gewijzigd door Cobb op 19-04-2015 11:58]

• McBoom

McBoom

Broem

Mik! schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:44:
[...]

Voor nu misschien, maar zowel WW als Aquaman krijgen hun eigen stand alone film. Maar Marvel heeft dat ook niet heel veel anders gedaan. Black Widow maakt haar opwachting in Iron Man 2 met een relatief kleine rol en die rol wordt ook steeds groter. In Captain America 3 zal ze weer een grotere rol hebben dan ze nu heeft en het zal me niets verbazen als ze een stand alone gaat krijgen.
Maar Iron Man (2) en Thor (Hawkeye) zijn geen ensemblefilms, dus dat soort bijfiguren hebben daarin voldoende ruimte gekregen voor een goede introductie. En volgens mij is het niet de bedoeling dat ze hun eigen solofilms krijgen. Black Widow en Hawkeye zijn kundig, maar ze zijn niet de stoottroepen van Marvel.
Superman en Batman hebben beiden al genoeg origin movies gehad, die behoeven geen introductie meer. Als ze dit als introductie gebruiken van WW en Aquaman dan is het, wat mij betreft, best een goede keuze.
Maar welke van die Batman films is de juiste waar deze film op voortborduurt? Geen enkele. Voor mij komt de introductie van WW en Aquaman als onzekerheid over, to test the waters om het maar zo te zeggen. Ik vind niet dat ze een ruggengraat hebben om te zeggen 'zo en zo gaan we het doen'. Als ze zo zeker van hun zaak waren hadden ze hun achterwege gelaten in BvS en gewoon eerst een eigen film gegeven waarbij ze toewerkten naar een JL film. Toegegeven, het is dezelfde koers als Marvel bewandeld, maar je doet je karakters recht aan en bij de JL film hebben ze geen introductie meer nodig. Want een nieuwe Green Lantern film blijft nodig en hoe past Martian Manhunter in het plaatje? (Green) Arrow en The Flash hebben wel hun eigen series, maar die maken geen deel uit van de DCU.

• Cobb
We weten niet wat ze gaan doen met deze Batman/Superman film. Misschien is het wel (net als TDK Returns) een toekomstige gebeurtenis en worden de JL etc films prequels ervan. Ik kan mij niet voorstellen dat DC hun movieverse zo donker wil hebben als in deze film.

• Mik!
McBoom schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:06:
[...]

Maar Iron Man (2) en Thor (Hawkeye) zijn geen ensemblefilms, dus dat soort bijfiguren hebben daarin voldoende ruimte gekregen voor een goede introductie. En volgens mij is het niet de bedoeling dat ze hun eigen solofilms krijgen. Black Widow en Hawkeye zijn kundig, maar ze zijn niet de stoottroepen van Marvel.
Batman v Superman vind ik ook niet echt een ensemblefilm. Avengers is er 1, maar dit wat mij betreft niet. Black Widow en Hawkeye zijn inderdaad geen WW en Aquaman, maar met name Black Widow's rol wordt steeds groter en groter binnen MCU. Black Widow zou mij echt niets verbazen als die een eigen film gaan krijgen. Scarlett staat er sowieso voor open.
Maar welke van die Batman films is de juiste waar deze film op voortborduurt? Geen enkele. Voor mij komt de introductie van WW en Aquaman als onzekerheid over, to test the waters om het maar zo te zeggen. Ik vind niet dat ze een ruggengraat hebben om te zeggen 'zo en zo gaan we het doen'. Als ze zo zeker van hun zaak waren hadden ze hun achterwege gelaten in BvS en gewoon eerst een eigen film gegeven waarbij ze toewerkten naar een JL film. Toegegeven, het is dezelfde koers als Marvel bewandeld, maar je doet je karakters recht aan en bij de JL film hebben ze geen introductie meer nodig. Want een nieuwe Green Lantern film blijft nodig en hoe past Martian Manhunter in het plaatje? (Green) Arrow en The Flash hebben wel hun eigen series, maar die maken geen deel uit van de DCU.
De film hoeft niet voort te borduren, maar de origin van zowel Superman als Batman is volgens mij redelijk standaard en gelijk. Ik ben het wel met je eens dat zowel WW als Aquaman beter af waren geweest met een eigen solofilm in plaats van een (laffe) cameo nu.

MCU zit duidelijk beter in elkaar dan DCU. DCU was beter af geweest door meer tijd te pakken om de lijnen goed uit te zetten, ook voor wat betreft de series die nu lopen. Waar ze bij Marvel AoS, Daredevil en sowieso straks The Defenders goed weten te verweven in MCU, zullen The Arrow, Gotham en The Flash nooit onderdeel uitmaken van DCU. Sterker nog, ze gaan alles weer opnieuw neerzetten en vergeten de series volledig.

• Deadsy
Mik! schreef op zondag 19 april 2015 @ 08:30:
[...]

Dan zou je hetzelfde kunnen zeggen voor Marvel films ;) Die staan ook tot 2020 al ingepland, mogelijk zelfs nog tot daarna.
Wat ik bedoel is dat je er bij Marvel gewoon vanuit mag gaan dat al die films er gewoon komen, al zou bv Ant-Man floppen.
Bij DC is het geen zekerheidje dat die films er ook daadwerkelijk komen, bij DC is er de kans dat diverse van die films gecanceld worden of in development hell verdwijnen omdat een van de voorlopers flopt.

Uiteindelijk ga ik deze film ook gewoon kijken.

Black Widow is net als Fury een soort van draad door veel van de Marvel films.
Iemand die alle films aan elkaar linkt. Net zoals Fury en Hill in Agents of Shield voorbij komen.

@Cobb
Zelfde regisseur als de Watchmen zegt weinig.
Je hebt ook nog producers en die kunnen zich ook bemoeien met het hele proces.

@McBoom
Dat denk ik ook, dat ze WM en Aquaman een paar minuten laten mee doen om dan achteraf te kijken hoe het publiek op hun gaat reageren.
Maar er is ook kans dat hun scenes gewoon eruit geknipt worden.

Ik vind zelf dat ze bij DC deels de mist in gaan door de films en series volledig apart van elkaar te houden.
Je hebt een Flash serie maar hij krijgt straks ook een film. En dan ga ik er vanuit dat een andere acteur hem speelt in de film. Dat vind ik gewoon raar.

Hoe hadden ze het aangepakt als de Wonder Woman serie daadwerkelijke werd opgepikt?

[Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 19-04-2015 15:23]

• Cobb
Deadsy schreef op zondag 19 april 2015 @ 15:20:
[...]

@Cobb
Zelfde regisseur als de Watchmen zegt weinig.
Je hebt ook nog producers en die kunnen zich ook bemoeien met het hele proces.
Het zegt meer over de evt. kwaliteit van de film dan jullie gespeculeer.
Je hebt hier twee iconische karakters, voor het eerst in een film samen. Een regisseur die een eerdere superhelden film (met onbekende helden) tot een succes heeft weten te maken. Dat is eigenlijk alles wat we weten en ik zie niet in waarom dit een recept zou zijn tot een flop.

• Deadsy
Cobb schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:02:
[...]

Het zegt meer over de evt. kwaliteit van de film dan jullie gespeculeer.
Je hebt hier twee iconische karakters, voor het eerst in een film samen. Een regisseur die een eerdere superhelden film (met onbekende helden) tot een succes heeft weten te maken. Dat is eigenlijk alles wat we weten en ik zie niet in waarom dit een recept zou zijn tot een flop.
Met de figuren Batman en Superman en deze regisseur heb je inderdaad elementen voor een top film. Maar er zijn ook nog andere factoren.
Is de studio bereid om Snyder zijn gang te laten gaan? Heeft Snyder final cut en ook de controle over de CGI?
Bij de Dark Knight trilogie lieten ze Nolan lekker zijn gang gaan. Maar bij de Green Lantern waren er vrij veel mensen die het voor het zeggen hadden. Wat de film geen goed gedaan heeft.

Daarnaast zeggen we ook niet dat deze film vanwege de bekende dingen (karakters, regisseur) een flop zal zijn.
De meeste mensen hier zijn bang dat het een flop zou kunnen zijn vanwege de track record van WB en het flip flop beleid van WB betreffende het DC universum.

Bij diverse WB films in het verleden was het zo dat er te veel mensen waren die het voor het zeggen hadden. Waardoor er te vaak een compromis gemaakt werd of gewoon een slechte keuze.

[Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 19-04-2015 17:32]

• Cobb
WB heeft inderdaad een erg slechte trackrecord, maar laten we niet vergeten dat wat Marvel doet uniek en nieuw is en ongezien was. WB heeft daar achteraan gehobbelt. Over het algemeen kunnen we wel zeggen dat de Batman films een succes waren en dat de laatste Superman het prima heeft gedaan.

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:40

Koekfabriek

King Billy on the wall

Jorgen schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:54:
Dat heb ik ook een beetje. Waarom zouden ze tegen elkaar moeten vechten? Batman zou als geen ander moeten weten dat het hebben van een alter ego en het zijn van een superheld voor- en nadelen met zich meebrengt. Je zult altijd mensen hebben die van je willen profiteren, of je willen zwartmaken. Ik ben niet echt bekend met alle comics en de verschillende verhaallijnen, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat één van de twee - laat staan allebei - zou zijn overgelopen naar "het kwaad". Niettemin houd ik van superheldenfilms, dus ga ik deze zeker wel kijken. Ik hoop wel dat hij beter wordt dan de laatste Batman, want die sprak mij totaal niet aan.
Als ze het verhaal volgen van de comic (The Dark Knight Returns door Frank Miller) worden ze gedwongen tegen elkaar te vechten. Superman (dient de overheid) en Batman (is eigen baas). De overheid wil Batman weg hebben, en daarom sturen ze Superman. Persoonlijk is dit een van mijn favoriete Batman comics, heerlijk donker in de Frank Miller style.

• Mik!
Had ik het toffer gevonden als ze de lijn door hadden gezet met Joseph Gordon Levitt als Batman na Tdkr. Dan hadden ze de boel mooi bij elkaar kunnen brengen. Nolan heeft de boel goed achtergelaten wat mij betreft.

• Cobb
Persoonlijk vond ik de Nolan films niet geweldig. Veelst te langdradig en een uiterst zwakke Batman.

• Deadsy
Mik! schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:39:
Had ik het toffer gevonden als ze de lijn door hadden gezet met Joseph Gordon Levitt als Batman na Tdkr. Dan hadden ze de boel mooi bij elkaar kunnen brengen. Nolan heeft de boel goed achtergelaten wat mij betreft.
Ik wil niets spoilen want je hebt altijd mensen die helemaal niets willen weten.

spoiler:
In deze film is Batman al pakweg 20 jaar actief. Daarom wilden ze een iets oudere acteur. Volgens fotos die gelekt zijn is de kans groot dat er ook al een Robin is geweest en dat deze dood is.

• Mik!
Deadsy schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:26:
[...]

Ik wil niets spoilen want je hebt altijd mensen die helemaal niets willen weten.

spoiler:
In deze film is Batman al pakweg 20 jaar actief. Daarom wilden ze een iets oudere acteur. Volgens fotos die gelekt zijn is de kans groot dat er ook al een Robin is geweest en dat deze dood is.
Opzich snap ik de keuze, maar had dit dan iets later gedaan in de hele franchise. Geef eerst Superman nog een stand alone, evenals Batman. Ondertussen kan je Wonder Woman en Aquaman of welke willekeurige DC held ook rustig introduceren met hun eigen films werkend naar een Justice League. Vervolgens kan je daarna wat meer vrijheden pakken zolang het binnen de visie past. En dat mis ik juist onwijs bij DC wat ik wel zie bij Marvel.

Evenals het verwerken van de series in het hele CU. Ik vind het godvergeten irritant dat we een deadshot hebben gezien in Arrow welke vervolgens volledig wordt genegeerd en we opeens Will Smith in de film gaan krijgen. Marvel pakt het slimmer aan. Hun acteurs blijven gewoon in de rol waarvoor ze gecast zijn. Mochten ze op een gegeven moment uitvallen of te oud worden dan biedt het universum kansen om ze te vervangen. Mocht Chris Hemsworth Thor niet meer willen of mogen spelen, dan kunnen ze het verhaal zo maken dat er een andere acteur of zelfs actrice de rol kan overnemen. Bij DC is het gewoon een volledige recast.

Marketingtechnisch kan ik het begrijpen hoor, daar niet van. Een Will Smith zal meer mensen naar de bios trekken dan de acteur die Deadshot speelde in de tv-serie. Maar persoonlijk vind ik het gewoon meh ^^

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

EIk heb de reeks van Miller niet gelezen, dus 't zou kunnen dat ik nu iets doms vraag, maareh... Wat is dit?

Nomen nescio

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:51

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik waa zeer onder de indruk van de nieuwe trailer. Lekker donker grauw en je zit vol met vragen. Jammere is het duurt nog zo freaking lang.
En vind de batfleck wel bruut eruit zien. Zeker die gif hierboven he looks mad as f*ck.
Alleen de soort ironman pak was even van huh.. maar ergens logisch als je tegen een andere man of steel moet.
Al met al heb ik er ontzettend zin in. Heb van de dark knight trilogy genotten. En ben benieuwd hoe snyder dit gaat aanpakken. Watchmen heb ik vaak de 3.5uur extended versie gezien welke gewoon briliant is.
Dus heb er wel vertrouwen in dat het een hele dikke film wordt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 20:39

Decennia

VECTORHEAD

Koekfabriek schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:57:
[...]

Als ze het verhaal volgen van de comic (The Dark Knight Returns door Frank Miller) worden ze gedwongen tegen elkaar te vechten. Superman (dient de overheid) en Batman (is eigen baas). De overheid wil Batman weg hebben, en daarom sturen ze Superman. Persoonlijk is dit een van mijn favoriete Batman comics, heerlijk donker in de Frank Miller style.
In de trailer lijkt het er totaal niet op dat Superman voor de overheid werkt. Ik denk eerder dat iedereen Superman weg wilt hebben omdat hij te krachtig is.
spoiler:
Zoals je in Man of Steel hebt gezien sloopt hij een hele stad.
Batman is degene die het eens is met de menigte en Sups een lesje wilt leren.
Bra-Jo schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:36:
EIk heb de reeks van Miller niet gelezen, dus 't zou kunnen dat ik nu iets doms vraag, maareh... Wat is dit?

[afbeelding]
spoiler:
Dat is Batman's PowerSuit om op gelijke krachten als Superman te komen.
De 'The Dark Knight Returns' graphic novel van Frank Miller geeft daar meer duidelijkheid over. Je kan ook de animated movie kijken met dezelfde naam.

Ik heb onwijs veel vertrouwen in Ben Affleck als Superman. Het pak is denk ik mijn favoriete Batsuit tot dusver. Minder high-tech. En Batfleck looks SHREDDED!

[Voor 5% gewijzigd door Decennia op 20-04-2015 10:26]

Gegroet!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tnx voor de tip. :)

Nomen nescio

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Hier zijn trouwens de eerste IMAX posters. Vandaag is de IMAX screening van de trailer waar extra shots in zetten. Ik denk dat we daar vanavond/morgen wel een leak van kunnen vinden :)
De posters lijken net "Most Wanted" posters.

bron: http://www.theverge.com/2...batman-v-superman-posters

[Voor 12% gewijzigd door Decennia op 20-04-2015 10:34]

Gegroet!

• Deadsy
Mik! schreef op maandag 20 april 2015 @ 07:44:
[...]

Opzich snap ik de keuze, maar had dit dan iets later gedaan in de hele franchise. Geef eerst Superman nog een stand alone, evenals Batman. Ondertussen kan je Wonder Woman en Aquaman of welke willekeurige DC held ook rustig introduceren met hun eigen films werkend naar een Justice League. Vervolgens kan je daarna wat meer vrijheden pakken zolang het binnen de visie past. En dat mis ik juist onwijs bij DC wat ik wel zie bij Marvel.

Evenals het verwerken van de series in het hele CU. Ik vind het godvergeten irritant dat we een deadshot hebben gezien in Arrow welke vervolgens volledig wordt genegeerd en we opeens Will Smith in de film gaan krijgen. Marvel pakt het slimmer aan. Hun acteurs blijven gewoon in de rol waarvoor ze gecast zijn. Mochten ze op een gegeven moment uitvallen of te oud worden dan biedt het universum kansen om ze te vervangen. Mocht Chris Hemsworth Thor niet meer willen of mogen spelen, dan kunnen ze het verhaal zo maken dat er een andere acteur of zelfs actrice de rol kan overnemen. Bij DC is het gewoon een volledige recast.

Marketingtechnisch kan ik het begrijpen hoor, daar niet van. Een Will Smith zal meer mensen naar de bios trekken dan de acteur die Deadshot speelde in de tv-serie. Maar persoonlijk vind ik het gewoon meh ^^
Ik geef je volledig gelijk.
Zeker met Batman had ik eerst nog een solo film gemaakt zodat je meteen de nieuwe acteur en setting kunt introduceren.
Denk zelf dat Afleck een goede keuze is voor Batman. Veel mensen rekenen hem af op oude films maar veel van zijn recente films zijn gewoon top.

Met Wonder Woman en Aquaman is het gewoon het probleem dat DC het niet aandurft na de Green Lantern flop, terwijl de Green Lantern flop niets met het personage te maken had maar gewoon met teveel slechte/domme keuzes.

Op de een of andere manier willen ze hun met deze film introduceren om ze erna een solo film te geven. Vrij gaar aangezien het gerucht is dat het slechts een cameo zou zijn met wat tekst.
Ik begrijp het zelf ook niet helemaal, veel uitspraken en beslissingen spreken elkaar tegen wat nogal verwarrend is.

Dat ze de TV series en films apart houden vind ik ook gaar, ik vind dat je daardoor de series goedkoper maakt. In de film deals met de acteurs hadden ze gewoon afspraken moeten maken dat de acteur ook een paar keer op duikt in de serie.

En Thor zal waarschijnlijk niet zo vlug gerecast worden wanneer Hemsworth zijn contract afloopt en niet wil verlengen, idem met de andere personages.
Mocht dit gebeuren dan zullen ze Thor waarschijnlijk op de plank leggen en hem een tijdje niet gebruiken in films. Zijn plek in de Avengers zal dan ingevuld worden door een nieuw personage (Hercules ofzo om het even mythisch te houden).
Om dan over 10 jaar ofzo een nieuwe acteur in de Thor rol te casten.

Dat is volgens velen ook de reden waarom ze nu met zo veel nieuwe personages komen zoals Dr Strange, Black Panther etc.
Mochten de films aanslaan zullen deze figuren waarschijnlijk personages in de Avengers gaan vervangen mochten deze niet verder willen gaan.

Uitzondering is Captain America, daarvoor zijn al andere plannen gemaakt.

• McBoom

McBoom

Broem

Deadsy schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:22:
Zeker met Batman had ik eerst nog een solo film gemaakt zodat je meteen de nieuwe acteur en setting kunt introduceren.
Ik vind deze... laat ik het maar reboot noemen veel te snel na TDK-trilogie, maar dat had ik zelfs ook al met Spider-Man. Ik ben/was dan ook niet echt te spreken over TASM 1 en 2.
Denk zelf dat Afleck een goede keuze is voor Batman. Veel mensen rekenen hem af op oude films maar veel van zijn recente films zijn gewoon top.
Ik vind Affleck juist helemaal niet geschikt als Batman en dan beoordeel ik 'm niet op z'n acteerkwaliteiten, want hij heeft goede films gemaakt. Misschien komt het omdat z'n kin te herkenbaar is in de Batsuit :P Zoals ik al eerder zei in dit topic: Ik vond Edward Norton ook niets als Bruce Banner/Hulk, maar dat heeft ook niets te maken met z'n acteerkwaliteiten. Ik vond hem als type niet geschikt.

Oh, en een plaatje :P

[Voor 3% gewijzigd door McBoom op 20-04-2015 20:14]

• Deadsy
McBoom schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:06:
[...]

Ik vind deze... laat ik het maar reboot noemen veel te snel na TDK-trilogie, maar dat had ik zelfs ook al met Spider-Man. Ik ben/was dan ook niet echt te spreken over TASM 1 en 2.

[...]
Ik vind Affleck juist helemaal niet geschikt als Batman en dan beoordeel ik 'm niet op z'n acteerkwaliteiten, want hij heeft goede films gemaakt. Misschien komt het omdat z'n kin te herkenbaar is in de Batsuit :P Zoals ik al eerder zei in dit topic: Ik vond Edward Norton ook niets als Bruce Banner/Hulk, maar dat heeft ook niets te maken met z'n acteerkwaliteiten. Ik vond hem als type niet geschikt.
Al die reboots vind ik persoonlijk te snel komen, bij Superman zat er nog wat meer tijd tussen maar die vond ik ook te snel. Alhoewel ik de origin bij de reboot wel erg goed vond.
Bij de Fox en Sony Marvel films is dit geloof ik deels omdat ze moeten anders gaat de licentie terug naar Marvel.

Over zijn kin had ik nog helemaal niet nagedacht.
Mja hetzelfde had ik bij Bale, ik vond zijn mond toch wel herkenbaar. Dat probleem zul je houden.

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 19:44
Die reboots zijn inderdaad wat snel soms, maar in het geval van DC vind ik het wel hoognodig om ALLES te rebooten met een zekere minimale kwaliteitsnorm. En dat zouden ze eigenlijk nog redelijk gemakkelijk duidelijk kunnen maken aan de gemiddelde film kijker die niet zo bekend is met alle comics en de verschillende reeksen die daar dan weer van bestaan: namelijk door net zoals Marvell een zeer duidelijke intro toe te voegen die aangeeft dat het een echt DC product is (dat geblader door de comics bij Marvell).
Je staat er niet onmiddellijk bij stil, maar eigenlijk trekt dat wel een rode lijn voor de 'gewone mens' dat al die series en films met mekaar verbonden zijn (met de nodige kwaliteit eraan verbonden).

Ik hoop in ieder geval enorm dat het DC lukt om kwaliteitsfilms te maken en een hele franchise uit te bouwen rond de Justice League. Een jaar geleden redelijk wat animated movies en de hele reeks van Justice League gekeken en er zitten toch heel wat interessante karakters en verhaallijnen tussen!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Wat DC nu ook doet het is nooit goed.
Als ze dezelfde formule als Marvel hadden gekozen hadden ze daar weer gezeik over gekregen.
Ik vind het prima dat ze voor een andere weg hebben gekozen en heb best veel vertrouwen in deze film.

Ziet er prima uit, ik hou wel van dat dark/gritty gebeuren :Y d:)b

Smiling as the shit comes down...

• Jorgen
Laat ze dan alsjeblieft zo verstandig zijn om The Flash, Arrow en Gotham te gebruiken zoals ze nu zijn. Zonde om dat weer weg te gooien.

• Cobb
McBoom schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:06:
[...]

Nou dan ben je vast ook niet te spreken over het feit dat Spider-man alweer ge-reboot wordt.

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:19:
Laat ze dan alsjeblieft zo verstandig zijn om The Flash, Arrow en Gotham te gebruiken zoals ze nu zijn. Zonde om dat weer weg te gooien.
Liever niet. Vermakelijke series maar zeker niet op het niveau dat je van een film verwacht. Gotham is dramatisch slecht, The Flash meh en alleen Arrow is nog wel te doen. Maar als je dan Daredevil ziet weet je direct hoeveel beter het kan.

• Deadsy
Anoniem: 159816 schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:21:
[...]

Liever niet. Vermakelijke series maar zeker niet op het niveau dat je van een film verwacht. Gotham is dramatisch slecht, The Flash meh en alleen Arrow is nog wel te doen. Maar als je dan Daredevil ziet weet je direct hoeveel beter het kan.
Ach je zou wat in de films gebeurt wel kunnen laten doorwerken in de serie. Zoals ze bij Marvel gedaan hebben met Captain America: Winter Soldier en Agensts of SHIELD.

Ik heb alleen wat afleveringen van Gotham en Arrow gezien. Wat mij niet beviel waren de slechte scripts (zeer voorspelbaar) en karakter ontwikkeling. En nogal veel onnodige female drama.
Maar dat is een keuze die WB gemaakt heeft en daar zullen ze ook bij blijven want veel mensen vinden het top series.

@Cobb
De SM reboot is inderdaad idioot. Ik hoop dat ze niet weer helemaal terug gaan naar het begin want dan begin ik medelijden te krijgen met die arme ome Ben. Vent word vaker afgeschoten dan menig slechterik.

Dan zou ik het eerder doen zoals WB het nu met Batman doet in Batman v Superman.
Het is min of meer een reboot maar ze beginnen gewoon met een Batman die al een tijdje bezig is en laten de hele origin voor wat het is. Want waarom hij is zoals hij is dat weten we nu wel.

Vind ik sowieso gaar dat ze bij elke reboot weer met het hele oorsprong verhaal moeten komen.
Ben je pakweg een halve film aan kwijt. Bij de laatste Superman vond ik dat dan wel weer het beste van de hele film.

• Cobb
http://i.imgur.com/vx67Hjc.jpg
Recht uit de comic

• Jorgen
Anoniem: 159816 schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:21:
[...]

Vergeet ook niet dat het lopende series zijn die zich in het zelfde universum afspelen. Het zou m.i. vrij raar en ook zonde zijn om daarnaast nu voor een totaal andere Flash of Arrow te kiezen bij de Justice League.

• Cobb
Ze lopen helemaal niet in hetzelfde "universum". Er is al een andere Flash gecast namelijk Ezra Miller. Geen idee wat hij in petto heeft, zit er nu niet bepaald uit als een superheld...

• Jorgen
Aangezien de Flash en Arrow net als Batman en Superman deel uitmaken/uitmaakten van de Justice League, speelt het zich wel in hetzelfde universum af, of er is op zijn minst 1 DC-universum waarin ze wel allemaal bestaan. Alleen kiezen WB en DC er kennelijk voor om dat niet zo te laten zijn voor deze film(s) aangezien ze dus aan de series met deze verhaallijnen en acteurs voorbij willen gaan.

• Cobb
Arrow en Flash lopen inderdaad in de zelfde 'wereld'. Gotham heeft zijn eigen plekje gekregen en zo is het ook met deze film.
Deze film zal passen in de 'wereld' van Man Of Steel.

• McBoom

McBoom

Broem

Cobb schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:58:
[...]

Nou dan ben je vast ook niet te spreken over het feit dat Spider-man alweer ge-reboot wordt.
Die zag ik al aankomen :P

Eigenlijk wel, aangezien ik geen fan ben van TASM 1/2 en hij eigenlijk terug gaat naar Marvel (Studios) heb ik daar minder problemen mee. De Raimi-films (op deel 3 na) waren eigenlijk meer dan prima en daar had prima een deel 4 bij gekund waarbij ze van deel 3 hadden kunnen leren. :)

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Jorgen schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:44:
Aangezien de Flash en Arrow net als Batman en Superman deel uitmaken/uitmaakten van de Justice League, speelt het zich wel in hetzelfde universum af, of er is op zijn minst 1 DC-universum waarin ze wel allemaal bestaan. Alleen kiezen WB en DC er kennelijk voor om dat niet zo te laten zijn voor deze film(s) aangezien ze dus aan de series met deze verhaallijnen en acteurs voorbij willen gaan.
Niet per definitie. Multiverse is standaard comic werk.

• Jorgen
Klopt. Het is al verwarrend zat, vandaar dat DC al eens "Crisis on inifinite Earths" heeft uitgebracht om afscheid te nemen van verwarrende verhaallijnen en overbodige personages.

Nou ja, we zien het wel als het zover is.

• Cobb

Uit de IMAX trailer

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Gegroet!

Anoniem: 654400

Ik ben een fan van de Marvel en Batman films onder meer, maar dit is het meest beschamende, belachelijke filmconcept wat ik in 10 jaar ben tegengekomen.

Superman maakt in 17 milliseconden gehakt van Batman. Einde film. Al het andere is absurd onrealistisch, zelfs voor het genre.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 18:33
Anoniem: 654400 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:53:
Ik ben een fan van de Marvel en Batman films onder meer, maar dit is het meest beschamende, belachelijke filmconcept wat ik in 10 jaar ben tegengekomen.

Superman maakt in 17 milliseconden gehakt van Batman. Einde film. Al het andere is absurd onrealistisch, zelfs voor het genre.
Hoeft niet perse, zelfs Alfred kan van Superman winnen. ;)

PSN: Alvanosa

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Video van de pakken van Wonder Woman, Superman en Batman:

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Tenzij de batsuit gemaakt is van kryptonite natuurlijk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Tsja. Dan nog is het voor Superman een eitje met zijn laser vision etc. Daarbij is het totaal ongeloofwaardig dat beide karakters met elkaar op de vuist zouden gaan.

Ik heb al veel slechte filmconcepten gezien, maar dit is met afstand het meest belachelijke. Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ramon schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:14:
[...]
Tenzij de batsuit gemaakt is van kryptonite natuurlijk.
spoiler:
niet zijn pak, maar wel zijn handschoenen:P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• wesleydw
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-04 16:15
Anoniem: 654400 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:27:
Tsja. Dan nog is het voor Superman een eitje met zijn laser vision etc. Daarbij is het totaal ongeloofwaardig dat beide karakters met elkaar op de vuist zouden gaan.

Ik heb al veel slechte filmconcepten gezien, maar dit is met afstand het meest belachelijke. Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van.
Ach, het zijn superhelden films waar je zo min mogelijk bij na moet denken. Er was ook een episode bij The Flash waarin The Flash vocht met Arrow. Was ook erg oneerlijk als je erover nadenkt maar maakte de episode niet minder tof voor mij

Batman is met veel succes de meer realistische kant op gegaan in een aantal kwaliteitsfilms. En dan gaat ie nu met Superman vechten? Pffff.

Ik hou best van simpele comicfilms, maar dit is veel te hersenloos.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:31
Anoniem: 654400 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:27:

Jij leest duidelijk geen comics... ;) In ieder geval niet deze... want dit 'concept' komt uit de comics. Ik zie overigens in die zin ook niet waarom dit verhaal 'belachelijker' zou zijn dan 'The Avengers' of 'Guardians of the Galaxy'? Het zijn verfilmingen van stripboeken, dan is in principe alles geoorloofd, zodra je dingen daarvan serieus gaat nemen dan moet je dergelijke films denk ik gewoon niet kijken. Ik vind zelfs dat ze Superman niet eens onverslaanbaar kunnen maken in de films, want wat is anders nog de zin van 'the Justice League' als hij het allemaal in zijn eentje zou kunnen opknappen? Een onverslaanbare Superman werkt als het alleen om Superman gaat, maar als hij onderdeel van een team is kan hij daar moeilijk als een demi-god boven staan... en dat doen ze ook vrijwel altijd zo in de comics.

Buiten dat, er bestaan meerder verhaallijnen en universes waarin Superman bestaat en hij is zeker niet in allemaal zo onverslaanbaar als het standaard karakter dat het gros van de mensen kent.

Ik werd juist een best wel een beetje blij van die trailer want visueel zag het er erg aantrekkelijk uit. Ook ik ben geen fan van Ben Affleck als Batman omdat hij niet in het plaatje past, zeker niet als Bruce Wayne... maar het postuur als Batman klopt wel helemaal, icm met het design van zijn Batsuit zag hij er toch best ruig uit. Plus dat hij duidelijk naar de sportschool is geweest...ik geef hem nu toch de kans, het lijkt erop dat hij zich er flink op heeft toegelegd.

MicGlou schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:52:
[...]

Jij leest duidelijk geen comics... ;) In ieder geval niet deze... want dit 'concept' komt uit de comics. Ik zie overigens in die zin ook niet waarom dit verhaal 'belachelijker' zou zijn dan 'The Avengers' of 'Guardians of the Galaxy'? Het zijn verfilmingen van stripboeken, dan is in principe alles geoorloofd, zodra je dingen daarvan serieus gaat nemen dan moet je dergelijke films denk ik gewoon niet kijken. Ik vind zelfs dat ze Superman niet eens onverslaanbaar kunnen maken in de films, want wat is anders nog de zin van 'the Justice League' als hij het allemaal in zijn eentje zou kunnen opknappen? Een onverslaanbare Superman werkt als het alleen om Superman gaat, maar als hij onderdeel van een team is kan hij daar moeilijk als een demi-god boven staan... en dat doen ze ook vrijwel altijd zo in de comics.

Buiten dat, er bestaan meerder verhaallijnen en universes waarin Superman bestaat en hij is zeker niet in allemaal zo onverslaanbaar als het standaard karakter dat het gros van de mensen kent.

Ik werd juist een best wel een beetje blij van die trailer want visueel zag het er erg aantrekkelijk uit. Ook ik ben geen fan van Ben Affleck als Batman omdat hij niet in het plaatje past, zeker niet als Bruce Wayne... maar het postuur als Batman klopt wel helemaal, icm met het design van zijn Batsuit zag hij er toch best ruig uit. Plus dat hij duidelijk naar de sportschool is geweest...ik geef hem nu toch de kans, het lijkt erop dat hij zich er flink op heeft toegelegd.
Comics vind ik te duur tegenwoordig. Vroeger wel veel gelezen. Spawn, Pitt, Alien vs. Predator, the Darkness etc.

Guardians of the Galaxy is een film over voor de meesten totaal onbekend striphelden. Dat is heel anders dan Batman vs. Superman, waarin twee zeer bekende karakters met elkaar aan het matten gaan. Een strijd die normaliter extreem oneerlijk is, belachelijk zelfs. Als een leeuw die een lieveheersbeestje aanvalt.

Daar komt bij dat terwijl beiden recentelijk films hebben gekregen die naar het realistische toe gaan, vooral Batman. Serieuzere films. Met een verhaal, waarin beiden heel menselijk worden neergezet.

En dan ga je die geloofwaardigheid totaal om zeep helpen door twee good guys, zachtaardige en intelligente karakters met elkaar te laten vechten?

Ik vind het een grof schandaal. Btaman en Superman verdienen zo veel beter dan dit. Als comic ok, maar als film gaat dit nooit iets opleveren dat ook maar enigszins acceptabel is lijkt me.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:31
Anoniem: 654400 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:15:
[...]

Comics vind ik te duur tegenwoordig. Vroeger wel veel gelezen. Spawn, Pitt, Alien vs. Predator, the Darkness etc.

Guardians of the Galaxy is een film over voor de meesten totaal onbekend striphelden. Dat is heel anders dan Batman vs. Superman, waarin twee zeer bekende karakters met elkaar aan het matten gaan. Een strijd die normaliter extreem oneerlijk is, belachelijk zelfs. Als een leeuw die een lieveheersbeestje aanvalt.

Daar komt bij dat terwijl beiden recentelijk films hebben gekregen die naar het realistische toe gaan, vooral Batman. Serieuzere films. Met een verhaal, waarin beiden heel menselijk worden neergezet.

En dan ga je die geloofwaardigheid totaal om zeep helpen door twee good guys, zachtaardige en intelligente karakters met elkaar te laten vechten?

Ik vind het een grof schandaal. Btaman en Superman verdienen zo veel beter dan dit. Als comic ok, maar als film gaat dit nooit iets opleveren dat ook maar enigszins acceptabel is lijkt me.
Aha, je hebt dus een beetje moeite om die dingen los van elkaar te zien? Daar ben ik denk ik wat makkelijker in... The Dark Knight is een van mijn favoriete films ever, maar ik stel mij bij deze nieuwe film(s) verder niets voor wat uit een verwachting van de eerdere films voort zou kunnen komen.

Ik vind dat je met die karakters met respect om moet gaan. Met een belachelijke film doe je afbreuk aan al hetgeen er totnogtoe is opgebouwd. Batman is Batman, of ie nu tegen Superman vecht of niet. Ik zie dat niet los van elkaar.

In Avengers passen de karakters die hun eigen film hebben vrij naadloos. Ze zijn gewoon zichzelf. Hier moet je Batman veel sterker maken, Superman veel zwakker en beiden veel dommer zodat ze tegen elkaar gaan vechten.

• Deadsy
Anoniem: 654400 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:15:
[...]

Zoals al eerder gezegd. Je bent je bewust dat deze film deels gebaseerd zal zijn op een strip waarin Batman en Superman ook tegen elkaar vochten?
En dat deze strip zeer goed ontvangen werd door de fans en critici?

Ze vechten niet zomaar tegen elkaar, er is een verhaal rondom waardoor de situatie gecreëerd word.
De film zal niet gewoon 1 groot gevecht zijn van begin tot einde.
Daarnaast is Batman een vrij slimme gast welke in staat is gebruik te maken van de zwakke punten van Superman.
Dan heb ik het niet alleen over Kryptonite, hij is niet het type dat direct even zijn heatvision gebruikt om zijn tegenstander te doden.

En sterker hoef je niet te zijn als je slimmer bent.
Superman is zelf wel dom genoeg om dicht bij Batman te komen.

[Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 22-04-2015 16:45]

• Alvanosa
Daarnaast kan Superman Lex Luthor ook niet in 17 milliseconden verslaan.

• Cobb
In de comics heeft Batman een aantal keren Superman verslagen, maar ook andersom heeft Supes weleens gewonnen. In de gevechten waarin Batman won, is Superman vaak verzwakt of niet zichzelf en Batman goed voorbereid (TDKR, Hush). Ook wordt weleens als verklaring gegeven dat Superman een "farm boy" is en zich eigenlijk altijd inhoudt, zeker als het gaat om een gevecht met 1 van zijn 'vrienden'. Superman dood niet (althans de comic versie niet...) daarom heeft hij het altijd ook zo moeilijk tegen Lex Luthor.

• Alvanosa
Ohw ik ken het verhaal van TDKR, ik noem Lex Luthor om het volgende:

• Deadsy
Cobb schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:54:
In de comics heeft Batman een aantal keren Superman verslagen, maar ook andersom heeft Supes weleens gewonnen. In de gevechten waarin Batman won, is Superman vaak verzwakt of niet zichzelf en Batman goed voorbereid (TDKR, Hush). Ook wordt weleens als verklaring gegeven dat Superman een "farm boy" is en zich eigenlijk altijd inhoudt, zeker als het gaat om een gevecht met 1 van zijn 'vrienden'. Superman dood niet (althans de comic versie niet...) daarom heeft hij het altijd ook zo moeilijk tegen Lex Luthor.
Is toch geloof ik ook een regel? Dat hij niet mag doden, in de strips tenminste.

Zoals je zegt: hij houd zich in, zal niet doden en zal zelfs bij een vreemdeling nooit van begin af aan voluit gaan. Want hij is een aardige gast en wil de tegenstander de kans geven dat hij het op geeft.

Deadsy schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:45:
[...]

Zoals al eerder gezegd. Je bent je bewust dat deze film deels gebaseerd zal zijn op een strip waarin Batman en Superman ook tegen elkaar vochten?
En dat deze strip zeer goed ontvangen werd door de fans en critici?

Ze vechten niet zomaar tegen elkaar, er is een verhaal rondom waardoor de situatie gecreëerd word.
De film zal niet gewoon 1 groot gevecht zijn van begin tot einde.
Daarnaast is Batman een vrij slimme gast welke in staat is gebruik te maken van de zwakke punten van Superman.
Dan heb ik het niet alleen over Kryptonite, hij is niet het type dat direct even zijn heatvision gebruikt om zijn tegenstander te doden.

En sterker hoef je niet te zijn als je slimmer bent.
Superman is zelf wel dom genoeg om dicht bij Batman te komen.
Ja, ik weet dat ie gebaseerd is op een bestaande comic. Wat werkt als comic, hoeft nog niet te werken als film.
Het zijn totaal andere media. Het verhaal is in comics vaak onvoldoende om als film echt goed te kunnen werken.

Je kunt bij de Batman vs. Superman film de Batman uit zijn eigen filmserie niet negeren, noch de Superman uit de films. De Batman en Superman uit die films zouden heel erg moeten lijken op hun versies in B vs. S.
Alvanosa schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:46:
Daarnaast kan Superman Lex Luthor ook niet in 17 milliseconden verslaan.
Door misleiding en omdat Superman een goedzak is. In de films is Zod een veel meer gelijkwaardige tegenstander voor Superman dan Luthor.

En ga maar eens geloofwaardig maken dat Batman met die goedzak wil gaan knokken.

• Cobb
Anoniem: 654400 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:06:
[...]

Ja, ik weet dat ie gebaseerd is op een bestaande comic. Wat werkt als comic, hoeft nog niet te werken als film.
Het zijn totaal andere media. Het verhaal is in comics vaak onvoldoende om als film echt goed te kunnen werken.
Het werkt toch? Ik hoor niemand klagen over Iron-Man vs Hulk terwijl dat in feite hetzelfde is. Volgens mij is de Hulk in Avengers nog vele malen sterker dan Superman in MOS.

[Voor 8% gewijzigd door Cobb op 22-04-2015 17:13]

• Deadsy
Anoniem: 654400 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:06:
[...]

Je kunt bij de Batman vs. Superman film de Batman uit zijn eigen filmserie niet negeren, noch de Superman uit de films. De Batman en Superman uit die films zouden heel erg moeten lijken op hun versies in B vs. S.

Door misleiding en omdat Superman een goedzak is. In de films is Zod een veel meer gelijkwaardige tegenstander voor Superman dan Luthor.

En ga maar eens geloofwaardig maken dat Batman met die goedzak wil gaan knokken.
Zoals gezegd zal er een verhaal zijn welke leid tot de situatie.
Zonder het verhaal te weten kunnen we niet zeggen of het werkt of niet.

En de Batman uit de film serie kan WB gewoon negeren, aangezien deze Batman niet dezelfde Batman is.
Ik wil niets spoilen over hoe the Dark Knight Rises afloopt.

En op de belangrijke punten lijken de Batman en Superman uit de voorgaande films vrij veel op hun stripversie.

De Superman uit Man of Steel is ook een goedzak en is net zoals die uit de strips niet het type dat direct als een wilde man met de snelheid van een kogel af zal gaan op Batman en hem in stukken zal scheuren.

En als Batman zich op het gevecht kan voorbereiden dan zal hij niet schuwen om trucjes of misleiding te gebruiken om zo het voordeel van Superman te beperken.

• McBoom

McBoom

Broem

Ik vind dit wel een interessante video:
[YouTube: http://youtu.be/Du-eYiD9OfM]
Ik moet zeggen dat ik MoS in kleur er beter uit ziet. En ik sta ook wel achter het punt in de video dat het ietwat kleurloze beter bij Batman past dan bij Superman.

• Deathchant
  • Laatst online: 17:14

Deathchant

Don't intend. Do!

Ze hebben beiden natuurlijk een no-kill-policy, maar ze moeten sowieso al uitkijken met Superman, aangezien hij eigenlijk de hero met dusdanige powers is, dat alle andere hero's overbodig worden.
In Man of Steel had hij tenminste echt goeie tegenstanders (met dezelfde powers, van dezelfde planeet afkomstig).

Ik ben erg benieuwd hoe ze Batman vs. Superman spannend gaan maken. Wellicht door Superman weer de goedzak te laten spelen en er dus voor te zorgen dat hij al zijn potentieel uberhaupt niet zou wíllen gebruiken, en dan Batman iets fiercer maken, zodat het op zijn minst gaat uitzien als een equal match.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deathchant schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:00:
Ze hebben beiden natuurlijk een no-kill-policy, maar ze moeten sowieso al uitkijken met Superman, aangezien hij eigenlijk de hero met dusdanige powers is, dat alle andere hero's overbodig worden.

[..]
En daarom zijn zowel Superman als de Hulk eigenlijk enorm saai om films over te maken :P
In een bijrol zoals de Hulk heeft in avengers is het prima, maar de aard van hun powers maakt dat ze eigenlijk :O zijn :P

Ben wel benieuwd naar de film uiteraard, maar heb geen hoge verwachtigen eigenlijk, en niet in de laatste plaats vanwege de cast.. mager scharminkel als Gal Gadot als WW cast :N

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Cobb
Superman heeft in allerlei verschillende media altijd verschillende 'powerlevels' gehad. In de comics was hij soms instaat om planeten uit baan te trekken of te duwen en in een andere minie-serie moeite heeft met het tillen van de mount everest. Snyder heeft ook ergens gezegd dat de MOS Superman niet onschendbaar is en waarschijnlijk zou omkomen bij een direct hit door een Nuke, dit itt de Superman in TDKReturns.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Bokkie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:07:
[...]

mager scharminkel als Gal Gadot als WW cast :N
Kun je uitleggen wat er mis is met Gal Gadot? Ik vind haar wel een stoer uiterlijk hebben, dus mij lijkt ze juist erg geschikt als wonderwoman. Wat boeit het nou of iemand dik/mager is? Mensen zouden beoordeeld moeten worden op hun acteerwerk en de manier hoe ze hun rol vertolken, toch?

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• McBoom

McBoom

Broem

Dus Michael Cera en DJ Qualls zouden een prima Batman en Superman kunnen vertolken? En het heeft niet zozeer met dik of mager te maken. Ik vind een type als Gina Carano veel beter geschikt als WW. Die ziet er niet uit als een twijgje die wegwaait als het een beetje waait.

Dat laatste ben ik het wel mee eens, maar het uiterlijk speelt ook een belangrijke rol om je rol geloofwaardig neer te zetten. Zie je Zach Galifianakis al als een Terminator? Of Jonah Hill? Melissa McCarthy als WW zou dan ook prima kunnen.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
McBoom schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:01:
[video]
Ik moet zeggen dat ik MoS in kleur er beter uit ziet. En ik sta ook wel achter het punt in de video dat het ietwat kleurloze beter bij Batman past dan bij Superman.
Hmm weetnie, minder kleur maak het voor mij wat serieuzer, met kleur misschien wat mooier. Moet wel zeggen dat het soms wat overdreven aangepast lijkt, de stad bv op ong. 59 sec ziet er met minder kleur weer wat realistischer uit imo

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

McBoom schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:35:
Dus Michael Cera en DJ Qualls zouden een prima Batman en Superman kunnen vertolken? En het heeft niet zozeer met dik of mager te maken. Ik vind een type als Gina Carano veel beter geschikt als WW. Die ziet er niet uit als een twijgje die wegwaait als het een beetje waait.

Dat laatste ben ik het wel mee eens, maar het uiterlijk speelt ook een belangrijke rol om je rol geloofwaardig neer te zetten. Zie je Zach Galifianakis al als een Terminator? Of Jonah Hill? Melissa McCarthy als WW zou dan ook prima kunnen.
Ja ben ik ook wel met je eens idd. Zach Galifianakis als Terminator...lol :) Nee idd.
Om nou te zeggen "mager scharminkel" vind ik wat ver gaan. Zeg dan dat je het niet geloofwaardig vindt dat je een krachtig karakter als Wonder Woman niet terug ziet in Gal Gadot. Maar ok, we dwalen denk ik een beetje af.

• McBoom

McBoom

Broem

Deathchant schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:20:
Om nou te zeggen "mager scharminkel" vind ik wat ver gaan.
Tip: Bikini-scene Fast & Furious 5 ;)
Zeg dan dat je het niet geloofwaardig vindt dat je een krachtig karakter als Wonder Woman niet terug ziet in Gal Gadot.
Iets met hamer --> kop :Y

• Cobb
Ow no...wtf

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Samen met een wat gespierdere Joker en de stem die Leto nu al een paar keer geteased heeft zie ik dat echt wel zitten :Y
He's going to knock it out of the park imo *O*

Ik ben geen expert op comics gebied maar ik volg een aantal sites waar comic films veel worden besproken door mensen die er meer verstand van hebben en die zijn eigenlijk allemaal wel positief, dat schept ook wel mijn vertrouwen.
En het is al vaker gezegd maar het is het waard nog een keer te noemen... de keuze voor Ledger als Joker werd ook totaal afgebrand en we weten allemaal hoe dat is afgelopen d:)b

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
McBoom schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:01:
[video]
Interessant, alleen jammer dat VideoLab die 'original footage' expres donkerder heeft gemaakt om hun product er beter uit te laten komen: Viral Video Lies About How Man of Steel Really Looks

Dus je wordt genept waar je bij staat.

The devil is in the details.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 20:45

Saven

Administrator

MicGlou schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:52:
[...]

Ik werd juist een best wel een beetje blij van die trailer want visueel zag het er erg aantrekkelijk uit.
Grappig dat je dat zegt. Ik vond de CGI in de trailer namelijk hopeloos slecht :N

• McBoom

McBoom

Broem

ScrooLoose schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:23:
Ik ben geen expert op comics gebied maar ik volg een aantal sites waar comic films veel worden besproken door mensen die er meer verstand van hebben en die zijn eigenlijk allemaal wel positief, dat schept ook wel mijn vertrouwen.
Mijn indruk is dat de meningen nogal verdeeld zijn en niet vooral positief. Ik val onder het kopje 'meh, moet maar zien wat het wordt, tot nu toe nog niet onder de indruk' :P Misschien dat een foto met een echte Joker-grijns me over de streep kan trekken.

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Hij doet daar naar het schijnt anders een zeer iconic pose na in die foto.
Ik vind het wel wat, deze joker Moet ook anders worden dan anderen... Anders krijg je weer gezeik.

Het is ook nooit goed :p

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Eigenlijk vind ik 'm best wel heel prima, alleen die tanden vind ik echt helemaal niks. Maar deze foto maakt me wel erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Nomen nescio

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Die tanden heeft Batman er al uit geknokt.
Joker is hier al een established karakter... Ze hebben al de nodige gevechten gehad.
Denk ik :)

• Jorgen
Wacht even... serieus, is dit de nieuwe joker? Bah. :S

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08-2022

Sargan

Filmfreak...

Dit is toch gewoon The Joker zoals Frank Miller deze heeft gemaakt?

Oh wacht dit is The Joker uit de film Suicide Squad. Nog steeds een Frank Miller Joker, ziet er goed uit.

[Voor 44% gewijzigd door Sargan op 25-04-2015 13:14]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Cobb
Hoezo is dit een Frank Miller Joker?

Hooguit misschien deze., maar die comic vergeet menigeen liever...All Star Batman

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-02 14:54
Jared's Joker is hier op gebaseerd:

• Cobb
Dat hoor ik wel meer maar ik zie de overeenkomst niet...anyway ik geloof dat de tattoo's een geintje zijn en niet in de film te zien zijn.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 21:12

mark-k

AKA markkNL

Deathchant schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:00:
Toch denk ik dat een volledig developed Flash zo zou winnen van Superman of welke hero dan ook. Sneller dan het licht kunnen bewegen, tijdreizen, door materie heen rennen, etc. The Flash zou Superman zijn hart al uit zijn lijf gescheurd hebben voordat hij doorhad dat hij er überhaupt was.

Dus hij maakt misschien veel helden overbodig, maar er is toch nog wel een stapje hoger :P

Anoniem: 454933

Uiteraard weet ik dat dit een DC comic gerelateerd topic is, maar als je een Marvel fan bent kom dan even kijken bij het Marvel topic welke te vinden is via: Marvel Cinematic Universe
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee