Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp gevraagd over ROMS

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• mirno
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 28-09 16:08

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Hallo,

Nadat ik vanmiddag mijn mobiel niet meer aan de praat kreeg, en dit weer gefixed te hebben, wil ik wat meer hiermee experimenteren.

Ik heb nu de nieuwste Cyanogenmod 12 op mijn S3 gezet. Werkt erg goed. Echter wil ik nu ook iets als Windows Phone of IOS erop zetten (ik weet dat de echte IOS niet kan, maar de uiterlijke versie dus ;) )
Echter ben ik al een tijdje aan het zoeken maar kan niet echt goede roms vinden.

Van windows phone vond ik dit: http://www.technobuzzing....om-on-samsung-galaxy-ace/
Maar dat is alleen weer voor de Galaxy Ace, kan iemand mij vertellen waarom deze ROMS alleen specifiek op telefoons werken, ik dacht dat android bijvoorbeeld gewoon android was. En dat het met zo'n ROM hetzelfde verhaal was, maar dit blijkt dus niet zo?

Ook Roms met een IOS uiterlijk kan ik niet vinden (de downloads dan) ik loop bij elke site weer tegen een dood einde of survey aan. Wat doe ik verkeerd?

Mocht iemand iets weten, hoor ik het graag :)

Mvg.

Mirno

我的名字是Mirno

• Pistolebob
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 29-09 13:36
Daar hoef je geen andere ROM voor te zoeken.
In Cyanogenmod 12 zit een Theme chooser waarmee je een thema kan installeren die lijkt op iOS of Windows Phone.

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Bedankt Pistolenbob,

Ja hier was ik mij al van bewust ja. Echter heb ik hier met CM11 een aantal thema's van gedownload. Echter worden de pictrogrammen en dat sleepbalke vervangen qua uiterlijk en transpirantie etc. Ik probeer eigenlijk een replica te zoeken die er nagenoeg identiek op lijkt, dat zit toch niet in CM12?

Maar windows phone zou toch wel mogelijk moeten zijn op een Samsung toestel? Aangezien deze op dezelfde hardware functioneren?

我的名字是Mirno

• Pistolebob
mirno schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:03:
Bedankt Pistolenbob,

Ja hier was ik mij al van bewust ja. Echter heb ik hier met CM11 een aantal thema's van gedownload. Echter worden de pictrogrammen en dat sleepbalke vervangen qua uiterlijk en transpirantie etc. Ik probeer eigenlijk een replica te zoeken die er nagenoeg identiek op lijkt, dat zit toch niet in CM12?

Maar windows phone zou toch wel mogelijk moeten zijn op een Samsung toestel? Aangezien deze op dezelfde hardware functioneren?
Vaak zijn er aanpassingen aan een ROM nodig om die op een ander toestel te laten werken.
Windows Phone is niet open source dus dat wordt lastig :P

Je kan ook Launcher 8 proberen:
Google Play: Launcher 8 free

[Voor 10% gewijzigd door Pistolebob op 14-04-2015 19:09]

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Pistolebob schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:07:
[...]

Vaak zijn er aanpassingen aan een ROM nodig om die op een ander toestel te laten werken.
Windows Phone is niet open source dus dat wordt lastig :P

Je kan ook Launcher 8 proberen:
Google Play: Launcher 8 free
Bedankt! :)
Maar dit is geen Rom toch? Maar een thema? En dan specifiek voor Cyanogenmod, dat zie ik er niet bij staan...

我的名字是Mirno

• Pistolebob
mirno schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:21:
[...]

Bedankt! :)
Maar dit is geen Rom toch? Maar een thema? En dan specifiek voor Cyanogenmod, dat zie ik er niet bij staan...
Dit is een launcher die je kan kiezen in plaats van de standaard Cyanogenmod/Android launcher.
Niet specifiek voor Cyanogenmod, maar voor alle Android ROMs.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Dit kan gewoon in Galaxy S3 Cyanogen mod.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True