Update Tweakers CV. Nee, nu echt! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
Mede-auteurs:
  • Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-06 10:36

Femme

Anoniem: 601629

Een van de meest aangevraagde fixes is de update van het Tweakers CV. Dat onderdeel in je profiel waar je je ervaringen en opleiding kan delen. Veel en veel te lang is dat blijven liggen. Mea culpa. Mea maxima culpa.

Maar nu gaat het dan echt gebeuren, jawel, we gaan het Tweakers CV onderhanden nemen. En niet zomaar, nee, dat gaan we samen met jullie doen! Nu weet ik dat in het verleden er al veel suggesties zijn gedaan. Daar zijn we jullie dankbaar voor en die zullen we ook nog (deels) meepakken. We willen echter de hele lijst eens doorlopen.

Vooralsnog willen we niets weghalen, want ervaring met een taal of platform verdwijnt niet (snel). :+ Deze ronde gaan we alleen toevoegen. Aan jullie de vraag: wat mis je en waarom?

Daarnaast zijn we benieuwd welke social media je graag in je profiel zou willen koppelen. Links naar Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, etc. etc. Uiteraard op de Tweakers manier, dus zonder informatie te verstrekken als je alleen iemands profiel met daarop zo'n koppeling bezoekt.

We zijn heel benieuwd naar jullie input. :)

Topicstarter
\o/

Alle feedback, suggesties, ideeën over het profiel, Tweakers CV en profiel bewerk formulier zijn welkom! (Even let op, niet bedoel dat we alles kunnen en gaan implementeren :P)

Alvast bedankt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

.Geek mag ook wel toegevoegd worden aan favo-onderdelen.

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:06
(jarig!)
Misschien een idee om naast de huidige opleiding ook voorgaande opleidingen toe te kunnen voegen?

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-06 16:02

_David_

FP ProMod

llama llama duck

ik stel zowizo voor om dit formulier en dit samen te voegen, er zit nogal wat overlap in ;)

Bij favoriete onderdelen van tweakers:
  • Devtrack staat er nog in
  • Ik mis wat subfora, sommige namen kloppen niet meer (zwz beter denk ik om dit gewoon uit de database/engine/etc te trekken ipv dat je elke keer die lijsten moet gaan bijhouden)
Voor social media, ik mis nog steam in het bovengenoemde lijstje, en maak er gewoon dropdown velden van, waarin je dan een service kan kiezen en dan je link naar je profiel plakt, dan heb je niet op allemaal profielen met lege velden :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
[Devil's Advocate]

Laat LinkedIn zijn ding doen en focus op andere dingen dan een cv feature. Om meerwaarde te bieden boven een LinkedIn button waar alle relevante info al netjes achter is weggestapeld, moet er dusdanig veel moeite en tijd geinvesteerd worden dat deze beter kan worden gestopt in iets anders. Vooral omdat de doelgroep steeds breder wordt en Tweakers niet alleen meer IT is.

Iemand die daadwerkelijk geinteresseerd is in het cv/werk/profiel van een Tweaker zal waarschijnlijk de LinkedIn button snel aanklikken. Vervang de bestaande lijst liever door een serie social media buttons met eventueel wat ruimte voor een korte toelichting/inleiding (die waarschijnlijk ook al op LI staat...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 15:13

flipkipse

Google it

Ik vraag me ook af: "Moet ik pronken met wat ik meen te kunnen, of moet ik pronken met wat ik gedaan heb?".

En als ik voor mij zelf een antwoord op die vraag geef, denk ik dat de huidige vorm van het CV beter weg kan, en plaats moet maken voor projecten die je gedaan hebt. En dan de mogelijkheid om naar een topic / website te linken.

Nu zie ik bij iedereen wel de lijst staan, maar ben er echt nog nooit bij iemand door heen gegaan.

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
_David_ schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 23:50:
ik stel zowizo voor om dit formulier en dit samen te voegen, er zit nogal wat overlap in ;)
Hij is inderdaad al "in progress" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

flipkipse schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 07:39:
En als ik voor mij zelf een antwoord op die vraag geef, denk ik dat de huidige vorm van het CV beter weg kan, en plaats moet maken voor projecten die je gedaan hebt. En dan de mogelijkheid om naar een topic / website te linken.
Lang niet iedereen werkt projectmatig.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Eens even zien. De huidige opzet ziet er al een stuk beter en uitgebreider uit dan wat ik me kon herinneren van de Tweakers CV, de laatste keer dat ik er naar keek. :Y)

Verder denk ik niet dat je het wiel opnieuw moet uitvinden.
Wat mij betreft geen mogelijkheden om vorige scholen, opleidingen, cursussen te noemen. Laat dat bij Linkedin. Een linkje naar het LinkedIn profiel zou wel een goede toevoeging zijn, maar die hoort eerder thuis bij de Skype / ICQ (:+) / MSN icoontjes, dan op de CV. Misschien op beide plaatsen?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik zou graag iets willen zien, waarin tweakers die werkeloos zijn, kunnen aangeven naar wat voor baan ze zoeken. :) Misschien een opt-in voor tweakers die door bedrijven bereikt en berijkt willen worden? Kan je als tweakers een leuk centje aan verdienen, en tweakers worden aan een baan geholpen.

offtopic:
tweakers en tweakers, zoek het verschil :)

[ Voor 55% gewijzigd door Frozen op 20-02-2015 18:06 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Frozen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:01:
Ik zou graag iets willen zien, waarin tweakers die werkeloos zijn, kunnen aangeven naar wat voor baan ze zoeken. :) Misschien een opt-in voor tweakers die door bedrijven bereikt en berijkt willen worden? Kan je als tweakers een leuk centje aan verdienen, en tweakers worden aan een baan geholpen.

offtopic:
tweakers en tweakers, zoek het verschil :)
Tweakers wordt de nieuwe jobat dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Frozen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:01:
Welk bedrijf zou Tweakers geld willen geven om in contact te komen met werkzoekenden als ze zelf ook gewoon een account kunnen maken en kunnen DM'en? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik weet dat Tweakers voor een focus op ICT heeft, maar ik zou het zeer waarderen als er op het CV ruimte zou komen voor andere technische vaardigheden dan computers / programmeertalen :) Volgens mij zitten er voldoende beta op Tweakers om ruimte te bieden aan zulke andere technische vaardigheden, zoals specifieke natuurkundige / scheikundige / bouwkundige / etc. vaardigheden.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:46
Ik mis zaken als Arduino en Raspberry Pi in het lijstje. Goed initiatief! d:)b

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
zeef schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:19:
Aan jullie de vraag: wat mis je en waarom?
Een systeem dat in de backend voorzien kan worden van nieuwe talen en platformen, zodat dit geen schaarse devtijd meer kost? :+ Iets a la tags.

Qua programmeertalen mis ik Objectve-C, Swift en Go. Verder lijkt me de top 50 van Tiobe een goede om er bij te pakken: http://www.tiobe.com/inde...paperinfo/tpci/index.html

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 16:18
Bundin schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 00:08:
[Devil's Advocate]

Laat LinkedIn zijn ding doen en focus op andere dingen dan een cv feature. Om meerwaarde te bieden boven een LinkedIn button waar alle relevante info al netjes achter is weggestapeld, moet er dusdanig veel moeite en tijd geinvesteerd worden dat deze beter kan worden gestopt in iets anders. Vooral omdat de doelgroep steeds breder wordt en Tweakers niet alleen meer IT is.

Iemand die daadwerkelijk geinteresseerd is in het cv/werk/profiel van een Tweaker zal waarschijnlijk de LinkedIn button snel aanklikken. Vervang de bestaande lijst liever door een serie social media buttons met eventueel wat ruimte voor een korte toelichting/inleiding (die waarschijnlijk ook al op LI staat...)
Je mag het advocaat van de duivel noemen, maar ik ben het wel met je eens. Ik zie de toegevoegde waarde van een gerevampte Tweaker CV niet boven een goede koppeling met Linkedin. Dat zie ik enkel op het vlak voor de anonieme Tweaker die toch zijn skills wil showen, maar of dat genoeg is om een overhaul van het systeem verantwoorden vraag ik mij ten zeerste af. Helemaal als je het afzet tegen overige projecten en wensen die er zijn begrijp ik niet zo goed waarom dit wordt opgepakt, zoals bijvoorbeeld het foto-album. Het eenvoudig maken om plaatjes te uploaden bij je review en dat die gebruikt kunnen worden op meerdere plekken van de site, heb je veel meer aan. Idem voor plaatjes in het forum, al zal dat vaker een hit en miss opleveren.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:03
Misha schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:01:
[...]

Je mag het advocaat van de duivel noemen, maar ik ben het wel met je eens. Ik zie de toegevoegde waarde van een gerevampte Tweaker CV niet boven een goede koppeling met Linkedin. Dat zie ik enkel op het vlak voor de anonieme Tweaker die toch zijn skills wil showen, maar of dat genoeg is om een overhaul van het systeem verantwoorden vraag ik mij ten zeerste af. Helemaal als je het afzet tegen overige projecten en wensen die er zijn begrijp ik niet zo goed waarom dit wordt opgepakt, zoals bijvoorbeeld het foto-album. Het eenvoudig maken om plaatjes te uploaden bij je review en dat die gebruikt kunnen worden op meerdere plekken van de site, heb je veel meer aan. Idem voor plaatjes in het forum, al zal dat vaker een hit en miss opleveren.
Met Bundin en Misha. Ik heb hem net nog even bijgewerkt maar zien jullie dat dit nog actief word gebruikt dan? En als het actief gebruikt waarvoor dan? Ik kan me niet voorstellen dat er hier recruiters rondsnuffelen of dat er hier actief gejobhunt word. Zelfs als dat gedaan word dan betwijfel ik of je hiervoor je tweakers CV voor wilt gebruiken.

Linkedin is toch redelijk algemeen geaccepteerd als zakelijk platform voor dit soort zaken. Er is in ieder geval geen haar op mijn hoofd die erover denkt om mijn tweakers CV te verspreiden bij recruiters/ HR medewerkers. Jullie hebben mijns inziens ook niet het imago om zo'n soort platform te bieden. Jullie zijn niet bepaald een zakelijk platform en hebben ook niet de ambitie om een formeel en zakelijk platform te worden vziw.

Edit: Hoe zien jullie dit samen gaan met http://www.itbanen.nl/ trouwens?

• zeef
Het is iets dat losstaat van Tweakers IT banen. Het is geen sollicitatieding, de naam Tweakers CV is daarbij wellicht wat misleidend, maar zo het beestje nu eenmaal al jaren. Het is een plek waar je je skills kan opgeven, waar anderen kunnen zien wat jij in huis hebt. (of denkt te hebben ;))

Een update is om meer dan een reden een goed idee. Een van de belangrijkste redenen is dat er heel vaak om gevraagd is door de community. Dat signaal is (eindelijk) gehoord en wordt nu opgepakt. Een tweede is dat er binnenkort nog wat veranderingen op stapel staan die er mee te maken hebben. Bijvoorbeeld dat karma uitgesplitst gaat worden naar onderwerp, product etc. etc. Dus kun je straks zien of iemand met ervaring in bijvoorbeeld iOS ook actief is in die hoek.

Dit topic is niet bedoeld om de vraag te stellen of we dit moeten doen, maar dit topic is er om de vraag te beantwoorden hoe. Die discussie ga ik graag aan. Het verhaal over of wil ik hiermee graag afsluiten.

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 15:13

flipkipse

Google it

zeef schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:32:
Het is iets dat losstaat van Tweakers IT banen. Het is geen sollicitatieding, de naam Tweakers CV is daarbij wellicht wat misleidend, maar zo het het beestje nu eenmaal al jaren. Het is een plek waar je je skills kan opgeven, waar anderen kunnen zien wat jij in huis hebt. (of denkt te hebben ;))

Een update is om meer dan een rede een goed idee. Een van de belangrijkste redenen is dat er heel vaak om gevraagd is door de community. Dat signaal is (eindelijk) gehoord en wordt nu opgepakt. Een tweede is dat er binnenkort nog wat veranderingen op stapel staan die er mee te maken hebben. Bijvoorbeeld dat karma uitgesplitst gaat worden naar onderwerp, product etc. etc. Dus kun je straks zien of iemand met ervaring in bijvoorbeeld iOS ook actief is in die hoek.

[mbr]Dit topic is niet bedoeld om de vraag te stellen of we dit moeten doen, maar dit topic is er om de vraag te beantwoorden hoe. Die discussie ga ik graag aan. Het verhaal over of wil ik hiermee graag afsluiten.[/mbr]
offtopic:
Even na lezen misschien?
- "maar zo het het beestje nu eenmaal al jaren"
- "een update is om meer dan een rede een goed idee."

Misschien een idee om de karma te linken aan je CV inplaats van andersom? Dat wanneer je blijkbaar veel acief bent in de IOS hoek, dat deze als ervaring op je CV komt.

Certified Google Teacher.

• zeef
Laten we ook op die zaak niet vooruitlopen. Het gaat nu specifiek om: "Wat mis jij in het Tweakers CV". :)

Tnx ;)

[ Voor 16% gewijzigd door zeef op 26-02-2015 09:13 ]

• Gilotto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 09:42

Gilotto

Paint Skillz

naitsoezn schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:50:
Ik weet dat Tweakers voor een focus op ICT heeft, maar ik zou het zeer waarderen als er op het CV ruimte zou komen voor andere technische vaardigheden dan computers / programmeertalen :) Volgens mij zitten er voldoende beta op Tweakers om ruimte te bieden aan zulke andere technische vaardigheden, zoals specifieke natuurkundige / scheikundige / bouwkundige / etc. vaardigheden.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Verder zijn de favoriete tweakers.net onderdelen erg globaal. Misschien indelen in subfora?

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 11:06
naitsoezn schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:50:
Mee eens! Ik heb bijvoorbeeld Elektrotechniek gestudeerd en het toevoegen van Schema en PCB layout pakketten zou ik wel leuk vinden. Ook VHDL of MATLAB/Simulink is wel iets om toe te voegen, maar uiteindelijk wordt het natuurlijk lastig om voor iedereen iets toe te voegen.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En dat is dan ook direct het probleem. Ik ben ook EL'er, maar als je net als elke programmeertaal, ook elke EL iets, WB, TN, etc gaat toevoegen, dan wordt dan een gigantische lijst en kan je volgens mij beter met iets van tags achtig iets werken.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sissors schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:12:
En dat is dan ook direct het probleem. Ik ben ook EL'er, maar als je net als elke programmeertaal, ook elke EL iets, WB, TN, etc gaat toevoegen, dan wordt dan een gigantische lijst en kan je volgens mij beter met iets van tags achtig iets werken.
Precies, het eindeloos opnoemen van pakketten heeft denk ik weinig waarde en zal heel snel onoverzichtelijk worden. Want als we EL toevoegen wil de werktuigbouwer zijn tools ook terug zien en de eventuele kapster haar tools ook (etc etc).

Wat ik mis is een goede link of integratie van de huidige sociale netwerken, fb , linked-in, twitter, etc.

Je zou ook eventueel iets met integratie van de expert-teams kunnen doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 26-02-2015 11:23 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 22:50

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mijn grootste punt op het Tweakers CV is dat het heel erg programmeer- en systeemgericht is. Mijn skillset als applicatiebeheerder, of de skillset van bijvoorbeeld een informatiemanager is niet goed neer te zetten.

Daarbij denk ik aan certificeringen (PRINCE2, ASL, ITIL, BiSL, maar ook MCSE/MCSA ed.)
Opleidingsniveau, werkervaring zijn dingen die ik op een "echt" CV terugzie, maar niet op een TCV.

Als laatst zou ik bij de programmeertalen en platformervaring een gradatie willen aangeven. Voor mijzelf is het relevant om te zeggen of ik kennis heb, hobby/lichte ervaring of er vaak/dagelijks mee werk.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waar is/komt de koppeling naar de Frontpage-score per nieuws-niveau?

Hiermee kan een "Expert in Desktops" automatisch worden gelinkt aan zijn/haar comments op de Frontpage en valt het voor iedereen meteen te zien dat die expert voor 314 comments "maar" een gemiddelde score van 0.3 heeft gehaald.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bor de Wollef schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:20:
Wat ik mis is een goede link of integratie van de huidige sociale netwerken, fb , linked-in, twitter, etc.
Driewerf nee. Domme URL's prima, maar graag geen 'actieve' integratie.Al kan die URL nu natuurlijk al prima, in de vrije tekstvelden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• zeef
Domme URL's naar LinkedIn/FB/Twitter staan op de todolijst.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 01:49

Gerco

Professional Newbie

Die berg checkboxjes wordt ik niet vrolijk van, ik zou liever iets zien als een lijst waar je dingen aan kan toevoegen uit een selectielijst.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 07:34

Milmoor

Footsteps and pictures.

Naar mijn idee zijn opsommingen op een CV pagina niet interessant. Dan krijg je alleen maar heel veel vinkje. Ik heb ervaring met het Amiga OS. Woepie, dat bewijst vooral dat ik al wat langer rondloop. Bovendien veroudert kennis. Daar loop ik pijnlijk tegen aan met mijn HTML/javascript skills ;). Je zou het willen bundelen: ik heb [beperkte/ruime] ervaring met [een paar/diverse] programmeertalen, en ben de laatste tijd vooral bezig met [programmeertaal A] op het gebied van [frontend/backend/weetikveel].

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294759

Om in de toekomst flexibel te zijn zou ik eerder voorstellen om de functionaliteit te introduceren van het zelf toevoegen. Het is uiteindelijk eigen verantwoordelijkheid van de gebruiker om het op orde te brengen/houden.

Voordeel is dat je minder onderhoud heb en zelfs de non-IT zaken erin kan. Niet iedereen is namelijk een IT-er. Natuurlijk wel met een bepaalde max aan het aantal items.

Verder vind ik wel dat er hardop afgevraagd moet worden wat het nut is van de TweakerCV en wat je ermee wilt bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi,

hierbij even updates ;)

We hebben wel besloten om eerste de usability van het profiel bewerk en account voorkeuren formulier te verbeteren. Dat bedoel samenvoegen van dit formulier en dit formulier. We zijn nu ook bezig om "een omgeving" te maken waar je als user alle voorkeuren op Tweakers gaat zien en makkelijk gebruiken. De "voorkeuren formulieren" en het "formulier bewerk formulier" delen een zelfde omgeving.
Ik hoop dat we zsm klaar kunnen zijn, maar ze zijn echt oude code, dus, ik zal alvast "bedankt voor je geduld" zeggen :P Oh ja, een nieuw design van het profiel pagina komt ook bij ;)

Nadat we deze nieuwe omgeving hebben, gaan we de content van profiel en CV verbeteren. Dus dit topic is nog steeds open en ideeën zijn nog steeds welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het eerste dat ik mij afvraag: Waarom is dit topic niet aan de topicreeks gekoppeld waar de vele topics hierover in staan? :P Topicreeks: Tweakers CV updaten

Daar staan genoeg ideeën in volgens mij ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Raven schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:45:
Het eerste dat ik mij afvraag: Waarom is dit topic niet aan de topicreeks gekoppeld waar de vele topics hierover in staan? :P Topicreeks: Tweakers CV updaten
Hoe bedoel je? Hij is toch gekoppeld? :?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nu wel ja :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Omdat dit topic niet in de range past. Deze keer is het anders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raven schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:45:

Daar staan genoeg ideeën in volgens mij ;)
Beetje off topic:
Ideeën in de topicreeks ga ik ook proberen om te lezen, verzamelen en nadenken, maar zeker heb ik geen tijd om alles te reageren :P
Hier ga ik proberen wat update geven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Even een update. We hebben vandaag overleg gehad naar aanleiding van jullie input. Wat we gaan doen is de zaak afstoffen, wat meer clusteren en nieuwe dingen toevoegen. Bijvoorbeeld ouwe meuk zoals 8086 t/m C2D CPU's. Toevoegen van skills/opleiding(en). Daarnaast denken we aan een andere naam. "Tweakers CV" impliceert meer dan het eigenlijk is.

We houden jullie op de hoogte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Nog wat besturingssystemen om af te stoffen:
  • Aanpassen: MacOS Classic/MacOS X > Mac OS/OS X
  • Aanpassen: iPhone OS > iOS
  • Toevoegen: watchOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:51

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En Windows 8 kan je samenvoegen met Windows 8/8.1, of gewoon 8.x
Verder mist Windows 10.

Mijn input voor een nieuwe naam, als we mee mogen denken: Tweaker Skills of gewoon Tweaker Vaardigheden als je het liever Nederlands wilt houden.

[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 23-06-2015 15:01 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
We hebben een nieuw topic met een voorstel. Zie Voorstel update Tweakers CV - denk mee!. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel049
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05-2024
.

[ Voor 99% gewijzigd door maikel049 op 13-07-2015 09:38 . Reden: Ander topic ]

I love pressing F5... It's so refreshing.

Pagina: 1