Net mij sport alu 42mm met witte vand geannuleerd (levering stond op 12 juni), omdat de blauwe al in de ups-wagen zit.
Hopelijk heeft van van jullie hem daardoor eerder 😊
Hopelijk heeft van van jullie hem daardoor eerder 😊
Bij mij staat in de Apple Store app onder facturatie adres "Deutschland" en dat kan niet gewijzigd wordenDonstil schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 02:03:
[...]
Sinds wanneer? Ik heb 10 april gewoon via de app besteld en betaald en een vriendje van me onlangs ook nog (twee weken terug ofz). Ging allemaal prima met onze Nederlandse cc.
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Bestellen via websitelux schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:40:
[...]
Bij mij staat in de Apple Store app onder facturatie adres "Deutschland" en dat kan niet gewijzigd worden![]()
[afbeelding]
Heb ik ook gedaan
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Nee niet voor de handel hoor, voor wat vrienden en familieleden idd.Hokkie schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:38:
[...]
Ik weet niet of dat 'zwikkie' bedoelt is voor de handel of kennissen, maar ik zou wel even wachten op WWDC. Voor hetzelfde geld zijn ze ineens redelijk tot goed leverbaar en dan keldert je marge
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb mijn Duitse order gewoon op mijn Nederlandse factuur adres staan. Alleen de levering was via de huifkar.lux schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:40:
[...]
Bij mij staat in de Apple Store app onder facturatie adres "Deutschland" en dat kan niet gewijzigd worden![]()
[afbeelding]
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
[ Voor 13% gewijzigd door GeleFles op 31-05-2015 05:06 ]
Hokkie schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:22:
Huifkar is een service die voor jou pakketjes in Duitsland ontvangt en deze doorzet naar jouw NL adres. Momenteel kun je niet een Nederlands adres opgeven in de Apple Store (online). De huifkar rekent voor deze service een paar euro.
De betaling werkt inderedaad gewoon alleen werd dit bij de ING gemeld als potentiele fraude en werd mijn kaart geblokkeerd. Na bellen is dit verholpen.Donstil schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:05:
[...]
Ik heb mijn Duitse order gewoon op mijn Nederlandse factuur adres staan. Alleen de levering was via de huifkar.
Maar maakt niet uit joh, gewoon het huifkar adres invullen en je CreditCard wordt geaccepteerd. De creditcard maatschappij (de mijne in ieder geval) kijkt daar helemaal niet maar.
Verwijderd
In Berlijn, The corner hebben ze nog voorraad voor de 38mm stainless steel met sport band daar hoef je niet te reserveren. Ben er afgelopen vrijdag geweest en heb van te voren gebeld of ze die hadden.martijn24 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 14:52:
Oef nog een maand wachten.
Zal eind juni ook verkoop in Nederland starten?
.
Volgens mij is Apple Care+ officieel een verzekering en kan je dat als Nederlander niet in het buitenland aanschaffen.Xplosivv schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:08:
Hoe zit het trouwens met Apple Care als je in het buitenland bestelt?
Neem aan dat het dan wat lastiger gaat?
Leverde dit nog enige vertraging op? Weet niet of ik nu mn gegevens aan moet passen.wjnieuw schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:20:
[...]
De betaling werkt inderedaad gewoon alleen werd dit bij de ING gemeld als potentiele fraude en werd mijn kaart geblokkeerd. Na bellen is dit verholpen.
Nee gelukkig niet.Xplosivv schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:08:
[...]
Leverde dit nog enige vertraging op? Weet niet of ik nu mn gegevens aan moet passen.
Bedoel je andere updates dan die van vorige week?Andre_FR2010 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:41:
zijn er al mensen die een leverings update hebben met een besteldatum tussen 25-30 april?
ja, mijn laatste update was 27 mei.FrameWork. schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:18:
[...]
Bedoel je andere updates dan die van vorige week?
Ik gok dat we in de loop van de week weer updates zullen zien. Maar goed, dat blijft koffiedik kijken.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Leverdatum bijgesteld naar 17-19 juni *dansje doet*Mrk87 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:16:
Ook zojuist (30 mei) 1 besteld via huifkar. (Sports 44mm SG)
Verwachte leverdatum: 22-26 juni.
Fingers Crossed, ga 3 juli op vakantie
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
een ritje naar Duitsland kost je ook wel een paar euro's aan brandstofkosten toch? En via online Apple Store heb je nog iets van een indicatie, store pickup zijn alleen nog maar rumors inderdaad.Maikjuh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:14:
Ik wil al een tijdje de apple watch kopen, nu de knoop doorgehakt. Vraag is alleen hoe en wanneer ik hem ga kopen. Wat raden jullie aan? Wachten op in store pickup (geruchten zijn eind juni/begin juli) in Duitsland of hem laten bezorgen via huifkar. Ben hier wel een beetje huiverig voor (nee dat was geen slechte woordgrap) en het kost ook 35 euro. Verwachte levertijd is dan 2/3 weken.
Haters everywhere but I don’t really care
Klopt ja, het gaat me ook niet zozeer om 't geld, maar meer om de betrouwbaarheid van huifkar. Is heel makkelijk mee te frauderen natuurlijk en voor mij persoonlijk is dit een flinke smak geldMrk87 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:20:
[...]
een ritje naar Duitsland kost je ook wel een paar euro's aan brandstofkosten toch? En via online Apple Store heb je nog iets van een indicatie, store pickup zijn alleen nog maar rumors inderdaad.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Kosten van huifkar zijn 15 euro en geen 35. Alleen voor mensen met een auto van de zaal kan het handig zijn om naar Duitsland te rijden maar dan ben je alsnog uren onderweg.Maikjuh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:14:
Ik wil al een tijdje de apple watch kopen, nu de knoop doorgehakt. Vraag is alleen hoe en wanneer ik hem ga kopen. Wat raden jullie aan? Wachten op in store pickup (geruchten zijn eind juni/begin juli) in Duitsland of hem laten bezorgen via huifkar. Ben hier wel een beetje huiverig voor (nee dat was geen slechte woordgrap) en het kost ook 35 euro. Verwachte levertijd is dan 2/3 weken.
Heb de persoon in kwestie gemaild en hij vroeg zich 25 euro voor de Apple watch te forwarden naast de 8,x euro verzendkosten. Voor mij is het een uurtje rijden naar Dusseldorf dus daarom twijfel ik.TerrorSource schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:57:
[...]
Kosten van huifkar zijn 15 euro en geen 35. Alleen voor mensen met een auto van de zaal kan het handig zijn om naar Duitsland te rijden maar dan ben je alsnog uren onderweg.
Zo ver ik weet en van referenties lees is huifkar erg betrouwbaar en erg duidelijk ik zijn e-mails.
Nogmaals kosten boeien me niet zoveel. Het ging me om de betrouwbaarheid, maar dat zit zo te zien wel goed. Ga hem morgen denk ik bestellen!Chntl321 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:03:
Het bedrag dat je bij De Huifkar moet betalen is afhankelijk van het bedrag van de bestelling. Ik heb voor beide 38mm sprot versies 15 euro moeten betalen en voor de kabel 5 euro. Dus hoe duurder de Watch, hoe meer je moet bijbetalen. Logisch ook. Guus moet er ook tijd en moeite in steken en dat mag ook beloond worden. Hij verstuurt de spullen vrijwel dezelfde dag nog als het binnen komt.
Mijn space grey met sport band ook. Afgelopen weekend besteld. De snelheid lijkt erin te komen. Waarschijnlijk sneller binnen dan de Pebble Time Kickstarter. Die kan dan gelijk op Marktplaats. (De Pebble dan hè!!)Xplosivv schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:26:
31 Mei in Duitsland besteld, was toen nog 2-3 weken.
Is nu geupdate naar 9-11 werkdagen.
Leather Loop (dus 42mm)
PSN: dennisvandenb
[ Voor 34% gewijzigd door macmellow op 02-06-2015 23:31 ]
Tijdens launch had dit met het aflever adres te maken dacht ik.Jopth schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:17:
Mijne ook, afgelopen weekend besteld en nu staat er 9-11 werkdagen.
EDIT: Weet iemand wanneer je standartversant hebt en waneer express?
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Update:awdehaan schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:09:
Ook een update. Besteld op 28 april.
Nu levering: 12-17 juni.
Sportwatch Spacegrey. Black Sportband.
Ik heb op 29 mei besteld, om 01.15 al, dus heel vroeg. Toch heeft de mijne een latere leverdatum. Welke versie heb jij besteld?Pasco schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 00:07:
Ik vind het ook vlot gaan. Op 30 mei sport watch besteld. Wordt geleverd tussen 8 en 10 juni.
Top!😄
Ah Oké. Ben benieuwd of ze nog verder naar voren geschoven worden. Hopelijk welNarcotical schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:08:
Mijn 42mm SG Sport (22 mei besteld) staat nog op 17-19 juni
[ Voor 31% gewijzigd door makooy op 04-06-2015 14:38 ]
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Aldus HuifkarBeste Huifkardeelnemer,
LET OP:
De HUIFKAR is afwezig tot zondagavond 7 juni.
E-mails en huifkaraanvragen die in die periode binnenkomen kunnen pas vanaf maandagochtend worden verwerkt.
Ontvangst van pakketjes gaat gewoon door.
Met vriendelijke groet,
Gustav Arens
NORDHORN/DENEKAMP
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
[ Voor 100% gewijzigd door Xplosivv op 04-06-2015 16:30 ]
Collega is afgelopen weekend teruggekomen uit USA. Schijnt ook daar lange wachttijd te zijn en weinig tot geen pick-up in storemaXXzz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:23:
Weet iemand ook of er al store pick-up in de USA is? Ga deze week naar NYC
[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 04-06-2015 19:37 ]
[ Voor 15% gewijzigd door CallmeGod op 04-06-2015 20:17 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Narcotical op 04-06-2015 20:20 ]
Gegroet!
Nee, factuuradres kan gewoon NL zijn.Decennia schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:25:
Is het 100% zeker dat je bestelling geannuleerd wordt als je als factuur adres een nederlands adres invult?
Je krijgt de juiste gegevens van de Huifkar....Narcotical schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:19:
In dat bestel je op de Duitse Apple Site, apple.de. Op de Nederlandse site is inderdaad nog niks te bestellen. Het afleveradres wat je invult bij je bestelling in de Duitse store is dan dat van Huifkar inderdaad. Betaling met PayPal is gewoon mogelijk via apple.de
Dat weet ik, heb zelf ook een bestelling lopen via huifkarAndre_FR2010 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:50:
[...]
Je krijgt de juiste gegevens van de Huifkar....
[ Voor 10% gewijzigd door shaowoo op 04-06-2015 23:47 ]
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Vanaf wanneer zijn ze in de winkel te koop? Ik woon redelijk dicht bij een Apple store in München dus zou het op zich kunnen doen.shaowoo schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:58:
Nadat ik gelezen had dat wij niet bij de 2e golf zitten, ook maar besloten om eentje te bestellen via huifkarof dat iemand die toevallig naar een applestore gaat, eentje voor mij wilt meenemen(waarbij hij /zij een compensatie krijgt)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Uhm.. Ik dacht dat je de applewatch bij elk applestore in Duitsland te koop is ?fsfikke schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:26:
[...]
Vanaf wanneer zijn ze in de winkel te koop? Ik woon redelijk dicht bij een Apple store in München dus zou het op zich kunnen doen.
Nog niet, je kan ze bekijken en uitproberen (bij de store hier in de buurt ook de Edition modellenshaowoo schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:48:
[...]
Uhm.. Ik dacht dat je de applewatch bij elk applestore in Duitsland te koop is ?
[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 05-06-2015 01:39 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ahh.. I see... Hmm dat wordt dus online bestellen.fsfikke schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 01:38:
[...]
Nog niet, je kan ze bekijken en uitproberen (bij de store hier in de buurt ook de Edition modellen), maar bestellen gaat nog steeds alleen via de online store.
Update: Verzending wordt voorbereid.awdehaan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:12:
[...]
Update:
Aangepast naar: levering 10-15 juni.
GA-Z97X-UD5H, Core i5 4670, 8Gb DDR3, MSI GTX 1050 Ti 4Gb, Samsung 840 EVO 250 Gb SSD, BCM94360CD Wifi+Bluetooth 4.0LE, MacOS 13 High Sierra
Update verzonden:awdehaan schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:57:
[...]
Update: Verzending wordt voorbereid.
Iemand een idee hoe de procedure normaal gesproken verder gaat? En hoe snel? En wanneer wordt de creditcard belast?
UnfairRogiNL schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:14:
Apple Sport SG besteld op 7-5-2015 in de Duitse store.
Vandaag verzonden via TNT international express. Echter lees ik hier van iedereen DHL? Apple geeft aan verwachte levert datum 11-6-2015 echter nog niet te tracken via TNT. Iemand anders ervaring met TNT?
[ Voor 4% gewijzigd door Andre_FR2010 op 05-06-2015 21:38 ]
Met DHL of TNT??FrameWork. schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:35:
Begin avond verzendbevestiging gehad voor mijn SGS 42mm besteld op 29 april. Wordt maandag bij Mailbox.de afgeleverd, hopelijk dinsdag of woensdag in mijn handen
UPS, standaard-verzending. Het pakketje komt uit Tsjechië.
vandaag verzonden, leveringsdatum 12juniAndre_FR2010 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 21:37:
Hier eindelijk ook een update
Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 7-10 werkdagen
Geleverd: 12 Jun, 2015 - 17 Jun, 2015 door Expressversand
42mm SS Milanese loop, 30/4 besteld
Ook Cc belast
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq