Geachte dames en heren,
Ik heb een heel kort vraagje over de power supply van de volgende build.
Mijn power supply heeft namelijk maar 90 watt en de CPU zelf verbruikt al maximaal 65 watt. De kans is ook erg groot dat ik op deze 65 watt kom, want ga er wel een spelletje op spelen. Ik heb zelf een game pc staan, maar zou graag een kleine mobiele pc willen om mee te kunnen nemen.
Ik ben bang dat dit dus te weinig is en kan ook niks op internet vinden over het overig gebruik van een pc. (google amateur misschien?)
Mijn vraag lijdt dus als volgt: Verbruikt de rest van de pc 35 watt of is er een andere reden waardoor dit onmogelijk is?
Dankjewel voor jullie hulp alvast.
Ik heb een heel kort vraagje over de power supply van de volgende build.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7800 Boxed | € 129,47 | € 129,47 |
| 1 | ASRock FM2A78M-ITX+ | € 86,35 | € 86,35 |
| 1 | Antec ISK 110 Vesa | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 412,67 | |
Mijn power supply heeft namelijk maar 90 watt en de CPU zelf verbruikt al maximaal 65 watt. De kans is ook erg groot dat ik op deze 65 watt kom, want ga er wel een spelletje op spelen. Ik heb zelf een game pc staan, maar zou graag een kleine mobiele pc willen om mee te kunnen nemen.
Ik ben bang dat dit dus te weinig is en kan ook niks op internet vinden over het overig gebruik van een pc. (google amateur misschien?)
Mijn vraag lijdt dus als volgt: Verbruikt de rest van de pc 35 watt of is er een andere reden waardoor dit onmogelijk is?
Dankjewel voor jullie hulp alvast.