Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Galaxy S3 Cyanogen mod

Pagina: 1
Acties:

• mirno
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-07 15:45

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Hallo,

Ik ben momenteel in het bezit van een OnePlus one, vervanger van mijn galaxy S3.
Nu probeer ik als test de nieuwe cyanogenmod 12 op mijn S3 te zetten. Echter is van de S3 alleen de versie 11 beschikbaar. Dus testte ik die maar. Echter zit in nu vast in dat Clockwork recovery. Heb die stappen onder nomen die ik op internet zag. Dus ook alles gewist -.-.

Ik ging proberen die Cyanogenmod te installeren, echter kreeg ik status 7 error. Dit blijkt te komen door dat mijn ClockworkMod te oud is (versie 6.0.1.2).

Weet iemand toevallig een ROM (wellicht van android zelf) die werkt op deze oudere versie van Clockworks? Ik kan niet meer bestanden op mijn telefoon zetten, omdat die niet meer aangaat. Dit kan echter wel via een externe SD kaart (hoop ik).

Was er wat onvoorzichtig mee, maar hij werd toch niet meer gebruikt, en zit letterlijk met planband nog aan elkaar. Maar wou hem een kleine opknapbeurt geven en aan mijn tante schenken (nieuw achterkantje, nieuw scherm en nieuwe software)

Als iemand mij kan helpen hiermee hoor ik het graag.

Mvg.
Mirno

我的名字是Mirno

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Problem solved.
Via de clockworksmod ROM, heb ik dit gedaan. Dit was de enigste van de 4 ROMS die ik wel kon installeren. Hierop stond Android 4.1. In deze ROM zat al gelijk de mogelijkheid om Clockworks up te daten. Dit heb ik gedaan, hierna weer op dezelfde methode Cynogenmod 12 geïnstalleerd, geen error meer, draait perfect!

Ik heb wellicht nog één vraag. Is er iemand bekent met Dual-boot? Ik wil er ook IOS-cover naast proberen te zetten (of een IOS-android cover, net wat mogelijk is)

我的名字是Mirno

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Probeer het eens in het mobieltjes subforum. :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je ooit iOS op een Android-apparaat gezien? :P Dat gaat dus niet werken.

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Jaa. Wist ik eigenlijk ook wel. Die werken zoiezo ook op andere hardware. Het is meer de android versie op de achtergrond, met de hele IOS layout overgenomen. Hiervan had ik een aantal gezien. Was uiteraard geen echte IOS.

Lustucru, ja zal ik eens proberen. Hopelijk dat iemand mij in de praktijk goed kan meehelpen met dual-boot. Ik dacht vandaag ook "effies" cyanogenmod te installeren, blijkt weer dat ik allerlij vreemde problemen heb, heb alles uiteindelijk zelf opgelost met trial en error. Wel weer een hoop van geleerd.

我的名字是Mirno

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat betreft dual boot, het is natuurlijk wel de bedoeling om eerst zelf even op zoek te gaan. Hier is namelijk wel wat over te vinden. Als je er niet uit komt kun je natuurlijk vragen stellen.

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:47:
Wat betreft dual boot, het is natuurlijk wel de bedoeling om eerst zelf even op zoek te gaan. Hier is namelijk wel wat over te vinden. Als je er niet uit komt kun je natuurlijk vragen stellen.
Ja, zal ik doen. Maar wat praktijk tips zijn altijd wel handig, je loopt altijd tegen kleine problemen aan voor de eerste keer.
Had al wat gevonden inderdaad. Was niet 100% duidelijk, maar kom er vast wel uit op den duur.

Echter ga ik eerst naar maar eens op zoek of meerdere roms wel nuttig zijn, en of ik replica's van IOS in windows Phone kan vinden.
Ik dacht dat Windows Phone zelfs in zijn geheel geïnstalleerd kon worden, doordat dit met de zelfde hardware kan functioneren. Alleen loop nog regelmatig vast op google als ik naar een download zoek.

Heb echter wel al de tip gekregen dat Cyanogen al thema's heeft die hier op lijken. Maar ik zou het liefst een replica willen. Mocht dat er echt zijn, ga ik pas voor dual-boot. Anders laat ik lekker alleen CyanogenMod 12 erop ;)

我的名字是Mirno

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True