Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RikB1
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09-12-2019
Beste Tweakers,

Ik ben Rik Boelis en ik heb gta 5 voorbesteld voor op me PC. Maar ik zit met een paar -punten. Ik heb €40,- betaald aan een website voor gta, maar die website staat niet meer tussen de lijst bij GTA 5 pc. en heb sinds de game release 14-04-15 niks gekregen ookal is het nu 15-04-15. Ik vraag me dus af wat er nu aan de hand is. Want me vrienden kunnen het al spelen voor €60,- van Steam, maar dan krijg je een paar miljoen coins gratis. En ik ga gwn de goedkoopste aanbod kiezen. Ik zit dus met de vraag. Kunnen jullie misschien kijken wat er aan de hand is. Want ik weet geen oplossing meer.

Alvast bedankt

• SandorV
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 26-12-2017
Welke website?

• Hakulaku
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07-09 13:06
Het zal wel gaan om All4Games, aangezien die dezelfde prijs vroeg.

Meer info: Faillissement All4Games.nl

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

RikB1 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:21:
Beste Tweakers,

Ik ben Rik Boelis en ik heb gta 5 voorbesteld voor op me PC. Maar ik zit met een paar -punten. Ik heb €40,- betaald aan een website voor gta, maar die website staat niet meer tussen de lijst bij GTA 5 pc. en heb sinds de game release 14-04-15 niks gekregen ookal is het nu 15-04-15. Ik vraag me dus af wat er nu aan de hand is. Want me vrienden kunnen het al spelen voor €60,- van Steam, maar dan krijg je een paar miljoen coins gratis. En ik ga gwn de goedkoopste aanbod kiezen. Ik zit dus met de vraag. Kunnen jullie misschien kijken wat er aan de hand is. Want ik weet geen oplossing meer.

Alvast bedankt
paar vraagjes om het voor ons makkelijker te maken:
Welke website heb je het gekocht?
Was het een Key of fysieke box die thuisgestuurd werd?
Hoe wordt de key vergeven bij key site? (e-mail via website zelf in account etc.)
Hoe wordt het verstuurd bij fysieke kopie? track & trace mogelijk?
Hoe heb je betaald? iDEAL, Paypal, Creditcard? (mocht het wel mis zijn)

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• RikB1
IK hb het spel van All4games, maar ik kan niet verder komen op de website dan een heleboel tekst. Ik heb wel de mailtjes weten te kunnen vinden, maar verder kom ik niet. Ik heb met IDeal betaald

[Voor 7% gewijzigd door RikB1 op 15-04-2015 14:36]

• gasemans
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 20:22
lees even het topic wat hierboven al geplaatst is.

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:39
Zie een paar posts eerder : die toko is failliet. Verwacht maar niet dattie geleverd wordt, en melden bij de cruator als schuldeiser.

• RikB1
Dus.... Als ik het zo hoor/zie/ruik. dan is die All4Games gebeuren failliet en kan ik geen geld terug krijgen. Kortom. Ik ben €40,- armer voor helemaal niks

• SmashingJummy
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18:49
RikB1 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:47:
Dus.... Als ik het zo hoor/zie/ruik. dan is die All4Games gebeuren failliet en kan ik geen geld terug krijgen. Kortom. Ik ben €40,- armer voor helemaal niks
Kortom: Ja

Nexus 5 | PS3&PS4 | i5-4460 - HD7950 Boost - Gigabyte G1.Sniper B5 - Samsung 850 EVO 500GB - Speedtestje :D

• Hakulaku
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07-09 13:06
RikB1 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:47:
Het spel zal je inderdaad niet geleverd krijgen. Melden bij de curator kan je nog eventueel een x% opleveren maar ga d'r vanuit dat het niet veel zal zijn. Als ik jou was zou ik je ook even verdiepen in het topic dat ik heb gelinkt in m'n vorige reactie.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 15:58
Bijzonder jammer dat je met IDEAL hebt betaald,

Met paypal of Creditcard had je nog een poot om op te staan.

Nu heb je niets om op te staan omdat IDEAL niet verzekerd is.

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Lijkt me verstandiger om dit in het daarvoor bestemde topic te doen :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True