Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
GiantLeap schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:33:
Zijn er mensen die zin hebben om, met een minuut of 10 iets te ondernemen op PC?
En heb je een paar Tweakers kunnen strikken?

Vanavond is de eerste crew meet-up, maar binnenkort zullen wij wel iets groters plannen als daar animo voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb mezelf aangemeld. Ingame name aicaramba en ik speel op PC :)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
aicaramba schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:32:
Ik heb mezelf aangemeld. Ingame name aicaramba en ik speel op PC :)
Ola señor B) Geaccepteerd en toegevoegd aan de topic start.

Welkom *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ook ik heb een invite gestuurd! Ik speel op de PC en heb hiervoor op de PS3 gespeeld, vandaag speciaal mijn PC geupgrade voor GTA5. Ik zie de acceptatie wel tegemoet en ik hou dit forum in de gaten!

mvg

Kevin / Cyw00d

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Welkom Kevin :w Leuk dat je er bij bent. Social Club flipt hem even, maar zodra ik je in de lijst zie zal ik je accepteren :)

Hmm, je staat er niet bij, welk account op SC moet ik inviten? Er is namelijk een Cyw00d en Cyw00dNL.

Fixed :*)

PC gamer gezocht

Hallo lieve leden, er komen nu aardig wat PC gamers bij en dat vinden wij natuurlijk fantastisch :*) Het lijk ons verstandig—en leuk—als iemand van de PC ook toegang krijgt tot de topic start. Iemand die hier iets voor voelt? Zo even geen idee wat er aangepast moet worden, nieuwe leden toevoegen bijvoorbeeld :)

Als iemand dit ook handig lijkt kan je hier even reageren, als jullie allemaal denken dat het niet nodig is dan veranderd er gewoon niks :p

[ Voor 9% gewijzigd door MoietyMe op 18-04-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 11:59

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Good Fella schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:07:
[...]

En heb je een paar Tweakers kunnen strikken?

Vanavond is de eerste crew meet-up, maar binnenkort zullen wij wel iets groters plannen als daar animo voor is :)
Helaas niet
Good Fella schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:49:

PC gamer gezocht

Hallo lieve leden, er komen nu aardig wat PC gamers bij en dat vinden wij natuurlijk fantastisch :*) Het lijk ons verstandig—en leuk—als iemand van de PC ook toegang krijgt tot de topic start. Iemand die hier iets voor voelt? Zo even geen idee wat er aangepast moet worden, nieuwe leden toevoegen bijvoorbeeld :)

Als iemand dit ook handig lijkt kan je hier even reageren, als jullie allemaal denken dat het niet nodig is dan veranderd er gewoon niks :p
Ik wil dit best doen. Wil eventueel voor de PC gamers ook wel m'n Teamspeak server openstellen :) . Is die crew meetup op de PC?

[ Voor 25% gewijzigd door GiantLeap op 18-04-2015 20:14 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:52
Zojuist een invite gedaan. Zit al in GOTP maar aangezien vrijheid blijheid is (en ik nog weinig blijheid online heb mogen ontdekken) zoek ik óók hier maar mijn heil.

Nick is Sarcastrophy, speel op PC en een headset doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geleihoofd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:23:
Zojuist een invite gedaan. Zit al in GOTP maar aangezien vrijheid blijheid is (en ik nog weinig blijheid online heb mogen ontdekken) zoek ik óók hier maar mijn heil.

Nick is Sarcastrophy, speel op PC en een headset doe ik niet aan.
invite geaccepteerd, van harte welkom en heel veel plezier! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Dat is jammer :(
[...]

Ik wil dit best doen. Wil eventueel voor de PC gamers ook wel m'n Teamspeak server openstellen :) . Is die crew meetup op de PC?
Ik zal je toevoegen als mede auteur :) Een TS3 server zou ideaal zijn! Dat maakt het voor de PC leden natuurlijk ook weer stuk makkelijker; hopelijk heb je de volgende keer dan meer succes :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Good Fella schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 23:18:
[...]

Er zijn gelukkig geen verplichtingen :p Freedom hé :+

Je kan je gewoon aanmelden aanmelden op Social Club; dan accepteert iemand je snel genoeg. Als je ook je PSN even doorgeeft dan voeg ik je toe aan de topic start :) Voor de PC is het handig als je ook je Social Club naam door geeft, maar dit alles is uiteraard vrijblijvend.

Ik zeg, welkom *O*
Zal me binnenkort even aanmelden op social club, psn alvast is Siep71. (Als iemand me wil toevoegen voel je vrij ) ;-)

Denk eigenlijk niet dat het zin gaat hebben om me aan te melden voor de PC crew aangezien mijn zielige i7 860 stock het wss toch niet fatsoenlijk gaat trekken maar a la dat was ook 1 van de voornaamste redenen voor een PS4 aankoop.

Ga hem alsnog halen voor de pc puur uit nieuwsgierigheid, we zullen zien.

Hoop snel online te kunnen en LS onveilig te maken met jullie allemaal! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:39:
[...]

Zal me binnenkort even aanmelden op social club, psn alvast is Siep71.

Denk eigenlijk niet dat het zin gaat hebben om me aan te melden voor de PC crew aangezien mijn zielige i7 860 stock het wss toch niet fatsoenlijk gaat trekken maar a la dat was ook 1 van de voornaamste redenen voor een PS4 aankoop.

Ga hem alsnog halen voor de pc puur uit nieuwsgierigheid, we zullen zien.

Hoop snel online te kunnen en LS onveilig te maken met jullie allemaal! ;-)
*O* gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
Inmiddels is de teamspeak server live. Zie de TS voor info.

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
GiantLeap schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:58:
Inmiddels is de teamspeak server live. Zie de TS voor info.
Awesomeness! Goed bezig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:09

frG

Hoi, Long time tweakers, en zin om te gamen :)

Ben benieuwd, heb om een invite gevraagd..

Zijn er momenteel nog mensen aan het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Aanvraag verstuurd. Vandaag begonnen met GTA op de PC nadat ik mij char had overgezet van xbox account. Nu alweer lvl 44 :) http://socialclub.rockstargames.com/member/michielodc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
frG schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:37:
Hoi, Long time tweakers, en zin om te gamen :)

Ben benieuwd, heb om een invite gevraagd..

Zijn er momenteel nog mensen aan het spelen?
Invite is geaccepteerd, welkom :) Op welk platform speel je? En wat is je nickname op het platform? Dan kan ik dat toevoegen aan de politie database >:)
Michielodc schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:54:
Aanvraag verstuurd. Vandaag begonnen met GTA op de PC nadat ik mij char had overgezet van xbox account. Nu alweer lvl 44 :) http://socialclub.rockstargames.com/member/michielodc
Welkom bij de club *O*

Er is voor de PC leden een TS3 server beschikbaar gesteld door GiantLeap; de informatie kan je in de SP vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik mag dus ook aanmelden voor deze crew naast GoTPC? ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Mu.siQ schreef op zondag 19 april 2015 @ 02:23:
Ik mag dus ook aanmelden voor deze crew naast GoTPC? ;)
Dat mag zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:15

stx

Invite requested, let's have some fun!

(Speel op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Heey dit klinkt zeer tof en gezellig, ik sluit me graag aan bij jullie!
Ik speel op pc en mijn SC naam is Ni9htcrow (negen ipv een g ;) )
Ben helemaal nieuw en nog nooit in het online gedeelte geweest dus hopelijk lukt het om me aan te sluiten ingame bij jullie, ik heb al wel een invite request verstuurd via de SC pagina.
Awsome trouwens dat volkslied hahaha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG

frG

Good Fella schreef op zondag 19 april 2015 @ 01:50:
[...]

Invite is geaccepteerd, welkom :) Op welk platform speel je? En wat is je nickname op het platform? Dan kan ik dat toevoegen aan de politie database >:)

[...]

Welkom bij de club *O*

Er is voor de PC leden een TS3 server beschikbaar gesteld door GiantLeap; de informatie kan je in de SP vinden :)
Ik speel op de PC, nick is Fr4gGie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:23
Dit spreekt mij wel aan. Vooral omdat iedereen gewoon dingen kan starten en dezelfde rechten heeft. Je hoeft niet bruin te werken om aan meerdere rechten te komen. :9

Ik speel sinds gister, ben nu druk bezig met de Story en zal me snel in de MultiPlayer gooien.

Dus PC: SkittyNL (Deze Nick wil ik snel nog veranderen maar voor nu is die er nog).

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:42
Klinkt als een toffe crew!
Ik heb me aangemeld onder: http://socialclub.rockstargames.com/member/gyrolion
Speel zelf de PC versie op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom!

Ni9htcrow Invited
SkittyNL Invited
Gyrolion Invited
Morm_NL Invited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Zo dat was snel! Bedankt!

[ Voor 181% gewijzigd door Gyrolion op 19-04-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom sta ik niet meer in jullie database van de LSPD? Ben ik verplicht om iedere avond te spelen of zoiets? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Beetje vaag, maar volgens the rockstar site ben ik alweer gebanned... waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ik ben ook gebanned volgens de game en SC, waarom is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet waarom ik niet meer bij zit in de lijst en ik weet ook niet wat ik fout heb gedaan. ik ben gister niet online gekomen en ik ben volgens mij level 2 of 3. heeft het daarmee te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 23:18

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:52:
ik weet niet waarom ik niet meer bij zit in de lijst en ik weet ook niet wat ik fout heb gedaan. ik ben gister niet online gekomen en ik ben volgens mij level 2 of 3. heeft het daarmee te maken? :?
Hey Jenny, je staat er weer in. Feitelijk ben je er nooit uit de lijst geweest. Er is bij het aanpassen van de lijstje een foutje gemaakt in de HTML-opmaak, waardoor jouw naam er niet bij kwam te staan. Ik heb dit aangepast. Uiteraard ben je van harte welkom :)
Gyrolion schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:42:
Beetje vaag, maar volgens the rockstar site ben ik alweer gebanned... waarom?
Nightcrowy schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:50:
Ik ben ook gebanned volgens de game en SC, waarom is dit?
Dit klopt inderdaad niet. Het moet een foutje zijn geweest, excuses als jullie er hinder van hebben ondervonden. Jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom in de freedom crew! Ik stuur jullie zo meteen nieuwe invites.

Edit: Heb de invites verstuurd *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Frits Flits op 19-04-2015 13:05 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke bedankt! Foutjes kunnen toch gebeuren. Ben maar blij dat het niet aan mij lag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Wat duurt het toch lang om dat spel op te starten .... OK het staat niet op een SSD, maar pffffff
Ook, die opties, ik verander de kwaliteit van het gras ... game moet herstarten? Werkelijk???? Nog nooit gezien op PC, zal ook wel weer 1 of ander vies restant zijn van de console versie.

edit: ow leuk, terug maximaliseren als het geminimaliseerd was, lukt nu niet. Soms zit dit spel echt vol glitches en stommiteiten. Toegegeven, als het spel loopt, lukt het wel, maar in zijn huidge toestand is dit zeker nog geen afgewerkt spel imo. Hopelijk snel wat patches

[ Voor 32% gewijzigd door SideShow op 19-04-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Juist aangemeld voor de freedom crew.

The_ProfessorZ
juist begonnen op PC.

Momenteel nog bezig met de storyline maar occassioneel gaat er wel gemultiplayered worden.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Tokkes schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:16:
Juist aangemeld voor de freedom crew.

The_ProfessorZ
juist begonnen op PC.

Momenteel nog bezig met de storyline maar occassioneel gaat er wel gemultiplayered worden.
Je hebt een invite :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Request onderweg inmiddels (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eventueel ook nog wel teamspeak server waar plek is voor 500+ man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Heb een invite request gedaan! Ben HerrProx en in GTA Online Proxybaby.

Ben lvl 18 en doe voornamelijk heists met vrienden en crewmembers! :D

EDIT: ik speel op PC

[ Voor 7% gewijzigd door HerrProx op 19-04-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HerrProx schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:24:
Heb een invite request gedaan! Ben HerrProx en in GTA Online Proxybaby.

Ben lvl 18 en doe voornamelijk heists met vrienden en crewmembers! :D
accepted! welkom en veel plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:50:
Ik heb eventueel ook nog wel teamspeak server waar plek is voor 500+ man
Dit zou je even kunnen bespreken met GiantLeap; die heeft nu een TS server geregeld :) Als de capaciteit het daar toe laat lijkt het mij fijner om één server te hebben. De vraag is natuurlijk hoe de rest van de Freedom Crew daar over denkt :)

De volgende mensen hebben opnieuw invite gekregen *O*

HerrProx
SRFAudio
Siep71
The_ProfessorZ
freezer7777
Morm_NL
Gyrolion
SkittyNL
Stx_NL

Hopelijk gaat er nu niks meer fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker met de crew! 47 members!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

I’ve been looking for freedom!

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/crewtopic/looking-for-freedom.jpg

Als Freedom Crew behandelen wij iedereen gelijk; wat ons betreft heeft iedereen de zelfde rechten, en als het kon dan was er geen leider ;) In het topic kan alles besproken worden en dat wordt ook zeker aangemoedigd! Het belangrijkste van alles is dat gezelligheid voorop staat, GTA is namelijk best een leuk spelletje :p

Het is dan ook jammer dat iemand binnen de crew het nodig vond om in de afgelopen twee dagen tot twee maal toe het crew embleem te veranderen in een piemel -.- Nou houden wij wel van grapjes, maar het originele crew embleem verwijderen was minder grappig :(

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/crewtopic/piemel.png

Om deze ongein te voorkomen heb ik zojuist iedereen naar Luitenant gezet op de Social Club. Als Luitenant kan je nog steeds members inviten, invites accepteren, op de Social Club Wall berichtjes plaatsen en de settings pagina bekijken. In deze functie kun je de settings niet aanpassen (waaronder dus het crew embleem) of mensen kicken (daar heeft een aantal mensen al last van gehad helaas).

Omdat wij voor openheid staan willen wij dit graag met jullie bespreken en hopen dat iedereen het besluit begrijpt. Ben je het er toch helemaal niet mee eens, schroom niet om hier een berichtje te plaatsen :) Ook als je iets in de settings van de crew wil veranderen—misschien vind je een piemel crew embleem wel veel leuker :+ —plaats hier een bericht; dan kan iedereen er over mee praten :D

Veel plezier in Los Santos *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Zag het net bij me notificaties. Begrijpelijke actie good fella. Jammer dat er weer iemand is die z'n rechten moet misbruiken. Kan je ook zien wie de grappenmaker was?

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Toet3r schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:29:
Zag het net bij me notificaties. Begrijpelijke actie good fella. Jammer dat er weer iemand is die z'n rechten moet misbruiken. Kan je ook zien wie de grappenmaker was?
Bedankt voor je begrip :) Bij een aanpassing van het embleem komt er een bericht in de Social Club feed met naam en het embleem. Als commissioner kan je die berichten uit de feed verwijderen. Dus dat gaat helaas niet.

Wij laten ons echter niet uit het veld slaan en gaan verder op de vrolijke tour zoals we tot nu toe ook hebben gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ach ja joh het is een les die gelukkig snel geleerd is aan het begin van de opbouw, anders was het misschien nog veel vervelender geweest.
Goede zet denk ik om toch niet alle rechten aan alle spelers te geven. Ik heb de invite weer geaccepteerd hoor, thanx daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 13:57
Good Fella schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:28:
[...]

Is geaccepteerd :) Welkom bij de crew :D Ik zal je straks ook toevoegen aan de politie database >:) Volgens mij connecten jullie via de Social Club (right?). Dan zou ik je willen vragen om je SC naam te delen (mocht je dat willen) dan kan ik die daarbij zetten :)
Thanks, maar ben alweer gebanned haha. Maar las dat er iets mis was gegaan en heb een nieuwe request gestuurd. Mijn SC naam is gewoon SaitamaBro geloof ik.
Maar wat is dit, politie database? Ben je dan wanted ofzo? :o
Ik wil eerst single player verhaal afmaken, maar heb een paar online races en jobs gedaan en damn is it fun! Ben bang dat ik de zon een tijd niet ga zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saitama schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:42:
[...]

Thanks, maar ben alweer gebanned haha. Maar las dat er iets mis was gegaan en heb een nieuwe request gestuurd. Mijn SC naam is gewoon SaitamaBro geloof ik.
Maar wat is dit, politie database? Ben je dan wanted ofzo? :o
Ik wil eerst single player verhaal afmaken, maar heb een paar online races en jobs gedaan en damn is it fun! Ben bang dat ik de zon een tijd niet ga zien :p
uiteraard weer geaccepteerd, sorry voor het ongemak.
De LSPD database is gewoon een stukje waarin je de crewmembers kunt vinden en op welk platform die spelen zodat je ze makkelijk kunt toevoegen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 19-04-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Vanavond om 19.30 host ik een race play list. Add me op socialclub als je me nog niet als friend hebt. Je bent van harte welkom op de TS3 server van GiantLeap :P

[ Voor 22% gewijzigd door Mr. Jummy op 19-04-2015 18:22 ]

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG

frG

Mr. Jummy schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:22:
Vanavond om 19.30 host ik een race play list. Add me op socialclub als je me nog niet als friend hebt. Je bent van harte welkom op de TS3 server van GiantLeap :P
Heb je net toegevoegd, let's go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Request verzonden:

Social Club: smallrukkerswing
Steam: neumannamp

Vergeet ik dan nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

Photo Session

Tijdens de Grand Theft Opening zijn er een hele berg foto's gemaakt en deze wil graag met de rest delen :) Het zijn er in totaal 70; dus ik hoop dat ik mensen op hun telefoon niet al te snel door hun data bundel heen jaag :+ Gelukkig is het maar 4MB; dus het valt enigszins mee.

Uiteraard moesten wij beginnen met ons verkleden als The Hoff; hij is tenslotte de zanger van ons officiële crew lied :D
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta1.jpg

En om dat nog maar even verder te benadrukken moest er ook even Vespucci Bay Watch gespeeld worden :9
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta3.jpg

Na een klein ongeluk met een Speedophile kwam Mariëlle mij heldhaftig redden met een speedboat.
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta4.jpg

Om meer drenkelingen te kunnen redden hadden we de Vespucci Bay Watch speedboat omgetoverd tot een soort Thunderbirds 3 met ruimte voor een Jetski 8)
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta8.jpg

Pierre, Frits en Ruben waren op oorlogspad in hun Insurgent, gelukkig zaten wij in een armored Karuma; dus dat maakte niet echt uit.
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta10.jpg

Het resultaat was een gehavende Karuma, maar geen gewonden gelukkig.
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta11.jpg

Met z'n alle in de freedom bus om gezellig bij Del Perro Pier in de achtbaan te gaan.
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta15.jpg

De after part bij Mariëlle thuis was een groot succes, al had ik wel iets te veel gedronken.
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta17.jpg

Een van de eerste crew kills kwam op naam van Andy; die iets te slordig was met de stickies :p
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta18.jpg

Totaal random: I'm on fire :')
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta19.jpg

Na er lang niet mee te hebben gereden de Entity XF ook weer eens uit de garage gehaald.
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta22.jpg

Pierre probeerde met een Mavericks te landen op de trein. Dat gin ook hartstikke goed, zei het niet dat er 40 meter verderop een brug was waar die niet tussendoor paste :+
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta23.jpg

Uiteraard is er ook uitgebreid ruimte geweest voor natuur fotografie. Los Santos en San Andreas hebben namelijk genoeg moois te bieden :)
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta25.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta31.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta32.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta33.jpg

Pierre had zijn Titan op een hele speciale manier geparkeerd; toch knap.
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta35.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta36.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta37.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta38.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta39.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta43.jpg

Dat casino mag ook wel een keer open gaan :o
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta44.jpg

Del Perro Pier geeft toch ook prachtige plaatjes in de nacht O+
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta47.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta49.jpg

Binnenkort moeten wij maar weer eens een golf toernooi organiseren :D
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta50.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta51.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta52.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta53.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta54.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta55.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta56.jpg

Mariëlle de pro-coureur :*)
Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta57.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta58.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta59.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta60.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta61.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta63.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta64.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta65.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta66.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta67.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta68.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta69.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/gta/photosession/sm/gta70.jpg

Smashing Jummy's Race Playlist

Omdat ik met mijn foto's SmashingJummy's aankondiging zo een beetje ondersneeuw herhaal ik die even :)
Mr. Jummy schreef op zondag 19 april 2015 @ 18:22:
• Platform: PC
• Datum: 19 april (vandaag)
• Tijd: 19:30

Nieuwe members

NMNN (smallrukkerswing) en Hansss84 (geen Tweakers naam bekend atm) zijn beide toegevoegd. Welkom bij de freedom crew *O*

[ Voor 100% gewijzigd door MoietyMe op 19-04-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik dacht al toen ik me aanmelde, een zwans als logo? Laat maar hangen freedom zeker dacht ik haha, de huidige is idd veel beter ;)

Nice pics btw, vooral die met zijn allen in de achtbaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Sipio schreef op zondag 19 april 2015 @ 20:14:
Ik dacht al toen ik me aanmelde, een zwans als logo? Laat maar hangen freedom zeker dacht ik haha, de huidige is idd veel beter ;)

Nice pics btw, vooral die met zijn allen in de achtbaan haha
Haha, dat zal wel een beetje vreemd zijn geweest :p Het had ook wel gekund, maar vind de huidige ook beter.

Dank je, me z'n alle dat soort dingen doen is ook altijd heel gezellig :D

[ Voor 0% gewijzigd door MoietyMe op 19-04-2015 21:36 . Reden: Wazige typo :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Thanks jongens. Ik ben momenteel nog met de story bezig, maar een eerste indruk van online maakte wel duidelijk dat je dat niet in je eentje moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Een hele avond geprobeerd om de Humane Labs Heist te halen. Na 10 pogingen met zooitje ongeregeld uiteindelijk toch gehaald :+

p.s Goodfella, het is Jummy niet Jimmy :9

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Wie noem jij ongeregeld! Onze chaos en faals waren juist zo goed gepland dat we lekker lang bezig waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurde er? Waarom hebben jullie mij uit de game gekicked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat foto's van vrijdag:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/GTA/Grand%20Theft%20Auto%20V_20150417232504.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/GTA/Grand%20Theft%20Auto%20V_20150417232755.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/GTA/Grand%20Theft%20Auto%20V_20150417234504.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Nightcrowy schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:33:
Ach ja joh het is een les die gelukkig snel geleerd is aan het begin van de opbouw, anders was het misschien nog veel vervelender geweest.
Goede zet denk ik om toch niet alle rechten aan alle spelers te geven. Ik heb de invite weer geaccepteerd hoor, thanx daarvoor ;)
Gelukkig wel inderdaad. De dader is inmiddels ook bekend en de nodige acties zijn ondernomen :) Bedankt voor je begrip!
NMNN schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:02:
Thanks jongens. Ik ben momenteel nog met de story bezig, maar een eerste indruk van online maakte wel duidelijk dat je dat niet in je eentje moet spelen.
Denk dat iedereen op de PC eerst de story gaat doen en in het begin wat minder online is, maar dat kan ik fout hebben :p
Mr. Jummy schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:17:
Een hele avond geprobeerd om de Humane Labs Heist te halen. Na 10 pogingen met zooitje ongeregeld uiteindelijk toch gehaald :+

Fixed ;)
HerrProx schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:55:
Wie noem jij ongeregeld! Onze chaos en faals waren juist zo goed gepland dat we lekker lang bezig waren!
Daarom; wij hebben er op de PS4 de eerste keer ook iets van 20 keer over gedaan :p De hele tijd werden we ontdekt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan nog deze, hoe ik Ruben snipete met een RPG 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forced
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-04 13:17
Entry requested !

Forced1988
Forced
Platforn : PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forced schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:42:
Entry requested !

Forced1988
Forced
Platforn : PC
Accepted! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 05-05-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
Mr. Jummy schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:17:

Ongeregeld? Haha .... Net ook weer met wat mensen zitten klooien, geniaal was dat!

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Joehoe ik ben zojuist toegelaten in de Freedom Crew. Ik zie jullie wel online (PC).

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Rexomnium schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:13:
Joehoe ik ben zojuist toegelaten in de Freedom Crew. Ik zie jullie wel online (PC).
We zijn er lekker snel bij ;)

Jij ook welkom bij de crew *O*

Er is een TS3 server beschikbaar; de informatie vind je in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 15:08

auto660

1991 240 GL Brick

Ik heb me ook aangemeld :) De andere crew is toch wat meer gebaseerd op samen missies doen enzo maar ik houd er altijd wel een beetje van om rond te kloten of te racen met musclecars :p

socialclub: auto660-tweakers
tweakers: auto660 ( ;) )
psn: iets met brombeer.... weet het eigenlijk niet meer :p

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG

frG

GiantLeap schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:10:
[...]

Ongeregeld? Haha .... Net ook weer met wat mensen zitten klooien, geniaal was dat!
Haha. Was netjes toch ;) maar 7 keer ofzo..
daarna inderdaad nog ff free mode, hilarisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
auto660 schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:22:
Ik heb me ook aangemeld :) De andere crew is toch wat meer gebaseerd op samen missies doen enzo maar ik houd er altijd wel een beetje van om rond te kloten of te racen met musclecars :p

Heb je geaccepteerd, je staat er alleen nog niet bij, maar Social Club is af en toe—altijd :p —nogal traag. Hoop dat het goed gaat.

Je PSN horen we nog graag, dan kan je mee doen ;) Zijn nu ook online trouwens.

Beachparty to Hell

Flitsflits doet een spectaculaire gitaar solo op het strand 8)

[ Voor 11% gewijzigd door MoietyMe op 19-04-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Fella schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:34:
[...]

Heb je geaccepteerd, je staat er alleen nog niet bij, maar Social Club is af en toe—altijd :p —nogal traag. Hoop dat het goed gaat.

Je PSN horen we nog graag, dan kan je mee doen ;) Zijn nu ook online trouwens.

Beachparty to Hell

[video]
oOo party frits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap

GiantLeap

Topicstarter
frG schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:33:
[...]

Haha. Was netjes toch ;) maar 7 keer ofzo..
daarna inderdaad nog ff free mode, hilarisch :+
Ik vond het geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar. :D

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Good Fella schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:34:
[...]

Beachparty to Hell

[video]
_O- ik geloof dat ik AC/DC

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje Good, volgens mij heb je wel een paar rolletjes vol geschoten ;)
Verder mooi om te zien hoe jullie je draai zo snel gevonden hebben :)
Denk dat jullie 't ietwat onderbelichte freeroamgebeuren bij de tweakscrew, goed opgepikt hebben en mss is dit ook wel de beste oplossing voor beide partijen.

cu online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:47:
Jeetje Good, volgens mij heb je wel een paar rolletjes vol geschoten ;)
Haha, ze waren in de aanbieding bij de Kruidvat :+
Verder mooi om te zien hoe jullie je draai zo snel gevonden hebben :)
Denk dat jullie 't ietwat onderbelichte freeroamgebeuren bij de tweakscrew, goed opgepikt hebben en mss is dit ook wel de beste oplossing voor beide partijen.
Denk dat het zo inderdaad beter is :) Misschien kunnen wij over een tijdje een crew-vs-crew toernooi doen met races, golf, of whatever (ik stem voor golf :9).
cu online.
Dat komt vast wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:48:

Denk dat het zo inderdaad beter is :) Misschien kunnen wij over een tijdje een crew-vs-crew toernooi doen met races, golf, of whatever (ik stem voor golf :9).
lol tja races wordt niet echt een fair duel lijkt me (mss wel als we Harrie's fieldmastersaga of Harrie's striprace zouden doen :)) en deathmatches ook niet dus blijft golf over ;) Maar daar is t nu nog veels te vroeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:08:
[...]
Maar daar is t nu nog veels te vroeg voor.
Daarom, over een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Hoi! ik ben Crypt3r, en Crypter55 is mijn PSN naam. Tevens ook mijn Social Club naam.
Zou ik ook toegevoegd mogen worden?

Platform: PS4

Tnx!

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toegevoegd! Van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
tnx man... ben benieuwd welke avonturen we allemaal gaan beleven :)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Geweldig dat jullie freedom crew zoveel leden krijgen . Ga zo door !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 22:11:
Wat gebeurde er? Waarom hebben jullie mij uit de game gekicked?
Was t geen disconnect Jenny, zoiets komt vaker voor bij GTA Online hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:15:
[...]

Was t geen disconnect Jenny, zoiets komt vaker voor bij GTA Online hoor.
nee, dit was geen disconnect. ik zat in een party met gotf leden en werd zonder reden uit de party en game gekicked. achteraf ben ik ook nog eens uit de crew gekicked. ik heb nog steeds geen uitleg gehad waarom dit gebeurd is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Wie heeft er zin om vanavond op de PS4 iets te ondernemen? Zat zelf te denken aan iets met golf :p Moet oefenen voor mijn wedstrijd tegen Harrie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee of ik zin heb in golf, maar een beetje touren en rondkloten is natuurlijk altijd goed he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
DigitalError schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:50:
Geen idee of ik zin heb in golf, maar een beetje touren en rondkloten is natuurlijk altijd goed he 8)
PGA Touren? :p
Gezellig, denk dat Mariëlle een potje golf ook wel ziet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:49:
Wie heeft er zin om vanavond op de PS4 iets te ondernemen? Zat zelf te denken aan iets met golf :p Moet oefenen voor mijn wedstrijd tegen Harrie >:)
Om te golfen hoef je niet te oefenen hoor, want daar ben ik echt waardeloos in, maar een tdm-etje ben ik niet vies van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 15:38
Ik zie het zeker zitten. Ben erbij! *O*

PSN: stimuli45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Stimuli schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:06:
Ik zie het zeker zitten. Ben erbij! *O*
Aardbei? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:48
Zojuist een crew request gedaan! Ik speel sinds kort op de PC onder de naam b1gcheeze. Ik ben nu bijna level 30 en ik ben op zoek naar mensen om voornamelijk Heists en random acties te doen.

Als alles goed gaat met de crew request dan hoop ik vanavond de finale van de prison break Heist te hosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Junia schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:09:
Zojuist een crew request gedaan! Ik speel sinds kort op de PC onder de naam b1gcheeze. Ik ben nu bijna level 30 en ik ben op zoek naar mensen om voornamelijk Heists en random acties te doen.

Als alles goed gaat met de crew request dan hoop ik vanavond de finale van de prison break Heist te hosten :)
Geaccepteerd en van harte welkom, veel speelplezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
DigitalError schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:13:
[...]

Geaccepteerd en van harte welkom, veel speelplezier! :)
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Junia schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:09:

Welkom bij de club *O*

In de SP staat een kleine template voor het aankondigen van activiteiten; dan valt je aankondiging iets meer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

auto660 schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:22:

Mijn psn is brombeer12, al zal ik waarschijnlijk alleen nog maar op de PC online zijn. :9

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Good Fella schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:16:
[...]

In de SP staat een kleine template voor het aankondigen van activiteiten; dan valt je aankondiging iets meer op ;)
Thanks voor de tip! :) Bij deze:

PC - Prison break finale (heist)

Zoals de titel van dit event impliceert moeten we iemand uit de gevangenis bevrijden (4 players). De "potential reward" = 75,000$ p/p.

Voor de missie zijn er drie verschillende rollen te vervullen:
1) Twee personen moeten de gevangenis infiltreren en de gevangene naar een dichtbijgelegen vliegveld escorteren (ground crew).

2) Een vliegtuigpiloot voor de 'getaway plane'. Deze rol zal terwijl de ground crew bezig is om de gevangene te bevrijden zijn best moeten doen om F16's te ontwijken in de lucht.

3) Een attack helicopterpiloot die in het eerste deel van de missie de 'get away plane' moet beschermen en in het latere deel (tijdens de getaway) ook de ground crew moet beschermen tegen de politie terwijl de deze hun weg banen naar het vliegveld en instappen op de getaway plane.

Persoonlijk heb ik al veel ervaring met rol 1 en ik vermoed dat rol 2 mij ook goed af zal gaan (geen praktijkervaring). Mijn broer wil ook meedoen (hij zal later vanavond een crew-request doent) en is tevens zeer bekend met rol 1.

TL;DR
Op zoek naar 2 PC spelers die meedoen aan deze Heist. Indien iemand ervaring heeft met attack helicopters is dat van harte welkom! ;)

• Platform: PC
• Datum: Today (20-04-2015)
• Tijd: +- 23:00
• Difficulty: Hard

[ Voor 10% gewijzigd door Junia op 20-04-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Ik ben heel slecht met schieten enzo maar damn dit lijkt mij wel leuk! :9 Hebben we dan verder nog een teamspeak server ofzo voor de gezelligheid? Ik kan wel goed rijden.... (heb mijn 21 levels gehaald met racen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
Ziet er goed uit Junia!
auto660 schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:18:
Ik ben heel slecht met schieten enzo maar damn dit lijkt mij wel leuk! :9 Hebben we dan verder nog een teamspeak server ofzo voor de gezelligheid? Ik kan wel goed rijden.... (heb mijn 21 levels gehaald met racen)
TeamSpeak info staat in de SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 08:18
Ah klinkt ideaal voor mij,ben zo geen fan van die opgepompte deathmatches enz

Had graag ook jullie crew versterkt!

PC dafour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
dafour schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:56:
Ah klinkt ideaal voor mij,ben zo geen fan van die opgepompte deathmatches enz

Had graag ook jullie crew versterkt!

PC dafour
auto660 schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:18:
Ik kan niet opmaken of jullie deze dingen in het algemeen zeiden of dat dit gerelateerd was aan mijn heist event post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Ik heb zin om wat rond te kloten vanavond! Tot vanavond jongens! ;)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:28
Ik wil ook wel graag meedoen. Ben nu bezig met de SP. Maar MP al ik zeker meedoen. Lijkt me leuk.

Rockstar Social Club: ToxicTrojan1987

Edit. Ik speel op de PC

[ Voor 9% gewijzigd door Tweaker1987 op 20-04-2015 19:31 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
De link naar de Rockstar Social Club