Posten als je een GOED argument tegen bush hebt.

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ha luitjes,

Ik hoor in heel nederland dat Bush een gekke arogante t*ring lijer is.
Maar als ik dan aan de personen ga vragen waarom hij dat is dan weten zij het niet meer.

En personen die het volgende argument gebruiken : "Hij is gewoon door geld aan de macht gekomen" , die zijn denk ik een beetje wereld-vreemd, want dat heeft Gore heeft ook heel wat mensen omgekocht en ja zo werkt de wereld nou eenmaal.

Ik geef toe dat dat de millieu-ideeën niet echt je van het zijn maare kom op zeg zonder een goede economie kun je je land niet onderhouden, enne de meeste van die zogenaamde millieu-activisten zijn zo hypocriet als het maar wezen kan want de kachel gaat daar echt niet lager of ze komen niet op de fiets naar het werk hoor want daar zijn ze te lui voor.

En wat is het probeleem met dat raket-schild het is alleen verdediging, geen probleem volgens mij.
Weet je wat het is met die mensen die daar tegen zijn, zij voelen zich (net als apen) in het nou gedreven en dan gaan ze rare dinegen doen.
Kijk maar in Zweden daar lopen allemaal van die gekken rond, nou eikels zijn het allemaal.

Ik zou graag eens een paar echte foute dingen over Bush willen horen.

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Als de Amerikanen hem als president willen dan is dat hun zaak, het probleem is alleen dat hij daarmee ook de machtigste man op aarde is.
Van een wereldleider verwacht je een aantal eigenschappen die Bush absoluut niet heeft.
Een goede wereldleider is ook een wereldburger, heeft verstand van veel culturen en begrijpt hoe men in andere culturen tegen bepaalde zaken aankijkt.
Bush is dit overduidelijk niet. Hij heeft al de grootste moeite met Europa, laat staan de rest van de wereld. Het gevolg is dat hij zich defensief gaat opstellen tegen de boze buitenwereld (lees 'de rest van de wereld') en zich laat regeren door angst. Hierdoor verwerpt hij eigenhandig het Kyoto-accoord
en heeft hij snode plannen om de VS middels een ruimteschild te behoeden voor het kwaad van buiten. Zijn aartsconservatieve afkomst werkt hierbij als een katalysator.
De democraten waren er eindelijk in geslaagd een dialoog met voormalige aartsvijanden als China en Noord-Korea op gang te brengen. Bush heeft dit in no-time ongedaan weten te maken, met als gevolg dat een nieuwe koude oorlog dreigt.
Ook weet hij zich compleet geen raad met Europa. Europa was eerst niets anders dan de trouwe volgeling van het machtige Amerika. Maar nu het eindelijk symptonen van volwassenheid begint te vertonen door zelfstandig een menig over een aantal zaken naar voren te brengen ziet Bush als enige uitweg elke vorm van structureel overleg om zeep te helpen met als uitkomsten twee kampen who agree to disagree.

Dit zijn mijn voornaamste argumenten tegen Bush, en dan heb ik nog met geen woord gerept over de manier waarop hij president is geworden. Naast het islamitisch fundamentalisme zie ik Bush dan ook als de grootsdte bedreiging voor de wereldvrede.
Ik geef toe dat dat de millieu-ideeën niet echt je van het zijn maare kom op zeg zonder een goede economie kun je je land niet onderhouden, enne de meeste van die zogenaamde millieu-activisten zijn zo hypocriet als het maar wezen kan want de kachel gaat daar echt niet lager of ze komen niet op de fiets naar het werk hoor want daar zijn ze te lui voor.
Als je van anderen GOEDE argumenten vraagt lijkt het me vanzelfsprekend dat je zelf het niveau van je argumentatie ook wat omhoog haalt.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 16 juni 2001 15:25 schreef KingOfRnR het volgende:
En personen die het volgende argument gebruiken : "Hij is gewoon door geld aan de macht gekomen" , die zijn denk ik een beetje wereld-vreemd, want dat heeft Gore heeft ook heel wat mensen omgekocht en ja zo werkt de wereld nou eenmaal.
Bijna goed hij is een slechte politicus hij laat zich betalen door de olie en wapen industrie ok, maar dan ook nog beloftes na komen....dan ben je wel een slechte politicus >:)

Allemaal heel leuk en aardig maar een gemiddelde amerikaanse auto verbruikt misschien wel zoveel als twee auto's. Komt nog eens bij dat half de VS ook nog ge aircondited is. Als de olie maatschappijen eens op lange termijn zouden gaan denken dan zouden ze energie besparing toejuichen. Immers dan gaat hun handel, olie en gas, langer mee. Maar nee de gemiddelde amerikaan en dus ook Bush wil een gallon benzine bij een pakje boter krijgen dus gaan ze nog meer olie verbruiken.

En wat is het probeleem met dat raket-schild het is alleen verdediging, geen probleem volgens mij.
Het is een verdediging ja om te zorgen dat de VS een raketaanval overleeft om vervolgens terug te slaan. Bovendien is er een verdrag tegen raketschilden. Maar nu de Sovjetunie niet meer bestaat wil Bush er van af.
Weet je wat het is met die mensen die daar tegen zijn, zij voelen zich (net als apen) in het nou gedreven en dan gaan ze rare dinegen doen.
Het zijn eigenlijk de Amerikanen die zich in het nou voelen gedreven. Zij denken dat ze door alles en iedereen gehaat worden. Meestal is dat ook nog hun eigen schuld (gedeeltelijk)
Kijk maar in Zweden daar lopen allemaal van die gekken rond, nou eikels zijn het allemaal.
Dat zijn voornamelijk trieste mensen die tegen globalisering zijn |:(. Wat willen ze dan allemaal kleine staatjes zoals in de Middeleeuwen en constant oorlog :?

Ik zou graag eens een paar echte foute dingen over Bush willen horen.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:57
Hmjaa, discussier fijn verder met bush praten in die andere topic.
[topic=161278]

Dit topic is gesloten.