Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
Je bedoelt deze? pricewatch: Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart
Ik denk niet dat alle problemen zo weg zijn. Het is een risico.
Ik zou hem zelf niet aanraden.
Er is genoeg vergelijkbaar.
http://tweakers.net/categ...KQsMUfJKlrJ2NzYUCm2trYWAA
Ik denk niet dat alle problemen zo weg zijn. Het is een risico.
Ik zou hem zelf niet aanraden.
http://tweakers.net/categ...KQsMUfJKlrJ2NzYUCm2trYWAA
Ja die bedoel ik.
Hoe zijn die vergelijkbaar in de link die je copy/paste? Het gaat me niet alleen om de 27 inch, maar ook response time en de refresh rate van 144 op full hd etc
Hoe zijn die vergelijkbaar in de link die je copy/paste? Het gaat me niet alleen om de 27 inch, maar ook response time en de refresh rate van 144 op full hd etc
Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
tja ik wil ook wel een gsync scherm maar het zit echt nog in de kinderschoenen, veel kinderziektes en een relatief hoge aanschaf prijs. Ik denk dat we nog 3-6 maanden moeten wachten voor het een beetje leuk is voor de consument.
Verwijderd
Er is helemaal niet genoeg vergelijkbaar.Jochemd13 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:31:
Dit is een van de twee ultieme game monitoren op het moment.
27 inch.
2560x1440
144Hz
8-bits kleuren
G-Sync
ULMB
Er is nog een andere monitor die dat heeft.
De Acer XB270HU, zoals Sain al opmerkte.
Er is verder helemaal niets vergelijkbaars op de markt.
De Asus is een TN scherm. De Acer is een IPS scherm.
Hoewel de Asus een 1ms reponse-time heeft, en de Acer een 4ms reponse-time, zijn ze alle twee snel genoeg voor ULMB. En zelfs zonder ULMB (in G-Sync mode bv) is de blur bij beide schermen erg laag. De Acer heeft "mooiere" kleuren (omdat IPS (AH-VA om precies te zijn, net zoiets als IPS)). Maar bij donkere games in een donkere kamer heeft de Acer weer meer last van IPS-glow en backlight bleeding.
Er zijn meer monitoren met G-Sync of FreeSync. De FreeSync hebben niet allemaal ULMB. En de FreeSync monitoren zijn meestal (veel) lager dan 144Hz. Er komen een aantal ultra-wide gaming monitoren aan (van LG en Acer). Met G-Sync of FreeSync. Maar die zijn dan weer geen 144Hz en hebben geen ULMB. En vermoedelijk gaan die meer dan 1000 euro kosten.
De Asus Rog Swift en de Acer XB270HU zijn twee unieke monitoren voor gamers. Geen enkele andere monitor komt in de buurt. Helaas hebben ze inderdaad wel wat kuren soms. Ik heb veel gelezen dat mensen soms hun monitor 2x of 3x terug hebben moeten sturen voordat ze uiteindelijk een examplaar hadden wat ze beviel. Dat valt me erg tegen voor monitoren van 750 euro. (Dat gezegd hebbende, ik heb net een uur geleden een XB270HU besteld. De eerste had last van backlightbleeding/ips-glow. Laten we hopen dat deze beter is).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2015 18:03 ]
Je hebt ook nog de BenQ XL2420G maar helaas alleen 24".
De Swift heeft tegenover die van Acer wel 3D Vision en aangezien de Swift nu 100 euro goedkoper is dan de nieuwe Acer, blijft de vraag TN of IPS.
De Swift heeft tegenover die van Acer wel 3D Vision en aangezien de Swift nu 100 euro goedkoper is dan de nieuwe Acer, blijft de vraag TN of IPS.
Beide zijn mooi monitoren, echter vrij prijzig. IPS vs TN, aan beide kanten zijn er mensen die erbij zweren. Afhankelijk van persoonlijke voorkeur I suppose.
Pagina: 1