Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
saphaas schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:22:
Weet iemand hoe je weer terug kan gaan naar de B200 firmware van af de B313 firmware ?
Ben ook bezig... maar niks lukt.
Hier is een thread: http://forum.xda-develope...-p8-failed-t3260704/page4

maar veel dingen werken bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:05
ArcticWolf schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:00:
[...]

Bij mij sluit B313 standaard apps af, mails komen vertraagd binnen en Facebook sluit ie ook standaard af... en probeer dan maar eens te vinden waar je dat kan veranderen.
Trouwens, probeer maar eens te reverten naar B200 (ben al 3 uur bezig en heb nog geen oplossing...)
Knap vervelend idd, maar heb dr echt geen last van. Zie dan ook geen reden om te downgroaden, dus kan je ook niet helpen. Factory reset op B313 lost ook niet issues op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Delirius schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:27:
[...]

Knap vervelend idd, maar heb dr echt geen last van. Zie dan ook geen reden om te downgroaden, dus kan je ook niet helpen. Factory reset op B313 lost ook niet issues op?
Ik wil gewoon terug naar B200, begin knap pissig te worden, niks werkt.

edit:
Denk dat ik de fix heb.

1: Download deze: http://consumer.huawei.co...il/hw-443162.htm?id=63505 en zet hem als elke andere update in sdcard / dload.

2: Ga naar de recovery (zet telefoon uit en vol up + power ingedrukt houden).

3: Factory reset/wipe

4: reboot en druk vol up + vol down + power in, telefoon zal nu B300 installeren.

5: reboot en ga weer naar de recovery

6: zet ondertussen B200 op de sdcard

7: reboot en hou vol up + power ingedrukt... de telefoon zal nu reverten naar B200.

edit 2:
Werkt! zit weer op B200 :Y)

[ Voor 45% gewijzigd door ArcticWolf op 23-12-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saphaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-02-2023
Ik ondervind eigenlijk ook geen problemen maar wil ook wel terug naar B200.
Ik ben ook al even bezig geweest maar nog niet gelukt weet iemand of je nu nog wel de officiële Android 6.0 zult krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:52:
Voor diegene die niet kan wachten op nederlandse Marshmallow OTA:
Linkje

Downloaden, hernoemen naar Update.zip en plaatsen in (eventueel zelf aan te maken) map Dload op je SD kaart of interne geheugen. Dan via update optie in toestel kiezen voor lokale update en installatie volgt.

Net uitgevoerd, installatie duurt dikke 10 minuten en daarna nog 10 minuten optimaliseren maar dan wel met behoud van data. Lijkt me wel handig om toch eerst ff backup te draaien, temeer het nog beta software is. Draait vooralsnog prima! :)

Oh ja... Installatie op eigen risico natuurlijk O-) O-)

Edit: eerste ervaringen
- toestel voelt veel meer responsive aan. Lijkt net iets meer "snappy"
- instellingen menu flink op schop. Geavanceerde instellingen stuk minder. Energiebesparing optie voor apps verdwenen. Per app wel netjes, conform Marshmallow, rechten aan en uit te zetten
- look van diverse iconen gewijzigd
- aninaties anders dan voorheen, wel geinig
- in statusbalk heb ik Logservice Tip icoon staan. Ben dr nog niet achter hoe en wat maar gok dat t te maken heeft met feit dat software beta is en je hier feedback mee geeft o.i.d.
- nieuwe feature in Emui: optie om meldingen venster anders te openen. Door aan linkerkant vanaf statusbalk naar beneden te vegen krijg je meldingen, aan rechterkant naar beneden vegen krijg je sneltoetsen. Scheelt weer een handeling...

[afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ehm? MEGA is een download site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:52:
Voor diegene die niet kan wachten op nederlandse Marshmallow OTA:
Linkje

Downloaden, hernoemen naar Update.zip en plaatsen in (eventueel zelf aan te maken) map Dload op je SD kaart of interne geheugen. Dan via update optie in toestel kiezen voor lokale update en installatie volgt.

Net uitgevoerd, installatie duurt dikke 10 minuten en daarna nog 10 minuten optimaliseren maar dan wel met behoud van data. Lijkt me wel handig om toch eerst ff backup te draaien, temeer het nog beta software is. Draait vooralsnog prima! :)

Oh ja... Installatie op eigen risico natuurlijk O-) O-)

Edit: eerste ervaringen
- toestel voelt veel meer responsive aan. Lijkt net iets meer "snappy"
- instellingen menu flink op schop. Geavanceerde instellingen stuk minder. Energiebesparing optie voor apps verdwenen. Per app wel netjes, conform Marshmallow, rechten aan en uit te zetten
- look van diverse iconen gewijzigd
- aninaties anders dan voorheen, wel geinig
- in statusbalk heb ik Logservice Tip icoon staan. Ben dr nog niet achter hoe en wat maar gok dat t te maken heeft met feit dat software beta is en je hier feedback mee geeft o.i.d.
- nieuwe feature in Emui: optie om meldingen venster anders te openen. Door aan linkerkant vanaf statusbalk naar beneden te vegen krijg je meldingen, aan rechterkant naar beneden vegen krijg je sneltoetsen. Scheelt weer een handeling...

[afbeelding]
Alles volgens stappenplan gedaan, maar telefoon start opnieuw op nadat ik op installeren heb gedrukt en that's it.
Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:26:
[...]

Alles volgens stappenplan gedaan, maar telefoon start opnieuw op nadat ik op installeren heb gedrukt en that's it.
Hoe kan dit?
De Updater herkent wel update bestand als je kiest voor lokale update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Laatst online: 10-09 09:00

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Patrick_v_B schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:04:
Voor mijn zoon heb ik de P8 gekocht. Helemaal top voor hem echter loop ik tegen een probleem aan. Waar kan ik het dataverkeer regelen en maximaliseren??
Bij zijn vorige telefoon (android 4.0) ging dat heel gemakkelijk bij instellingen --> Gegevensgebruik

Echter zie ik die keuze nergens op de P8

Ik zie wel beheer dataverkeer maar kan daar niets in aanpassen of de begindatum per maand instellen....
Zie ik nu dingen over het hoofd of is dit inderdaad niet meer mogelijk :( ????
Ik heb via Friends and Family bij Vodafone het toestel voor maar 37 euro per maand, onbeperkt bellen en 3GB data, en dit is maar een 1 jarig contract! Eenmalig 59 euro voor het toestel!

(100 euro cashback krijg je er nu ook bij!) :+

[ Voor 2% gewijzigd door Tweakriez op 30-12-2015 14:08 . Reden: bijbetalings prijs vergeten, provider ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:23
Ik heb sinds enige tijd een p8 lite. Maar afgelopen maandag had ik opeens een rood lampje naast me speaker branden (dus niet het laadlampje) . Zelfs als de telefoon uit stond bleef deze branden.
Dit kwam spontaan en later op de dag ging dit even spontaan weer weg.

Iemand enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:09:
[...]

De Updater herkent wel update bestand als je kiest voor lokale update?
Ja dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik zou hem niet updaten als je niet weet waar je mee bezig bent... je krijgt hem met moeite terug naar B200 en het is nog maar de vraag of je straks de definitieve OTA krijgt vanaf B313.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:57:
[...]

Ik zou hem niet updaten als je niet weet waar je mee bezig bent... je krijgt hem met moeite terug naar B200 en het is nog maar de vraag of je straks de definitieve OTA krijgt vanaf B313.
Ik weet wel wat ik die, alleen het gekke is dat hij het dus niet doet. Het updaten zelf is simpel.

• Delirius
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:08:
[...]

Ik weet wel wat ik die, alleen het gekke is dat hij het dus niet doet. Het updaten zelf is simpel.
Los van het feit dat ik ff voor gemak aanneem dat je het zip bestand hernoemd hebt naar Update.zip en niet eerst Zip bestand hebt uitgepakt, heb je het geplaatst op SD card of internal memory? Heb dat bij eerdere update namelijk gehad dat ik in instellingen had staan dat standaard locatie internal mem was ipv sd card. Als je update dan op SD plaatst, leest ie m niet goed....

Verwijderd

Klopt, het het bestand hernoemd.
SD-card verhaal geldt voor mij nog niet, heb de P8 pas en nog geen SD-card aangeschaft. Dus wordt sowieso op interne geheugen opgeslagen

• Delirius
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:34:
Klopt, het het bestand hernoemd.
SD-card verhaal geldt voor mij nog niet, heb de P8 pas en nog geen SD-card aangeschaft. Dus wordt sowieso op interne geheugen opgeslagen
Toevallig bestand corrupt? Opnieuw downloaden en nogmaals proberen te installeren? Anders ben ik ook door opties heen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

Fuelke

Forza Ferrari

slommer schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:17:
Ik heb sinds enige tijd een p8 lite. Maar afgelopen maandag had ik opeens een rood lampje naast me speaker branden (dus niet het laadlampje) . Zelfs als de telefoon uit stond bleef deze branden.
Dit kwam spontaan en later op de dag ging dit even spontaan weer weg.

Iemand enig idee wat dit is?
Noficatielampje bedoel je toch gewoon? Die gaat hier rood branden als ik bv. Sporttracker heb lopen, dan geeft hij "recording" aan.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 15:23
Fuelke schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 20:04:
[...]

Noficatielampje bedoel je toch gewoon? Die gaat hier rood branden als ik bv. Sporttracker heb lopen, dan geeft hij "recording" aan.
Het is het lampje de geel gemarkeerde plek.
Afbeeldingslocatie: http://webskinner.a2000.nu/phone.jpg
Maar had niets lopen en ook als hij uit stond brande het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de kleuren van het notificatielampje te wijzigen?
Nu knippert het de ene keer wit, dan weer groen bij meldingen.

Kan ik zelf ergens aangeven dat hij voor Whatsapp bv groen knippert, voor mail rood enz enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:16:
Is het mogelijk om de kleuren van het notificatielampje te wijzigen?
Nu knippert het de ene keer wit, dan weer groen bij meldingen.

Kan ik zelf ergens aangeven dat hij voor Whatsapp bv groen knippert, voor mail rood enz enz?
Ik ken de software op de p8 niet, maar in whatsapp zelf kun je het onder settings/notifications instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:47
ik heb al van alles geprobeerd maar de kleur blijft willekeurig, dus ik heb de hoop al een beetje opgegeven.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg geen verbinding meer met de PC (verschillende geprobeerd, dus ligt aan P8 Lite vermoedelijk). De telefoon gaat wel opladen, maar verder geen melding qua dataverbinding.

Bij de Android instellingen lukt het ook niet, bij Storage is USB Storage grijs (dus niet te veranderen).

Damn irritant. Reboot van toestel werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er misschien tweakers die hun wifi-snelheid van de P8 hebben getest/vergeleken?
Ik heb zojuist een speedtest uitgevoerd met mijn nieuwe P8 en met mijn oude G700.

Mijn G700 (al 2 jaar oud) kwam tot een snelheid van 58 Mbps (iPad 3 haalde 44 Mbps) en mijn splinternieuwe P8 kwam niet verder dan 39 Mbps.

Hebben jullie dezelfde ervaringen?
En misschien nog tips om dit te verbeteren of zou dit door de metalen bouw komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Ik heb mijn P8 sinds een week of zes. Gekocht bij een promo actie voor 235 euro. Extreem goedkoop voor zo'n mooie luxe telefoon. Ik ben erg tevreden. Goede camera, redelijk tot goede batterij, snel, fantastische minimalistische, maar luxe bouwkwaliteit, NFC en Emui is een stijlvolle skin. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordaz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:44
De P8Lite lijkt stilletjes van de lijst toestellen verdwenen, die de Android 6 update krijgen. Heeft iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:27
zordaz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:51:
De P8Lite lijkt stilletjes van de lijst toestellen verdwenen, die de Android 6 update krijgen. Heeft iemand meer info?
Ik weet niet of je je nog kan aanmelden als beta-tester voor Android 6 via dit formulier?

https://docs.google.com/f...mf03KfFOFbh0UUWY/viewform

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas254
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 10:04
Ik twijfel of ik deze telefoon ga nemen. Hij is momenteel erg goedkoop bij Hollandse Nieuwe. Maar ik twijfel vanwege de negatieve reacties wat betreft de buggy en trage interface. Is het inmiddels al wat verbeterd? Ik heb nu 2 keer een Moto G gehad, en dat was echt een verademing in vergelijking met de met bloatware volgestopte Sony Xperia U die ik daarvoor had. Of kan ik beter voor de One Plus X gaan, ondanks dat ze nu even duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukadad schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:27:
[...]

Ik weet niet of je je nog kan aanmelden als beta-tester voor Android 6 via dit formulier?

https://docs.google.com/f...mf03KfFOFbh0UUWY/viewform
Is deze aanmelding er ook voor de P8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas254 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 04:03:
Ik twijfel of ik deze telefoon ga nemen. Hij is momenteel erg goedkoop bij Hollandse Nieuwe. Maar ik twijfel vanwege de negatieve reacties wat betreft de buggy en trage interface. Is het inmiddels al wat verbeterd? Ik heb nu 2 keer een Moto G gehad, en dat was echt een verademing in vergelijking met de met bloatware volgestopte Sony Xperia U die ik daarvoor had. Of kan ik beter voor de One Plus X gaan, ondanks dat ze nu even duur zijn.
Ik heb de P8 sinds half december, en hij is zeker niet buggy en traag.
Ik ben er erg blij mee. hij voelt goed aan, emui ziet er goed uit en voelt goed aan, dus niks te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas254
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 10:04
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 04:11:
[...]

Ik heb de P8 sinds half december, en hij is zeker niet buggy en traag.
Ik ben er erg blij mee. hij voelt goed aan, emui ziet er goed uit en voelt goed aan, dus niks te klagen
Ah, dan denk ik dat ik mooi voor deze ga :). Bij Hollandse Nieuwe ben ik nu goedkoper uit dan als ik de One Plus X zou nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 09:11
Ik heb een probleempje met mijn p8 lite
eerst wat informatie over de telefoon:
los gekocht
ALE-L21
geen nieuwe updates

Het probleem is dat ik later notificaties binnen krijg van nieuwe whatsappjes, snapchats en dingen zoals dat
het probleem komt voor als mijn scherm uitstaat en wanneer mijn scherm aanstaat en dus actief bezig ben ik een andere app.Ik heb zelf al alle instellingen doorgezocht en bij energiebesparing ook alle apps toestemming gegeven om actief te blijven. Wat mij opvalt is dat ik de notificaties na ongeveer 6 wel krijg en maximaal na 15 minuten.
Hoop dat iemand me kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
gisteren een 2 de sim kaart in mijne g8 gestoken,
ik kan die nergens terug vinden waar ik kan "switchen" tussen de 2 sim's
iemand een idee?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 06:35:
hallo
gisteren een 2 de sim kaart in mijne g8 gestoken,
ik kan die nergens terug vinden waar ik kan "switchen" tussen de 2 sim's
iemand een idee?
Alvast bedankt.
ik neem aan dat je de p8 bedoeld?
En de Europese versie is niet dual sim 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen de G8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Dan zit je in het verkeerde topic ;)
[Huawei P8] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans_G
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11-2023
Lekker dan. Overal staat dat de P8 dual SIM is, dus ik in de BTW-actie een nieuwe gescoord..... blijkt dit dus inderdaad de L09-versie te zijn, geen dual SIM ....

Lekker dan. Linearecta weer terug morgen :( :( :(

Ik vraag nog aan die gast of er twee SIM's PLUS een micro-SD in kan, dus niet een gecombineerd SIM2/microSD slot. Oh ja hoor meneer, ik heb het gisteren nog zelf gezien... pannekoek! :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Laatst online: 07:27
Voor P8 Lite eigenaars die het aandurven :

Thread op xda om Android 6 marshmallow beta te sideloaden :

http://forum.xda-develope...-6-0-marshmallow-t3305550

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-05 10:06
lukadad schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:29:
Voor P8 Lite eigenaars die het aandurven :

Thread op xda om Android 6 marshmallow beta te sideloaden :

http://forum.xda-develope...-6-0-marshmallow-t3305550
Mijn kamergenoten hebben het al binnen (vandaag) via OTA B525 Marshmallow 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 07:11
Ik heb vanmiddag de update gekregen naar android 6 voor de p8 lite via OTA. Buildnummer ALE-L21C432B525 werkt tot nu goed. Even verder testen

:) :) :)

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordaz
snooze7555 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:23:
Ik heb vanmiddag de update gekregen naar android 6 voor de p8 lite via OTA. Buildnummer ALE-L21C432B525 werkt tot nu goed. Even verder testen

Hier nog niets gezien, zal nog wel komen dan... Bleven bestaande instellingen e.d. behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 07:11
De update ging zonder problemen. Heb wel even een backup voor de tijd gemaakt, maar was niet nodig. Het is alleen zo dat er geen ingebouwde browser meer aanwezig is. Kan hem niet meer terug vinden.Ik gebruik nu Chrome.

[ Voor 8% gewijzigd door snooze7555 op 04-02-2016 08:44 ]

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Ik zie net op de website van Huawei een vandaag toegevoegd bestand staan voor de Honor 7 en de Huawei p8 met Android 6.0 en EMUI 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:09
Ik had de beta Android 6.0 versie en heb inmiddels de officiële OTA gekregen naar Android 6. Versie: C432B317.

Change Log:

Android-update voor het besturingssysteem met veel verbeteringen in de prestaties, functionaliteit, veiligheid en het energieverbruik in stand-by
Werk de EMUI Huawei gebruikersinterface op EMUI 4.0
Geavanceerde functies van de camera, onder meer, Expert Mode en Document Scanner
Div. optimalisaties

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Heb hem nu ook draaien, werkt prima tot nu toe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokumet
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04-2024
Hoi,
Wat hebben jullie gedaan om hem binnen te krijgen?
Mijn p8 lite staat nog steeds op ALE-l21C432B183!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

http://m.huawei.com/nlmob...pport/downloads/index.htm

Hier gedownload en heb op de sd kaart gezet van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Officiële Android 6 voor de P8 is ook uit:
http://consumer.huawei.co...ownloads/huawei-p8-nl.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Klopt :) is hetzelfde pakket :) Moet zeggen dat alles vloeiend verloopt, had wel een foutmelding bij het instaleren maar hij vervolgde zelf en na een automatische reboot werd alles vanzelf ingesteld. Daarna fabrieksinstellingen gedaan om geen oude gegevens erop te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Tweakriez schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:05:
[...]

Klopt :) is hetzelfde pakket :) Moet zeggen dat alles vloeiend verloopt, had wel een foutmelding bij het instaleren maar hij vervolgde zelf en na een automatische reboot werd alles vanzelf ingesteld. Daarna fabrieksinstellingen gedaan om geen oude gegevens erop te hebben.
Zelfde hier... halverwege ineens die fout en nu is hij bezig met Optimizing System 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

ArcticWolf schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:18:
[...]

Zelfde hier... halverwege ineens die fout en nu is hij bezig met Optimizing System 8)7
Ja ik ik was even bang dat hij zou bricken of dat ik vastlopers zou krijen maar helemaal niks aan de hand en alles vloeiend. Het viel me alleen op dat de optie lokale update nu niet meer aanwezig is.
Er staat overigens ook vermeld bij de informatie over de sofware dat er een Februari versie van de Android patch opstaat dus het lijkt me aardig goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Hmm ik wil voor de zekerheid Marshmallow opnieuw flashen met een hard reset alleen ik kan nu niet meer schrijven naar de de microsd vanaf de verkenner in windows... iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokumet
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-04-2024
Wanneer ik op deze link klik kan in niet een android 6 versie vinden voor p8 lite l21 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven documenten/foto's e.d. behouden bij updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:39:
Blijven documenten/foto's e.d. behouden bij updaten?
Bij mij was het wel het geval, maar er zijn ook meldingen dat ze soms wel gewiped worden... dus zou sowieso even een backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordaz
Hokumet schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:54:
[...]

Wanneer ik op deze link klik kan in niet een android 6 versie vinden voor p8 lite l21 :X
Inderdaad, daar is geen Android 6 voor de P8 Lite te vinden. Ik heb het idee dat er in dit draadje enkele modellen door elkaar heen lopen qua Android 6 updates. Ook via OTA heb ik nog niets gezien voor mijn P8 Lite.

Ik heb geen zin in een hard reset, een telefoon moet het voor mij gewoon doen. Tweaken doe ik wel met andere apparaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
zordaz schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:38:
[...]

Inderdaad, daar is geen Android 6 voor de P8 Lite te vinden. Ik heb het idee dat er in dit draadje enkele modellen door elkaar heen lopen qua Android 6 updates. Ook via OTA heb ik nog niets gezien voor mijn P8 Lite.

Ik heb geen zin in een hard reset, een telefoon moet het voor mij gewoon doen. Tweaken doe ik wel met andere apparaten :P
hier is een ander link:
http://www.carbontesla.co...b525-marshmallow-ota-zip/

wel even goed kijken dat je de goeie download (B525 Single SIM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Tweakriez schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:23:
Hmm ik wil voor de zekerheid Marshmallow opnieuw flashen met een hard reset alleen ik kan nu niet meer schrijven naar de de microsd vanaf de verkenner in windows... iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Ik heb geen probleem met mijn Mac OSX 10.10.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordaz
herlin14 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:11:
[...]

hier is een ander link:
http://www.carbontesla.co...b525-marshmallow-ota-zip/

wel even goed kijken dat je de goeie download (B525 Single SIM)
Deze firmware zou alleen geschikt zijn voor toestellen die nu op firmware B171 zitten. Ik zit op B183, iemand al gechecked of de update dan werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
zordaz schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:48:
[...]

Deze firmware zou alleen geschikt zijn voor toestellen die nu op firmware B171 zitten. Ik zit op B183, iemand al gechecked of de update dan werkt?
Werkt ook prima met B183, dus ...

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik wil graag een toestel van Huawei kopen. Waar ik benieuwd naar ben is of het toestel na van loop van tijd traag word. Is dat ook bij dit toestel of loopt alles nog zo soepel en snel toen het toestel uit kwam?

• LordSinclair
wilke77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:00:
Ik wil graag een toestel van Huawei kopen. Waar ik benieuwd naar ben is of het toestel na van loop van tijd traag word. Is dat ook bij dit toestel of loopt alles nog zo soepel en snel toen het toestel uit kwam?
Als je hem op de fabrieksinstellingen houdt, geen apps installeert en niet update blijft die net zo snel ;)

Wat mensen vergeten is dat apps mee groeien met de tijd maar hardware blijft stilstaan op het moment van aanschaf.

• zordaz
LordSinclair schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:20:
[...]

Als je hem op de fabrieksinstellingen houdt, geen apps installeert en niet update blijft die net zo snel ;)

Wat mensen vergeten is dat apps mee groeien met de tijd maar hardware blijft stilstaan op het moment van aanschaf.
Helemaal mee eens :-) Het is natuurlijk net zoals het met een gewone computer gaat.
Wat wel heeft geholpen is dat vanaf Android 4.3 TRIM (eindelijk) ondersteund werd. Dat scheelde een hoop traagheidsproblemen die Android apparaten in het recente verleden na enige tijd vaak kregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:19

Chocoball

瞧好吧!

Voor wie interesse heeft in een review over de Huawei P8 Max, deze is hier terug te lezen productreview: Huawei P8max 64GB Goud review door Chocoball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

herlin14 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:14:
[...]

Ik heb geen probleem met mijn Mac OSX 10.10.5
Uiteindelijk heb ik het update bestand rechtstreeks op de microsd gezet dmv een kaartlezer in de pc en de telefoon via de force update methode (volume up, doen en power) de Marsmallow update opnieuw laten doen. Nu ging het updaten gelijk 100% goed en kan ik via de verkenner in Windows ook weer bestanden toevoegen zoals thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herlin14
Tweakriez schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:28:
[...]

Uiteindelijk heb ik het update bestand rechtstreeks op de microsd gezet dmv een kaartlezer in de pc en de telefoon via de force update methode (volume up, doen en power) de Marsmallow update opnieuw laten doen. Nu ging het updaten gelijk 100% goed en kan ik via de verkenner in Windows ook weer bestanden toevoegen zoals thema's.
Mooi, er leiden vele wegen naar Rome.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Vandaag update melding gekregen op de P8. Eigenlijk beetje onverwacht omdat ik medio december 2015 alvast de Marshmallow Beta (B313) had gesideload en er dan van uit ben gegaan dat OTA's dan niet meer komen.

Echter, niets is minder waar :*) :
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1zxl4sw.png

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2we9ok5.png

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/14uw650.png

Update heeft 10 minuten in totaal geduurd, ff optimaliseren en weer aan de slag. Welke versie hebben de mensen die de OTA Marshmallow hebben? Vraag me af of dit nu door deze update recht getrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen, ik hoop dat iemand een antwoord op mijn vraag heeft. Ik heb nu een huawei p8, hiervoor had ik een iphone waar bij de ali expres app automatisch de ing app opende bij een betaling. Of in mail bij het aanklikken van een hyperlink ging er een browser of andere app open. Nu bij deze huawei werkt dit allemaal niet. Hyper links staan gewoon als tekst en kan ik niet op klikken. Docx documenten worden niet geopend ondanks een office en word app. Bij de ali app wordt ik naar de web versie van de ING gestuurd waardoor ik een tan code nodig heb. Waar kan ik apps aan elkaar koppelen? Of is dit iets wat niet zo werkt op een Android? Groet en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb sinds kort de P8 lite van mijn werk en word nu al helemaal gek van de led die erg fel brand bij het opladen.
Is dit uit te schakelen? Kan de tel niet neerleggen gezien hij in een lader staat.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Rubman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 06:50:
Ik heb sinds kort de P8 lite van mijn werk en word nu al helemaal gek van de led die erg fel brand bij het opladen.
Is dit uit te schakelen? Kan de tel niet neerleggen gezien hij in een lader staat.
Nee, dit kan je niet uitschakelen. Je kan wel eventueel iets van een stukje karton als 'hoedje' maken en dit over het toestel schuiven voor de nacht :*)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Steeffoon schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:01:
[...]

Nee, dit kan je niet uitschakelen. Je kan wel eventueel iets van een stukje karton als 'hoedje' maken en dit over het toestel schuiven voor de nacht :*)
Ergo rete-irritant dus |:(

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
of je legt hem op de kop }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Dat ging niet volgens Rubman; " Kan de tel niet neerleggen gezien hij in een lader staat."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Ik heb sinds kort dat de aansluiting 'uit' mijn telefoon springt. De jackplug blijft niet goed zitten, met de standaard oordopjes maar ook met andere. Iemand tips of ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forto
  • Laatst online: 02-09 22:05
Ik ben opzoek naar een betaalbare telefoon voor mijn schoonvader. Maar hij vind een goede camera heel belangrijk. Ik kwam bij de p8 lite uit.
Ik vraag me nu alleen af of de camera in de p8 lite helemaal gelijk is aan die in de normale p8? Ik weet dat ze allebei 13 Mp zijn maar zijn de sensors e.d. Ook gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hallo,

Ik zit te twijfelen om over te stappen van me LG L90 naar een huawei p8 lite, aangezien mijn LG L90 door de nieuwste android een beetje weinig intern geheugen overhoudt en trager geworden is. Hoe bevalt de P8? is hij snel en soepel in het laden van whatsapp naar facebook of door andere vensters te switchen?

Hoe is de batterijduur? want ik hou het met mijn LG L90 al geen hele dag vol, hoop toch dat deze telefoon een betere prestatie bied..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pplammers
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-03-2023
Tot op heden was ik zeer tevreden over mijn p8 lite.
Echter sinds een paar dagen werkt mijn wifi niet meer.
Als ik verbinding probeer te maken met diverse wifi netwerken krijg ik de melding:
Toegang tot het netwerk ontzegt.
Ook na een volledige reset is dit niet verholpen.

Als ik de helpdesk bel van Huawei zeggen ze dat het probleem bekend is en dat dit met de volgende update wordt verholpen.... echter deze is er nog niet voor de p8 lite.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

G_Dragon schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:59:
Hallo,

Ik zit te twijfelen om over te stappen van me LG L90 naar een huawei p8 lite, aangezien mijn LG L90 door de nieuwste android een beetje weinig intern geheugen overhoudt en trager geworden is. Hoe bevalt de P8? is hij snel en soepel in het laden van whatsapp naar facebook of door andere vensters te switchen?

Hoe is de batterijduur? want ik hou het met mijn LG L90 al geen hele dag vol, hoop toch dat deze telefoon een betere prestatie bied..
Ik heb zelf de normale p8 en ben hier erg tevreden over. Voor zover ik weet ik.het grote verschil met de lite versie de behuizing die van kunstof is ipv aliminium en het ontbreken van ois. Ik meen ook gelezen te hebben dat het scherm minder mooi is qua kleuren. Weet niet zeker hoe het met de processor zit maar als die hetzelfde is dan heb je er een prima snelheid mee. Ik heb nooit last van haperingen of een stroperig gevoel.
Kan je niet een goede deal krijgen voor de normale versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zordaz
G_Dragon schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:59:
Hallo,

Ik heb de P8Lite en ben er erg tevreden over. De gewone P8 vind ik te groot en te duur: ik beschouw een Smartphone inmiddels als commodity en wil er anno 2016 dus geen premium prijs meer voor betalen. Het scherm is naar mijn mening prima, ook al zijn er vast betere/nieuwere etc. te vinden in het hogere prijs segment.

Op de accu haal ik doorgaans circa 2 dagen (48 uur). Ik doe echter niet aan spelletjes of slurpers als Skype of Facebook meuk. Daarnaast staan zaken als GPS, Bluetooth en NFC bij mij standaard uit: wat je niet nodig hebt hoeft immers ook niet aan te staan.

Wel wacht ik nog steeds op de OTA upgrade naar Android 6. Sommigen hebben die blijkbaar al binnen, maar ik niet (zit nu nog op Android 5.0.1 / B183 firmware).

[ Voor 5% gewijzigd door zordaz op 08-03-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

zordaz schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:57:
[...]

Ik heb de P8Lite en ben er erg tevreden over. De gewone P8 vind ik te groot en te duur: ik beschouw een Smartphone inmiddels als commodity en wil er anno 2016 dus geen premium prijs meer voor betalen. Het scherm is naar mijn mening prima, ook al zijn er vast betere/nieuwere etc. te vinden in het hogere prijs segment.

Op de accu haal ik doorgaans circa 2 dagen (48 uur). Ik doe echter niet aan spelletjes of slurpers als Skype of Facebook meuk. Daarnaast staan zaken als GPS, Bluetooth en NFC bij mij standaard uit: wat je niet nodig hebt hoeft immers ook niet aan te staan.

Wel wacht ik nog steeds op de OTA upgrade naar Android 6. Sommigen hebben die blijkbaar al binnen, maar ik niet (zit nu nog op Android 5.0.1 / B183 firmware).
Bedankt voor de reacties op mijn vragen , ik moet zeggen dat ik via een maat voor een spotprijs van 130 euro een Samsung Galaxy s5 heb kunnen overnemen en die kans heb ik me niet laten gaan haha

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
vuurtjih schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:32:
Ik heb sinds kort dat de aansluiting 'uit' mijn telefoon springt. De jackplug blijft niet goed zitten, met de standaard oordopjes maar ook met andere. Iemand tips of ideeën?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guppiee
  • Laatst online: 12-05 11:50
Ik kreeg een update fail. Ik had de update via de website gedownload. Daarna ging hij opnieuw opstarten en nu staat er dat hij gewoon geupdate is? Moet ik er op vertrouwen dat dit goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SASQUATXH
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-01 15:36
Ik heb nog 2 vragen over de P8Lite:

- Het valt mij op dat ik van bijna geen een app notificaties of push meldingen krijg. Dit werkte vroeger wel goed bij andere Android telefoons. Is dit een bekend probleem?

- Is er software beschikbaar voor een Mac of een andere manier om mijn telefoon "veilig" aan te sluiten en bestanden te beheren? Ik had hem laatst een keer aangesloten en had de optie geselecteerd om bestanden te delen met mijn computer. Toen ik hem loskoppelde, waren de apps die op de SD kaart waren geïnstalleerd verdwenen (bij reinstall via Play Store was de data wel weer gewoon beschikbaar in die apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
SASQUATXH schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:48:
- Het valt mij op dat ik van bijna geen een app notificaties of push meldingen krijg. Dit werkte vroeger wel goed bij andere Android telefoons. Is dit een bekend probleem?
Je hebt een instelling "Beschermde Apps", hier moet je apps aanzetten zodat deze beschermt is. Anders wordt deze door energiebesparende maatregelen gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brecht_vb
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:23
Zou er een price drop op de P8 komen als de P9 wordt gelaunched/verkrijgbaar is? Of proberen ze de de P8 dan uit de handel te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

brecht_vb schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:49:
Zou er een price drop op de P8 komen als de P9 wordt gelaunched/verkrijgbaar is? Of proberen ze de de P8 dan uit de handel te nemen?
Ik weet niet meer precies hoe het met de P7 ging, toen de P8 kwam, maar weet wel dat veel providers voor een leuk bedrag het toestel konden aanbieden. Inmiddels is het toestel wel uit de handel natuurlijk.... maar denk dat de P8 nog wel even in de handel blijft na de P9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaringen met de P8 lite? hij kost nu 115 euro ongeveer en vroeg me af of het wat is als tijdelijk toestel.

Foto's moeten aardig zijn voor op facebook etc, met name de voorcamera.

En andere vraag: het goud bij de witte, is dat echt goud of lijkt dat maar zo op fotos?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Laatst online: 11-09 14:26
Guppiee schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:03:
Ik kreeg een update fail. Ik had de update via de website gedownload. Daarna ging hij opnieuw opstarten en nu staat er dat hij gewoon geupdate is? Moet ik er op vertrouwen dat dit goed is?
Dit had ik ook en hier dtaait hij al 2 weken stabiel.
Mijn 1e android phone, hoe kan ik de device name wijzigen?
Ik kan alleen de bluetooth naam veranderen.

Grt

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:09:
het goud bij de witte, is dat echt goud of lijkt dat maar zo op fotos?
Als hij kapot is dan lever je hem in bij de juwelier en je krijgt je geld terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas.Z
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11-2022
Het goud bij mijn p8 lijkt eerder op witgoud. Ik zou het zelf zilver noemen, met een klein vleugje gelige shine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 13:22
Ik heb dit toestel nu 2 dagen en meteen marshmallow beta (B317) erop gezet.

Nu heb ik het probleem dat ik geen andere launcher meer kan instellen.
Alleen EMUI is bruikbaar.

Als ik Nova Launcher installeer dan werkt hij wel gewoon maar als ik op de home button klik ben ik weer terug in EMUI.
Bij instellingen schermstijl kan ik maar uit twee kiezen, beide van Huawei.

Hebben meer mensen dit probleem of doe ik iets fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pevas
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11-2022
Ga naar 'Instellingen' → 'Apps beheren' → druk dan op 'Standaard app-instellingen' → druk op 'Lanceren/beginnen' of launcher → kies hier nova launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 13:22
pevas schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:02:
Ga naar 'Instellingen' → 'Apps beheren' → druk dan op 'Standaard app-instellingen' → druk op 'Lanceren/beginnen' of launcher → kies hier nova launcher.
Dat is dus het vreemde, die optie had ik dus niet ?????

Maar ik ben inmiddels weer terug naar Lollipop.
Ik wacht wel tot hij uit beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 16:38
Heb sinds een week de P8 in gebruik en loop nu tegen een gek probleempje op.

Ik haal mail op via de exchange client bij mijn Zimbra server. Dit gaat goed, zodra er mail binnenkomt in mijn mailbox dan krijg ik een melding op mijn telefoon dat er een nieuw bericht is, ook als de screenlock aanstaat en het scherm volleig uit staat.

Echter als ik hem na een tijd (bijv. 's nachts) niet gebruikt heb dan heb ik geen mail meer binnen gehad en moet ik met de hand een refresh van mijn inbox doen en komt alles gewoon binnen. Daarna krijg ik ook weer met een zwart lock scherm mijn mail nog steeds binnen.

Krijg het idee dat dit met een soort deep sleep modus te maken heeft waardoor de telefoon geen netwerk data meer accepteerd. Kan alleen niet vinden, heb bij alle power opties gekeken.

N.b. het heeft dus niets met notificaties te maken hij krijgt de mail gewoon niet binnen, er is dus niets te notificeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Laatst online: 07-08 16:25
Heb je hier al naar gekeken? ;)
LordSinclair schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:36:
[...]

Je hebt een instelling "Beschermde Apps", hier moet je apps aanzetten zodat deze beschermt is. Anders wordt deze door energiebesparende maatregelen gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoMoreMusic
  • Laatst online: 06-09 16:38
lazaroj32 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:59:
Heb je hier al naar gekeken? ;)

[...]
Jazeker, probleem is dat daar geen email optie bijstaat, tenminste ik kan hem niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Heeft iemand van jullie ervaring om de emoticons die je standaard bij whatsapp hebt op de Huawei P8 Lite ook op het toetsenbord te krijgen?

Als je nu bijvoorbeeld een e-mail of bericht op facebook plaatst krijg je onderstaande emoticons in plaats van degene die bij whatsapp standaard zijn. Ik geloof dat die bij whatsapp de iOS icons zijn?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/15894216/IMG-20160323-WA0000.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Netsrek op 23-03-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:44
heeft iemand enig idee waarom de p8 Max bijna niet te krijgen is? alleen belsimpel heeft hem en die is zo onoverzichtelijk als de pest..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Vandaag zag ik op XDA een bericht circuleren dat er alweer een nieuwe update aan het verspreiden is B321, deze schijnt net als b317 officieel nog beta te zijn.

http://www.android-hilfe....4-0-beta-b321-ota.761156/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Voor de mensen met B200 is het de volledige Android 6 update en voor de mensen met B317 is het een kleine update met de nieuwste beveiligingspatch zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
B317 is toch geen Beta?
Ik heb hem gewoon van de officiële NL page gedownload;

http://consumer.huawei.co...ownloads/huawei-p8-nl.htm
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste