Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Qlusivenl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 22:18
Ik heb het nog niet kunnen vinden op GoT, maar heeft iemand ervaring met CM12 (android 5.0) op de Galaxy S5? Ik heb zat guides gevonden om het te flashen, dat is het probleem niet. Echter kan ik neit duidelijkheid vinden over de nadelen / bugs die er nog in zitten...

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hier al eens gelezen? [Samsung Galaxy S5] Ervaringen en Discussie

staat er niks op het forum van cyanogenmod forum?

39

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:54
Het grootste nadeel, voor een hoop mensen, is dat Samsung de camera drivers nooit vrijgeeft en je op CM12/daarop gebaseerde Roms, het moet doen met een sowieso mindere/langzamere camera experience.

Nickname does not reflect reality

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 22:32
Weet niet of het voor de S5 ook al uit is, maar ik draai nu CM12.1 (android 5.1) op m'n Note 3, werkt echt lekker soepel, nergens problemen mee.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Wat Brad Pitt ook al aangeeft, het is de camera waar je de grootste verschillen (in het negatieve in dit geval) aan merkt.

Wat batterij, geheugengebruik, added features betreft is CM12 / CM12.1 een groot verschil met Touchwiz van Samsung zelf. Ikzelf ben een grote fan van custom roms omdat je niet veroordeeld bent tot alle meuk van Samsung maar voor zover het de camerafuncties aangaat blijft Touchwiz beter.

Houdt er ook rekening mee dat ALS je CM of andere custom roms op je S5 gaat flashen, je garantie vervalt . Rooten wordt nog geaccepteerd door Samsung , custom software is een absolute no-go als je in de problemen komt.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"