Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Searching for a Game-PC

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

• brotipneeded
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 04-01 17:12
Hoi!

Ik wil graag zelf een game-PC bouwen. Ik ben zelf geen hardware geek dus ik heb geen idee wat nou goed is en wat bij elkaar past enzo. Misschien kunnen jullie mij hierbijhelpen.

Nou zoals ik al heb gezegd is: ik wil graag een Game-PC bouwen/kopen

Is dit mogelijk met 800 euro? En ik wil liever geen N-Vidia videokaart.

Ik neem aan dat het niet al te moeilijk is om alles in m'n eentje in elkaar te zetten

alvast bedankt!

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Voor advies kun je het beste hier kijken: Desktop Aankoopadvies
Maar vergeet niet de volgende 2 topics te lezen: DAA beleid en [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

39

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat Fietsbel zegt. Bij deze dus een slotje. Lees hierbij ook gelijk br00ky in "Game-PC gezocht".

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True