Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers CV: Ervaring met programmeertalen

Pagina: 1
Acties:

• Left
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 09:24
Het lijstje met programmeertalen waar je uit kan kiezen in je Tweakers CV begint wel heel erg outdated te raken.
Leuk hoor, dat je Cobol en Pascal kan aanvinken, maar ik mis allerlei modernere talen zoals Scala, Go, F#, Rust, Swift etc.

Staat hier al een update voor gepland?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:45
Kijkt iemand sowieso ooit naar iemands tweakers-cv? Die hele 'feature' kan wat mij betreft geschrapt worden.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Left schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:53:
Het lijstje met programmeertalen waar je uit kan kiezen in je Tweakers CV begint wel heel erg outdated te raken.
Leuk hoor, dat je Cobol en Pascal kan aanvinken, maar ik mis allerlei modernere talen zoals Scala, Go, F#, Rust, Swift etc.

Staat hier al een update voor gepland?
Hoi, thx! Ja, echt staat hij wel in het plan.
Als je nog wat idee hebt, hier ;)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

Zoals ning al aangeeft, kan dat beter in Update Tweakers CV. Nee, nu echt! om het centraal te houden. Deze doe ik naar het archief. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups