Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:40
Seaofregrets schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:29:
[...]

Nee, alleen je adresgegevens vul je in. Je ID bewijs en bankrekeningnummer ontbreken en deze vragen ze dan nog even op om het contract compleet te maken.

In mijn geval betaalde ik per creditcard, vanwege de 180 dagen verzekering :) misschien dat dat ermee te maken heeft.
oke dankjewel. want als ik hem bestel moet ik wel rb of id nr invullen

-edit-

ik ga hem vandaag ook bestellen.
als ik hem bij vodafone bestel, zitten er dan nog steeds apps van vodafone op ?
of is dat tegenwoordig niet meer zo?

en klopt het dat er ook 2 batterijen bijzitten?
dat zie ik wel altijd in de unboxing videos

[ Voor 22% gewijzigd door Aggressor op 13-05-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Eén batterij zit er bij.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag weer ontopic. Dit topic is niet bedoeld voor bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:19

Steeffoon

Smartphone-nerd

Aggressor schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:41:
[...]

oke dankjewel. want als ik hem bestel moet ik wel rb of id nr invullen

-edit-

ik ga hem vandaag ook bestellen.
als ik hem bij vodafone bestel, zitten er dan nog steeds apps van vodafone op ?
of is dat tegenwoordig niet meer zo?

en klopt het dat er ook 2 batterijen bijzitten?
dat zie ik wel altijd in de unboxing videos
Nee, zit 1 batterij bij. De Vodafone-versie wordt zover ik weet 9 van de tien keer wel met 'meuk' geleverd.

--

Weten jullie trouwens het typenummer van de batterij? Ben al beetje aan het kijken voor een tweede accu alvast. Hoop ook dat er trouwens een cradle/dock in de verkoop gaat voor de G4 om de tweede accu op te laden.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Heb de G4 inmiddels ook via de 'Ben-constructie' besteld. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik bij een telefoon denk: die heeft alles wat ik wil.

Prachtig scherm, goede camera, geheugenkaartslot, verwisselbare batterij, en uiteraard Android. Vandaar dat dit de eerste keer is dat ik een telefoon pre-order. Nu hopen dat 'ie een beetje op tijd wordt geleverd.

Er verschijnen steeds meer vergelijkingen met de S6 (camera) op Youtube. Vooral deze zijn interessant:
YouTube: LG G4 vs Galaxy S6: Versatility vs Virtuosity
YouTube: LG G4 vs. Galaxy S6 Camera Comparison!
YouTube: LG G4 vs Samsung Galaxy S6 Camera Test Comparison | SuperSaf TV

Ik kan in ieder geval niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
DrsBos schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:06:
Heb de G4 inmiddels ook via de 'Ben-constructie' besteld. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik bij een telefoon denk: die heeft alles wat ik wil.

Prachtig scherm, goede camera, geheugenkaartslot, verwisselbare batterij, en uiteraard Android. Vandaar dat dit de eerste keer is dat ik een telefoon pre-order. Nu hopen dat 'ie een beetje op tijd wordt geleverd.

Er verschijnen steeds meer vergelijkingen met de S6 (camera) op Youtube. Vooral deze zijn interessant:
YouTube: LG G4 vs Galaxy S6: Versatility vs Virtuosity
YouTube: LG G4 vs. Galaxy S6 Camera Comparison!
YouTube: LG G4 vs Samsung Galaxy S6 Camera Test Comparison | SuperSaf TV

Ik kan in ieder geval niet wachten!
Als ik af moet gaan op de bovenste review en op vele andere reviews dan twijfel ik toch of ik niet voor de s6 moet gaan.... Als dat hem wordt dan wel de Edge... Zijn er hier meer die de g4 wat tegen vinden vallen en ook meer neigen naar de s6?

[ Voor 4% gewijzigd door MetalManic op 15-05-2015 22:10 . Reden: vollediger ]

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

MetalManic schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:28:
Zijn er hier meer die de g4 wat tegen vinden vallen en ook meer neigen naar de s6?
Degenen die de camera goed weten te bedienen, halen er echt mooie plaatjes uit. Het typische voordeel van LG - de lagere prijs - is echter helaas afwezig bij de G4. Ik denk dat de S6 allround iets beter is, maar ik hecht meer aan camera dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Wekkel schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:07:
[...]

Degenen die de camera goed weten te bedienen, halen er echt mooie plaatjes uit. Het typische voordeel van LG - de lagere prijs - is echter helaas afwezig bij de G4. Ik denk dat de S6 allround iets beter is, maar ik hecht meer aan camera dan de rest.
Ook op camera gebied komt ie niet echt als bovenliggende partij naar voren. Daarbij is het geluid in video's bagger in vergelijking met de s6. Ik ben er denk ik wel uit. Jammer want de g4 leek me echt top...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:35:
Ook op camera gebied komt ie niet echt als bovenliggende partij naar voren.
De camera is zeer zeker bovengemiddeld en voor de meeste mensen absoluut goed genoeg. De S6 is klein, heeft geen SD en een vaste accu. De S6 wordt het hier dus sowieso niet, de G4 misschien nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:37:
[...]

De camera is zeer zeker bovengemiddeld en voor de meeste mensen absoluut goed genoeg. De S6 is klein, heeft geen SD en een vaste accu. De S6 wordt het hier dus sowieso niet, de G4 misschien nog wel :)
Dat is de s6 ook... Ik zit alleen wel met het verschil in grootte... Wat een problemen kan een mens hebben ;-). Vroeger was alles simpeler... Gewoon de Magic met iedere dag een andere Rom :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:47:
Dat is de s6 ook... Ik zit alleen wel met het verschil in grootte...
Bizar is het hoe je wat dat betreft gewend raakt aan bepaalde dingen. Stapje terug is vaak lastig ja. Al is niet elke telefoon met een 5.5 inch scherm fijn. Een apparaat als de iPhone 6 Plus gaat nergens over, da's gewoon té.
Gewoon de Magic met iedere dag een andere Rom :-)
Heb die nog steeds liggen. Zal hem eens naast de G3 leggen zo, zal wel een "klein" verschil zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik zit ook te twijfelen. Camera maakt mij tussen die twee niet uit. Meer de batterij. Als de G4 langer mee gaat dan word het zeker de G4. Ook het snel laden heeft de G4. En ik wil een groot scherm. Dat heeft de G4 weer. Ik wacht nog op de reviews van tweakers en all About Phones af. Dan moet ik kiezen. Zelf na de s5 heb ik gezegt nooit voor mij meer een Samsung. Maar nu is de twijfel er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Hier een keuze moment tussen S6 en G4
https://youtu.be/g91lQ5fr8ow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nice hoor ;) leuk filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wilke77 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:19:
En ik wil een groot scherm. Dat heeft de G4 weer.
Formaten zijn de afgelopen jaren iéts veranderd :P Links de HTC Magic waar het Android avontuur mee is begonnen. Vond dat helemaal geweldig. Kan mij nu echter niet meer indenken daarmee gewerkt te hebben :X

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/magicg301s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/magicg302s.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/xda/magicg303s.jpg

Nadeel daarvan is dat "terug" gaan naar kleiner lastig is. Al is 5.1 inch op zich natuurlijk ook groot zat. Maar ja :)

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 16-05-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Haha mooi man! In die tijd was de magic echt geweldig. Qua werkgeheugen wel wat gehandicapt, vooral als roms op de Hero gebaseerd draaide maar het was een echt flashfestijn met rombakkers die regelmatig romvarianten bakten. Ok on topic . Ik kan vanaf vandaag een nieuwe foon kiezen. Gisteren even gespeeld met een s6 maar ik werd er echt niet warm van... Dan blijf ik net zo lief hangen op m'n htc m7. Volgende week maar proberen om een g4 in handen te krijgen om zelf te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:13:
Ok on topic . Ik kan vanaf vandaag een nieuwe foon kiezen. Gisteren even gespeeld met een s6 maar ik werd er echt niet warm van... Dan blijf ik net zo lief hangen op m'n htc m7. Volgende week maar proberen om een g4 in handen te krijgen om zelf te proberen.
Dit had ik laatst in de MM ook met de S6 (en Edge). Zou de G3 voor beiden niet willen ruilen, ook niet gratis of zo. Hoop dat de lederen versie in NL gauw ergens te zien is. En dan het liefst in een hoop kleuren. Denk echter dat dat een beetje optimistisch is. Waarschijnlijk zal er wel alleen de bruine versie zijn.

Heb nu een aantal dagen even geen case om de G3 en dan valt het geniale formaat pas eigenlijk echt op. Echter een G4 met plastic achterkant gaat hem niet worden dus bring it on met de met mooie gekleurde lederen versies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Brad Pitt schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:17:
[...]

Dit had ik laatst in de MM ook met de S6 (en Edge). Zou de G3 voor beiden niet willen ruilen, ook niet gratis of zo. Hoop dat de lederen versie in NL gauw ergens te zien is. En dan het liefst in een hoop kleuren. Denk echter dat dat een beetje optimistisch is. Waarschijnlijk zal er wel alleen de bruine versie zijn.

Heb nu een aantal dagen even geen case om de G3 en dan valt het geniale formaat pas eigenlijk echt op. Echter een G4 met plastic achterkant gaat hem niet worden dus bring it on met de met mooie gekleurde lederen versies!
Ga er maar vanuit dat in Nederland in eerste instantie alleen de zwarte en bruine lederen versie te koop zullen zijn. Ik vermoed allebei wel tastbaar in de winkels. De overige kleurtjes volgen denk ik in een wat lader stadium. Zelf heb ik de zwarte besteld, echter de bordeaux rode ziet er ook heel netjes uit. Dat vind ik persoonlijk op basis van de plaatjes echt de mooiste.

Misschien na een aantal maanden voor een schappelijk bedragje nog eens na te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:15
Die bordeaurode (of moet ik zeggen aubergine?) is inderdaad de mooiste.
Maar wat ik ergens gelezen had (weet ff niet meer waar) is dat de losse covers gecanceld zijn?
En ik zet nog steeds mijn vraagtekens bij de duurzaamheid aangezien het leder heel erg dun moet zijn om zo'n strak aansluitende backcover te maken, zeker gezien de beschadigingen in de (pre)review filmpjes.
En de prijs moet rap naar beneden, want S6-prijsniveau gaat hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Als het toch de g4 wordt dan gewoon met een plastic achterkant. Er komt sowieso een hoesje omheen. Of een circlecase of één om draadloos te laden. Zonde
van het extra geld voor een lederen versie.

Over de quickcharge mogelijkheid, zal dat even goed werken met een thirdparty lader? Of komt er toch een versie van lg?

[ Voor 23% gewijzigd door MetalManic op 17-05-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Als het toch de g4 wordt dan gewoon met een plastic achterkant. Er komt sowieso een hoesje omheen. Of een circlecase of één om draadloos te laden. Zonde
van het extra geld voor een lederen versie.
same here :)

alleen kan ik bij vodafone verlengen en die leveren (voorlopig) alleen de lederen versie, klantenservice weet verder ook van niks. ga misschien toch maar via coolblue verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ik ook abo van Vodafone. Moet wel binnen nu en twee weken besluiten vanwege de 64 gieg

[ Voor 2% gewijzigd door MetalManic op 17-05-2015 12:50 . Reden: autocorrectiefouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:49:
Met werk binnen nu en twee weken besluiten vanwege de 64 gieg
Daar baal ik ook wel van ja, graties 64GB stickie is altijd meegenomen (al heb ik eigenlijk liever een 128GB, maar ja). Vorige keer de G3 automatisch pre-ordered omdat dat echt een no-brainer was. Dat gevoel is nu met de G4 ietsjes minder, voornamelijk eigenlijk omdat de G3 het nog zo friggin' goed doet.

Straks allemaal euforische G4 ervaringen hier en dan zit ik in een hoekje te wenen met de obsolete G3 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Hahaha, gisteren nog een vergelijking gezien tussen de g2, 3 & 4. G2 kwam daar relatief beter uit dan de g3 qua prijs kwaliteit. Als de 3 nu nog steeds goed mee komt en de 4 weer een hele verbetering is dan laat ik de twijfel maar varen. Ik ga niet tegen m'n zin een s6 nemen. Hahaha. Ik ben er denk ik wel uit :-) :-) :-)

@Brad ach dan lach jij de rest komend jaar weer uit met je lg nexusfoon die waarschijnlijk uitkomt ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door MetalManic op 17-05-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:17:
Hahaha, gisteren nog een vergelijking gezien tussen de g2, 3 & 4. G2 kwam daar relatief beter uit dan de g3 qua prijs kwaliteit.
De G2 is een heel okay toestel ja. Nog kleinere bezels en zeer snel. Maar ja, ook geen microSD, dus >>|
Als de 3 nu nog steeds goed mee komt en de 4 weer een hele verbetering is dan laat ik de twijfel maar varen. Ik ga niet tegen m'n zin een s6 nemen. Hahaha. Ik ben er denk ik wel uit :-) :-) :-)
Tegen je zin een S6, best ernstig natuurlijk :P Van een S4 naar een G4 is wel een hele leuke stap ja. Ben al zeer content met het scherm van de G3 en die van de G4 schijnt stukken beter te zijn dus amoled bye bye 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Tja, ik ben ook steeds minder geneigd een amoled toestel te nemen. De opties die ik eigenlijk nu nog heb voor mijn volgende toestel zijn de G3 en de G4, Van de S5(+) begin ik toch steeds meer af te zien gezien de best wel aanwezige ervaringen van mensen met inbrandverschijnselen van hun scherm. Daar zal de G3 en G4 geen last van hebben ;)

Ook vind ik dat de S5(+) te duur blijft ondanks de komst van de S6. Omdat de G4 de directe concurrent is van de S6 zou het echter best wel eens kunnen zijn dat de G4 nog lang duur zal zijn, zeker als de S6 dat ook blijft. Gezien de veranderingen qua prijsbeleid (G4 is behoorlijk duurder bij introductie dan de G3, zelfde geldt voor de S6 vs. S5) zal me het niet verbazen dat we voorlopig op dit prijsniveau blijven hangen. Ik hoop dat ik het mis heb, wil toch ergens in juni of zo een nieuwe foon kopen.

Maar wel zou ik graag wireless charging willen hebben, gewoon omdat het kan en omdat het makkelijk is. Geen gepriegel meer met dat micro-USB stekkertje, die je er altijd verkeerd om in probeert te drukken :P
Maar ik wil niet zo'n rare circle cover die er heel dun en goedkoop uitziet en hoop dat LG met een mooie lederen versie komt in de stijl van de lederen covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

De LG G4 komt niet zo best uit de vergelijking met de S6 in beeldstabilisatie (om niet te zeggen: dramatisch): YouTube: LG G4 vs S6 Edge - The Ultimate "Optical Image Stabilization" Battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wekkel schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:03:
De LG G4 komt niet zo best uit de vergelijking met de S6 in beeldstabilisatie (om niet te zeggen: dramatisch): YouTube: LG G4 vs S6 Edge - The Ultimate "Optical Image Stabilization" Battle
Wow, da's wel een onwaarschijnlijk goede OIS op de S6! Zelfs springen weet 'ie er uit te dempen :o
Zou bijna denken dat het nep is maar met die dubbele camera zo kan dat bijna niet (of de S6 video moet door een video app gehaald zijn maar zoveel moeite zal er niet gedaan zijn denk/hoop ik). Chapeau voor de S6! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Ik ga dus over van htc One m7 ;-). Qua samsung alleen de s2 gehad die overigens nog steeds goed draait bij m'n dochtertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:17:
Ik ga dus over van htc One m7 ;-). Qua samsung alleen de s2 gehad die overigens nog steeds goed draait bij m'n dochtertje.
Ohhh da's dan ook een immense stap vooruit, zowel qua screen-ratio als wel helemáál de camera d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Jemig, da's wel de beste optische stabilisatie die ik ooit op een telefoon heb gezien.
+ voor Samsung hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Dit is puur een softwarematig probleem, wel lomp dat dit er inzit, maar samsung heeft duidelijk beter opgelet tijdens de lessen regeltechniek. :+ De LG g4 oogt alsof hij te veel compenseert.
Het is alleen een enkele test sommige mensen vinden de LG g4 beter in stabilisatie. In eerlijkheid denk ik niet dat de S6 en de G4 elkaar veel ontlopen het is puur software matig verschillen, het zijn haast identieke systemen.
Sony maakt voor de G4 een IMX234 met pixels van 1.12 μm.
En voor de S6 een IMX240 met pixels (cellen eigenlijk) van 1.2 μm.
Ze zijn beide zelfde grootte sensors 1/2.6" dus de S6 camera zal wel een ander ontwerp hebben waarbij ze de pixels groter hebben kunnen maken (grotere cellen = meer licht opvangen) De sony heeft 7% grotere cellen en toevallig heeft de LG G4 een 7% snellere lens t.a.v. de S6.
Met andere woorden lood om oud ijzer. Beiden zijn uitstekend.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Ergens is de Samsung ook bijna te, als je bij rennen nog bijna niets ziet. OIS hoeft toch ook niet te werken als gimbal waar je compleet niets meer ziet van beweging. Bij lopen ziet het er bij de G4 wel redelijk gammel uit ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik wil een spigen case bestellen.
alleen toen zag ik het volgende:

http://ecx.images-amazon....I/61TSxEO3HLL._SX522_.jpg

gaat het niet passen? of moet ik gewoon voorzichtig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:55:
gaat het niet passen? of moet ik gewoon voorzichtig zijn?
Lijkt mij vrij duidelijk toch? Of andere case of plastic achterkant op de G4 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nou volgens mij zijn er dan geen geschikte hoesjes voor de leather versie. (niet speciaal voor de leather versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:00:
nou volgens mij zijn er dan geen geschikte hoesjes voor de leather versie. (niet speciaal voor de leather versie)
Komen wellicht nog wel. Als ze een iéts grotere versie maken. Ebay zal er heus wel vol van staan soon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

D0gtag schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:31:
[...]

Dit is puur een softwarematig probleem,
[...]
Met andere woorden lood om oud ijzer. Beiden zijn uitstekend.
Allemaal leuk en aardig, maar IOS werkt wel of het werk niet (of zelfs tegen). Als het softwarematig is, mag LG aan de bak om het beter te maken. Zie hier nog S6 tegen iPhone6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostHEX
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-04-2019
Precies wat ik dacht. De S6 is simpelweg beter als je echt om video geeft. Betere mic, betere OIS. Al kan je wel weer de vraag stellen of dat het ontbreken van uitbreidbaar geheugen niet een handicap is voor het schieten van lange video's met de S6. Voor fotografie, iets waar gemiddeld meer gebruik van word gemaakt, maakt het echt geen bal uit en is het voor allebei inderdaad lood om oud ijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Brad Pitt schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:45:
[...]

Komen wellicht nog wel. Als ze een iéts grotere versie maken. Ebay zal er heus wel vol van staan soon :)
Daar ben ik echt benieuwd naar. Anders een screenprotector en evt een pouch: http://static.webshopapp....ke-insteekhoes-maat-x.jpg

Wat zouden jullie doen bij een leren G4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:30:
[...]
Alleen een tempered glass protector.

Pouches maken de kans op vallen imho alleen maar groter en beschermen relatief weinig. Een echt mooie manier om leer te zien plus hem te beschermen wordt lastig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Steeffoon schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:30:
[...]

Daar ben ik echt benieuwd naar. Anders een screenprotector en evt een pouch: http://static.webshopapp....ke-insteekhoes-maat-x.jpg

Eh niks? Al jaren geen screenprotector meer, hoesjes begin ik ook niet aan. Enige hoesje dat ik had (jaar of 15 terug) heeft er juist voor gezorgd dat mijn telefoon in de wc terecht is gekomen :+

Qua bescherming neem ik aan dat het leer nog wel iets vergevingsgezinder is dan het kunstof van mijn Nexus 5, die heeft toch best wel wat butsen in de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Dat tempered glass lijkt me wel wat. Ik kan alleen nog nergens de juiste gecurvede versie vinden. Hoop dat die wel snel beschikbaar zijn.

Over het verschil met de s6, net werd gemeld dat de mics van de s6 beter zijn. Is dat de oorzaak dat de filmpjes van de g4 zoveel slechter klinken? Heeft dat slechte geluid niks met de speakers te maken? Ik luister zelf veel muziek en kijk veel YouTube op m'n foon. Met m'n htc One met speakers aan de voorkant is dat een genot en daar wil ik niet te veel op inleveren. Oordopjes gebruik ik liever niet ;-) Wat zijn de speakerervaringen met de g3?

[ Voor 62% gewijzigd door MetalManic op 18-05-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
MetalManic schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:29:
Dat tempered glass lijkt me wel wat. Ik kan alleen nog nergens de juiste gecurvede versie vinden. Hoop dat die wel snel beschikbaar zijn.

Over het verschil met de s6, net werd gemeld dat de mics van de s6 beter zijn. Is dat de oorzaak dat de filmpjes van de g4 zoveel slechter klinken? Heeft dat slechte geluid niks met de speakers te maken? Ik luister zelf veel muziek en kijk veel YouTube op m'n foon. Met m'n htc One met speakers aan de voorkant is dat een genot en daar wil ik niet te veel op inleveren. Oordopjes gebruik ik liever niet ;-)
ik heb de CaseBase® Glas Schutzfolie für LG G4 besteld op amazon.de.
Dit zijn zijn fijne tempered glass screenprotectors, en hier zitten zelfs 2 in de verpakking.

10,99 inclusief verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op maandag 18 mei 2015 @ 07:30:
Dit zijn zijn fijne tempered glass screenprotectors, en hier zitten zelfs 2 in de verpakking.
Nice, zijn er dus wel al. Jammer van die grote uitsparing bovenaan, vind het altijd wat mooier staan als dat er niet in zit maar zal wel het beste zijn voor de camera. Een klein krasje ervoor en elke selfie is natuurlijk vergaart. Aan de andere kant, heb precies zo'n protector op de G3 en na wat initieel balen zie ik er nu ook niets meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Wekkel schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:23:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar IOS werkt wel of het werk niet (of zelfs tegen). Als het softwarematig is, mag LG aan de bak om het beter te maken. Zie hier nog S6 tegen iPhone6.
Het werkt wel maar je leest niet, OIS is niet de bepalende factor voor mooie foto's
Bij video's kan je er mogelijk last van hebben, ik zeg mogelijke omdat één bron geen bron is..
Daarom heb ik er ook een link bij gegeven dat iemand zegt dat de G4 betere stabilisatie heeft dan S6.
Hier nog een link waarbij de OIS van de G4 bekeken wordt en uitgelegd wordt dat de S6 en iphone exact het zelfde probleem hadden in het begin.
Het toestel is nog niet eens uit dus laat ze eerst maar is even een toestel uitbrengen wat zonder bugs is.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Aggressor schreef op maandag 18 mei 2015 @ 07:30:
[...]

10,99 inclusief verzenden!
Nice, thanks voor de tip. Hoe plak je er zo'n ding eigenlijk op? Want zo'n plastic flubber-ding moet je eigenlijk in een keer goed doen, maar is dat bij zo'n Tempered ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:20:
Hoe plak je er zo'n ding eigenlijk op? Want zo'n plastic flubber-ding moet je eigenlijk in een keer goed doen, maar is dat bij zo'n Tempered ook?
Goed vetvrij schoonmaken, zorgen dat helemaal stofvrij is (badkamer methode), in één keer aanbrengen ja.

Het gaat wel 10x makkelijker dan met die waardeloze plastic "protectors" zodat het geen rocket science is om zo'n ding meteen goed er op te hebben. In theorie kan je hem wel weer een stukje oplichten om beter/rechter aan te brengen maar het verstandigste is om het meteen goed te doen. Gewoon voor het aanbrengen hem er op leggen en kijken welke marges je links en rechts en boven en beneden moet aanhouden. Vrijwel altijd is de protector ietsjes kleiner dan de voorzijde van de telefoon zelf. Da's maar beter ook, i.v.m. eventuele cases e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Steeffoon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Nice, thanks voor de tip. Hoe plak je er zo'n ding eigenlijk op? Want zo'n plastic flubber-ding moet je eigenlijk in een keer goed doen, maar is dat bij zo'n Tempered ook?
steef .... :) weet je wat je moet doen....

1: Zorg dat je de glass tempered screen protector en lg g4 tegelijk in huis hebt. (want vanaf het begin zit er een folie op de lg g4.. en in principe is de telefoon dan al stofvrij)
en anders goed schoonmaken.

YouTube: (The Original) Foolproof way to put a screen protector

en dan dit. 1 zijkant vast zetten met plakband, vervolgens folie van de screenprotector en afhalen .. .en de screenprotector valt precies goed recht op de telefoon!

In het begin zat ik ook altijd te klooien, hij zat er nooit recht op enz .. stof eronder enz
En tegenwoordig heb ik hier NOOIT meer last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:33:
en dan dit. 1 zijkant vast zetten met plakband, vervolgens folie van de screenprotector en afhalen .. .en de screenprotector valt precies goed recht op de telefoon!

In het begin zat ik ook altijd te klooien, hij zat er nooit recht op enz .. stof eronder enz
En tegenwoordig heb ik hier NOOIT meer last van
Dat lukt mij dan weer niet :/ Vastzetten met tape, prima. Maar dan tijdens het losmaken van de folie op de achterkant verschuift/trek je de tape altijd wel iétsjes los en dan is het vastplakken niet meer 100% perfect.

Het luistert best nauw, zeker met een apparaat van deze grootte (hoogte). Maar áls het werkt: ideaal ja! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
als je hem met 4 stukjes tape vastzet, dan verschuift het echt niet meer hoor.
Ik heb de laatste tijd wel 10 telefoons zo gedaan, allemaal perfect .. geen bubbels.stof eronder.. precies recht.

-edit-

gaat er nog een accessoires topic komen? :o

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 18-05-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:54:
als je hem met 4 stukjes tape vastzet, dan verschuift het echt niet meer hoor.
Ik heb de laatste tijd wel 10 telefoons zo gedaan, allemaal perfect .. geen bubbels.stof eronder.. precies recht.
Ah okay, ik deed dan één groot stuk van zeg maar 10cm of zo. Zal het op de G4* wederom proberen dan :)
* voorlopig illusie ben ik bang ;)

Nog niets gelezen van onze medelander Chainfire over een heerlijk vroege root voor de G4 :P

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 18-05-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
en voor de liefhebbers, de casebase lg g4 glass tempered screenprotector is sinds vandaag op voorraad bij amazon.de

http://www.amazon.de/Case...playschutz/dp/B00WZID5LQ/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Aggressor schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:10:
en voor de liefhebbers, de casebase lg g4 glass tempered screenprotector is sinds vandaag op voorraad bij amazon.de

http://www.amazon.de/Case...playschutz/dp/B00WZID5LQ/
Goeiemorgen :))
Maar nice:) ik vind hem best wel afzichtig, op zo'n mooi nieuw toestel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hoe bedoel je?
geloof me, als je eenmaal een glass tempered screenprotector op je telefoon hebt.. dan wil je niks anders meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:54:
Als je echt wakker ligt van een 0.2mm dik vrijwel onzichtbaar geheel doorzichtig plakje is het best wel ernstig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Steeffoon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:54:
[...]

Goeiemorgen :))
Dat zie je echt niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Brad Pitt schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:01:
[...]

Als je echt wakker ligt van een 0.2mm dik vrijwel onzichtbaar geheel doorzichtig plakje is het best wel ernstig :P
Ik kwam foto's tegen op het internet, waar het geheel best wel dik lijkt te zijn, maar ik kan me vergissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steeffoon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:45:
Ik kwam foto's tegen op het internet, waar het geheel best wel dik lijkt te zijn, maar ik kan me vergissen...
Dik buigzaam glas zou niet zo handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
je ziet er niks van hoor.. en je bent zuinig met je toestel dan ;)
en het voelt gewoon aan dat er niks opzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aggressor schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:05:
je ziet er niks van hoor.. en je bent zuinig met je toestel dan ;)
en het voelt gewoon aan dat er niks opzit
Is wel beetje afhankelijk van de protector zelf imho. Uiteraard claimen ze allemaal dat er een oleophobic coating op zit maar ik heb het idee dat die van het originele glas toch vaak iets beter is. Kan ook placebo zijn hoor.

Bij de G3 geen ervaring mee want die protector ging er meteen op (was eerder binnen dan de telefoon). Deze is wel een enorme fingerprint en vlekken magneet (is van Nillkin). Plus valt mij altijd op dat je, ondanks de 8H/9H claims, toch vaak miniscule krasjes krijgt, ondanks dat telefoon altijd zonder ook maar iéts anders in broekzak zit. Helaas floept een zandkorreltje natuurlijk zo in je zak en die is harder dan welke protector/paneel dan ook dus zal altijd krasjes veroorzaken. Oh well, zo lang je ze alleen onder hoek X bij veel licht en vanaf 2cm ziet, boeien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Is zo'n tempered glass ding ook goed te verwijderen als je er een andere op wilt doen als er toch mega krassen op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:15:
Is zo'n tempered glass ding ook goed te verwijderen als je er een andere op wilt doen als er toch mega krassen op zitten?
Dat is inderdaad geen probleem. Zogenaamd weer opnieuw bruikbaar maar dat is een overstatement imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Androidplanet heeft een review geschreven over de G4.
http://www.androidplanet.nl/reviews/lg-g4-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Heel karig reviewtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
http://www.mobilefun.nl/5...e-snap-on-case-zilver.htm

Originele case voor 34,95, best een goede deal lijkt mij. Adviesprijs lijkt mij 55,95 te zijn, zoals Coolblue hem verkoopt. Enkele andere sites zoals typhone voor 44,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
En nog een review....

http://www.allaboutphones...ederen-cameramonster.html

Zeer matige batterijduur...

We haalden met de G4 een screen-on-time tussen de 2,5 en 3,5 uur op een volle lading, en dat is niet zo best. Daarbij hebben we de schermhelderheid wel op zijn hoogste staan, maar ook met die instelling doen veel concurrerende toestellen het beter. Verder viel ons op dat de batterij van de G4 erg snel achteruit gaat als je zware taken, zoals spelletjes, draait. Ook loopt de batterijmeter soms wat achter, waardoor je niet altijd een helder beeld van je batterijniveau krijgt.

Concreet betekent het dat je met de LG G4 met moeite de dag door zult komen bij intensief gebruik. Dat is ongeveer gelijk aan de batterijprestaties van de Samsung Galaxy S6, die ook niet bepaald goed scoort op dit vlak. Voor een high-endsmartphone vinden we het anno 2015 niet meer voldoende. Kanttekening is ook hier dat LG nog even heeft om de boel te optimaliseren, we hopen dat dat ook zal gebeuren.

[ Voor 76% gewijzigd door Razer op 20-05-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
wel vreemd dat de één wel positief over de batterij duur is en de ander weer niet.
Ik denk dat het toch zelf moeten gaan afwachten.

en zijn dat de enige kleuren van de quickcircle cases?
en weet iemand nog meer hoesjes die de telefoon goed beschermt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zonnebril afdoen want de hele dag brightness op maximaal is werkelijk te ridicuul voor woorden. Imho dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:17:
[...]

Zonnebril afdoen want de hele dag brightness op maximaal is werkelijk te ridicuul voor woorden. Imho dan :)
Helemaal met je eens... Hopelijk morgen de Tweakers review. Kijken hoe de batterijduur daar naar voren komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Brad Pitt schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:17:
[...]

Mee eens inderdaad. Daarbij stond volgens mij wel in de review van AAP dat het hier om een Koreaans model ging... kan dus veel verschil in zitten ivm de G4 die in Nederland in de winkels komt te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Razer schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:12:
En nog een review....

http://www.allaboutphones...ederen-cameramonster.html

Zeer matige batterijduur...

We haalden met de G4 een screen-on-time tussen de 2,5 en 3,5 uur op een volle lading, en dat is niet zo best. Daarbij hebben we de schermhelderheid wel op zijn hoogste staan, maar ook met die instelling doen veel concurrerende toestellen het beter. Verder viel ons op dat de batterij van de G4 erg snel achteruit gaat als je zware taken, zoals spelletjes, draait. Ook loopt de batterijmeter soms wat achter, waardoor je niet altijd een helder beeld van je batterijniveau krijgt.

Concreet betekent het dat je met de LG G4 met moeite de dag door zult komen bij intensief gebruik. Dat is ongeveer gelijk aan de batterijprestaties van de Samsung Galaxy S6, die ook niet bepaald goed scoort op dit vlak. Voor een high-endsmartphone vinden we het anno 2015 niet meer voldoende. Kanttekening is ook hier dat LG nog even heeft om de boel te optimaliseren, we hopen dat dat ook zal gebeuren.
De real life foto's in die review, daarin vind ik de Lg G4 toch echt weer beter dan de S6. De Bloemenfoto misschien niet, maar de overige wel. Camera is voor mij een belangrijk punt, daarin is het gewoon een van de beste modellen die er te koop is. Kijk maar eens naar de details zoals de straatnaam bordjes of verkoop bordje op de foto met restaurant erop.

Ik lees wel vluchtig in de review dat er een headset bij zou zitten? Ik ben dat nog nergens tegengekomen. Volgens mij zit deze er toch helemaal niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
De review van mobile cowboy, was die man beter te spreken over de batterij van de G4 dan de S6. De S6 moest in de middag al aan de lader en de G4 kon hij meestal de dag wel doorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
wilke77 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:56:
De review van mobile cowboy, was die man beter te spreken over de batterij van de G4 dan de S6. De S6 moest in de middag al aan de lader en de G4 kon hij meestal de dag wel doorkomen.
iets vergelijkbaars las ik ook is een engelse review. aan de andere kant kom je ook minder goede verhalen oveer de accuduur tegen.

zonder fatsoenlijke testopstelling en vergelijking kun je eigenlijk niks met zo'n conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Iemand enig idee of er nu daadwerkelijk een FM radio in zit of niet? Overal in de specificaties staat dat die erin zit. Ook in de review op allaboutphones, specificaties zegt FM radio, maar iets verder in de review schrijven ze dat hij er niet in zit?

Lekker duidelijk weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Seaofregrets schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:02:
Iemand enig idee of er nu daadwerkelijk een FM radio in zit of niet? Overal in de specificaties staat dat die erin zit. Ook in de review op allaboutphones, specificaties zegt FM radio, maar iets verder in de review schrijven ze dat hij er niet in zit?

Lekker duidelijk weer...
Er wordt haast nooit geschreven of er een FM radio inzit (want het maakt de meeste mensen niet warm of koud/spotify etc.). Er zit een FM radio in waarschijnlijk met headset als antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Hier een camera vergelijking tussen G4 en S6 edge
https://youtu.be/x20W06pUYfg

Batterij life met zware games spelen
https://youtu.be/h3X1qIPZUus

Het afspelen van YouTube filmpjes:
https://youtu.be/YEsJWfSce6E :)

Ik vind het eerlijk gezegd niet goed :(

[ Voor 53% gewijzigd door wilke77 op 20-05-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
D0gtag schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:10:
[...]

Er wordt haast nooit geschreven of er een FM radio inzit (want het maakt de meeste mensen niet warm of koud/spotify etc.). Er zit een FM radio in waarschijnlijk met headset als antenne.
Ik vind het wel prettig. Dit jaar op vakantie in de bossen. Met T-mobile gewoonweg geen bereik tot zeer slecht bereik. Wifi helaas niet op de plek zelf. Dan is FM radio ingebouwd toch best prettig. Het is geen dealbreaker, maar al zit het er standaard in, voor die paar keer in gebruik, toch een fijne optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

YouTube: LG G4 Review!

hier ook weer dat de batterij makkelijk een dag doorkomt met 4 tot 4.5 SOT en alles aan.

idem hier: YouTube: LG G4 Review: Best Smartphone Like a DSLR Camera 2015!

dus over de batterij maak ik me geen zorgen.

[ Voor 34% gewijzigd door mindcre8r op 20-05-2015 14:04 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Androidworld heeft een review online gezet
http://androidworld.nl/review/lg-g4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
En de Tweakers review is er ook... Teleurstellend... Dit wordt toch wachten op een nieuwe Nexus of Moto X. Upgrade vanaf G3 momenteel niet waard. Alleen camera is een standout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
Razer schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 07:36:
En de Tweakers review is er ook... Teleurstellend... Dit wordt toch wachten op een nieuwe Nexus of Moto X. Upgrade vanaf G3 momenteel niet waard. Alleen camera is een standout.
Bij de meeste series van toestellen is het direct overstappen van de ene op de andere generatie nauwelijks lonend. Tuurlijk er zijn altijd verbeteringen, maar geen grote stappen. Iedere 2 jaar een nieuwe telefoon, en dus een generatie overslaan geeft je vaak veel meer voldoening van de overstap.

Ik kom van een Lumia 930, 1 jaar oud. In principe bied de LG G4 mij echt niet super veel meer dan ik nu ook al kan. Lumia 930 kan nog prima een jaar mee, maar ik wil weg bij WP8.1/10. Ik had 4 kritieke punten. Android, groter scherm, minstens zo goede camera en veel opslag. geheugen. LG G4 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 07:36:
Alleen camera is een standout.
Bedacht mij gisteren opeens dat ook dat niet eens een echt voordeel meer is aangezien je op AOSP roms meestal een mindere kwaliteit hebt dan met stock roms. Tenzij de nieuwe camera api ondersteund wordt maar geen idee of de G4 dat doet, zal waarschijnlijk wel.

Verder vind ik de andere dingen erg tegenvallen (in de Tweakers review dus). Kleuren had ik "beter" verwacht, vind het jammer dat het toestel groter is geworden, de resultaten van de snelheidstests vallen mij enorm tegen (verschil met de G3 is mijns inziens bijzonder gering), accuduur is ook niet wat ik verwacht had. Teleurstellend.

Ga een mooi nieuw G4-achtige achterkant zoeken voor de G3 en er nog lekker een jaartje mee door. G4 >>|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:40:
[...]
Ga een mooi nieuw G4-achtige achterkant zoeken voor de G3 en er nog lekker een jaartje mee door. G4 >>|
Mocht je wat leuks tegenkomen dan hou ik me aanbevolen in het G3 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Brad Pitt schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:40:
[...]

Bedacht mij gisteren opeens dat ook dat niet eens een echt voordeel meer is aangezien je op AOSP roms meestal een mindere kwaliteit hebt dan met stock roms. Tenzij de nieuwe camera api ondersteund wordt maar geen idee of de G4 dat doet, zal waarschijnlijk wel.

Verder vind ik de andere dingen erg tegenvallen (in de Tweakers review dus). Kleuren had ik "beter" verwacht, vind het jammer dat het toestel groter is geworden, de resultaten van de snelheidstests vallen mij enorm tegen (verschil met de G3 is mijns inziens bijzonder gering), accuduur is ook niet wat ik verwacht had. Teleurstellend.

Als ik me niet vergis kan je op de telefoon je kleuren contrast aanpassen? of ben ik nu in de war met een andere telefoon?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik vind het zo vreemd dat alle reviews zoveel van elkaar verschillen....

ik ga het vanzelf wel merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mindcre8r schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:36:
Als ik me niet vergis kan je op de telefoon je kleuren contrast aanpassen? of ben ik nu in de war met een andere telefoon?
Bij Samsung wel ja, die houdt zich aan de RGB-norm. LG niet, het is daarom moeilijk natuurlijke kleuren te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Brad Pitt schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:42:
[...]

Bij Samsung wel ja, die houdt zich aan de RGB-norm. LG niet, het is daarom moeilijk natuurlijke kleuren te krijgen.
Bij samsung (door het gebruik van amoled) hebben ze tegenwoordig een instelling om saturatie en contrast te 'normaliseren' aangezien er een enorm hoog contrast mogelijk is bij amoled. Bij LG hebben ze het contrast gepoogd te verhogen (door de belabberde contrast op de G3) door gebruik te maken van quantum dots maar daarnaast ook het kleurenbereik te verhogen, wat dus die rare kleuren opgeeft omdat alles ingesteld is op RGB (en getest is). Kleuren kunnen dus anders uitvallen zoals gezegd bij de review van tweakers.

Ik heb ook dit jaar geen haast met een nieuwe telefoon dus ik wacht op het eerste toestel met goede bouw en uitstekende camera en dito camera software :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Aggressor schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:19:
ik vind het zo vreemd dat alle reviews zoveel van elkaar verschillen....

ik ga het vanzelf wel merken
Vind ik ook, als ze nu bijna allemaal gelijk zijn is een keuze zo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Alles in ogenschouw nemend is de overstap van de HTC One m7 naar de lg g4 nog steeds een grote stap voorwaarts... Ik wil m denk ik nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hebben jullie hem nog niet besteld dan? bij coolblue icm ben krijg je toch 100 euro korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalManic schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:59:
Alles in ogenschouw nemend is de overstap van de HTC One m7 naar de lg g4 nog steeds een grote stap voorwaarts... Ik wil m denk ik nog steeds...
Ook ik heb de HTC One M7. Voor mij zijn de verwisselbare accu en SD-kaart slot de dealbreaker. Mijn M7 kon makkelijk nog een jaartje mee als ik een nieuwe accu erin zou kunnen zetten. Dat kan ik dus straks met de LG G4 wel en ook eindelijk super mooie foto's maken! Je moet voor jezelf afwegen wat je belangrijk vindt aan een telefoon omdat het gaat om (vind ik) veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Net toch maar besloten mijn bestelling te annuleren. Ontbreken van Qi (cover is geen opties als je voor leer wilt gaan) was eigenlijk al een bummer. Vannacht in bed had ik al zo iets, ik ga hem annuleren, vanochtend kwam daar nog de review van Tweakers bij waar het toestel qua prestaties toch ook weer net nergens bovenuit sprong. Ik houd het geld nog wel even in mijn zak om te kijken wat er eind dit jaar allemaal uit gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:19:
[...]

Ook ik heb de HTC One M7. Voor mij zijn de verwisselbare accu en SD-kaart slot de dealbreaker. Mijn M7 kon makkelijk nog een jaartje mee als ik een nieuwe accu erin zou kunnen zetten. Dat kan ik dus straks met de LG G4 wel en ook eindelijk super mooie foto's maken! Je moet voor jezelf afwegen wat je belangrijk vindt aan een telefoon omdat het gaat om (vind ik) veel geld.
De accu van mijn m7 wordt ook steeds slechter. Ook verstaan mensen me niet meer als ik gewoon bel, nog wel als ik op de speaker sta. Omdat ik toch dus snel een nieuwe moet dan maar de g4. Of een heel goed geprijsde g3 voor 1 jaar... Moeilijk moeilijk moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
In de metro van vandaag een aardige aanbieding van t-mobile.

2 jaar €37,50 en 3gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
551 + 15 valt toch nog wel voor de lg g4? (gewone versie zonder lederen kant)
of 593 + 15 voor de lederen versie?

de LG G3 32gb versie zit nieuw rond de 435a455

En met de g4 heb je wel weer het nieuwste van het nieuwste.. + gratis 64gb kaartje als hem pre-odert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik kom bij een Poolse webwinkel een plaatje tegen van de zwart-lederen LG G4... die heeft gouden toetsen. Ik zie echter tot nu toe alleen zwarte knoppen, mag hopen dat de Nederlandse versie gewoon zwarte knoppen krijgt, anders hoef ik hem niet... wat vinden jullie?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NeXATco.jpg

Dit is zoals ik hem tot nu toe heb gezien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9cFRm7u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Ik weet ook nog niet of ik het toestel ga kopen. Ik had de oneplus one, maar die is kapot en heb ik kunnen verkopen aan iemand die er wel wat mee kon. Nu wil ik geen kleiner scherm meer. Ga ik voor de S6 heb ik een kleine scherm. En batterij wat bij sommige ook niet goed is. Of ik moet voor de note 4 gaan. Maar die heeft nog de oude tochwizz. Wel een grote batterij. Of toch de G4? Bij androidworld hebben ze ook een review geschreven. Daar komt het toestel wel goed naar boven. Geen haperingen en het toestel kon goed mee met de S6 qua snelheid. Camera is beter dan de S6. Ik heb die man gesproken en hij vertelde dat de G4 in de testen lager scoorde maar hoe het toestel aanvoelde was de G4 echt snel en fijn. Ook de batterij was hij over te spreken. Hij is een groot gebruiker en zit veel achter zijn mobiel. Hij kon vaak de dag halen met de G4 en dat was met de S6 niet. Die moest om 2 a 3 uur weer aan de lader. Hij zei ook benchmark testen geef ik niets om. Je kon vaak als je er een poosje mee speelde wel achter komen of het toestel snel en fijn was.
Ook de man die de G4 bij mobilecowboys een review gemaakt heeft kan met de G4 de dag of anderhalve dag mee komen. De S6 niet.
Pfft, misschien moet ik er toch voor gaan.
Als ik het dan zo hoor geloof ik het echt. Gebruikersreview heb je meer aan dan alleen testen :)

[ Voor 8% gewijzigd door wilke77 op 21-05-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
wilke77 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:02:
Ik weet ook nog niet of ik het toestel ga kopen. Ik had de oneplus one, maar die is kapot en heb ik kunnen verkopen aan iemand die er wel wat mee kon. Nu wil ik geen kleiner scherm meer. Ga ik voor de S6 heb ik een kleine scherm. En batterij wat bij sommige ook niet goed is. Of ik moet voor de note 4 gaan. Maar die heeft nog de oude tochwizz. Wel een grote batterij. Of toch de G4? Bij androidworld hebben ze ook een review geschreven. Daar komt het toestel wel goed naar boven. Geen haperingen en het toestel kon goed mee met de S6 qua snelheid. Camera is beter dan de S6. Ik heb die man gesproken en hij vertelde dat de G4 in de testen lager scoorde maar hoe het toestel aanvoelde was de G4 echt snel en fijn. Ook de batterij was hij over te spreken. Hij is een groot gebruiker en zit veel achter zijn mobiel. Hij kon vaak de dag halen met de G4 en dat was met de S6 niet. Die moest om 2 a 3 uur weer aan de lader. Hij zei ook benchmark testen geef ik niets om. Je kon vaak als je er een poosje mee speelde wel achter komen of het toestel snel en fijn was.
Ook de man die de G4 bij mobilecowboys een review gemaakt heeft kan met de G4 de dag of anderhalve dag mee komen. De S6 niet.
Pfft, misschien moet ik er toch voor gaan.
Als ik het dan zo hoor geloof ik het echt. Gebruikersreview heb je meer aan dan alleen testen :)
Gewoon bestellen joh ;)

En met de g4 heb je wel weer het nieuwste van het nieuwste.. + gratis 64gb kaartje als hem pre-ordert.

-edit-

http://www.nieuwemobiel.n...i-breed-verkrijgbaar.html

http://www.nu.nl/reviews/...tml#fotovergelijking-g4-3
(hier zeggen ze wel een prima accuduur)

[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 21-05-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Aggressor schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:11:
[...]

Gewoon bestellen joh ;)

En met de g4 heb je wel weer het nieuwste van het nieuwste.. + gratis 64gb kaartje als hem pre-ordert.

-edit-

http://www.nieuwemobiel.n...i-breed-verkrijgbaar.html

http://www.nu.nl/reviews/...tml#fotovergelijking-g4-3
(hier zeggen ze wel een prima accuduur)
Alleen ik koop het toestel altijd zonder abonnement. :(
Pagina: 1 ... 4 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic