Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
pc is voor moeders, ze wil werken en internetten etc. ze wil een imac maar ik zei ik bouw er wel een voor je das goedkoper
Wat mag het systeem gaan kosten?
onbeperkt in principe maar ik dacht aan +/- 1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zie hieronder
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie hieronder, vooral sterke processor denk ik maar videokaart om dit scherm te kunnen dragen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen eisen
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
pc is voor moeders, ze wil werken en internetten etc. ze wil een imac maar ik zei ik bouw er wel een voor je das goedkoper
Wat mag het systeem gaan kosten?
onbeperkt in principe maar ik dacht aan +/- 1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
zie hieronder
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie hieronder, vooral sterke processor denk ik maar videokaart om dit scherm te kunnen dragen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen eisen
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 349,90 | € 349,90 |
1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,75 | € 62,75 |
1 | Sapphire Dual-X R7 265 2GB GDDR5 | € 151,91 | € 151,91 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Samsung U28D590D Zilver | € 414,- | € 414,- |